نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

حذف تیک دوم واتساپ

5/5

حذف تیک دوم واتساپ یکی از قابلیت های جذاب این اپلیکیشن به شمار می رود. در صورتی که پیام شما به مخاطب ارسال شود دو تیک خاکستری رنگ برای شما نمایش داده خواهد شد. در صورتی که این ویژگی را غیرفعال کنید مخاطبان از وضعیت ارسال پیام به شما و همچنین آنلاین بودن شما با خبر نخواهند شد. پس اگر می خواهید به این مهم دست یابید لازم است که تیک دوم در واتساپ را غیرفعال کنید. در این مقاله از نوماوب نحوه حذف تیک دوم واتساپ را به صورت تصویری و مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد.

تیک خاکستری تلگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

تیک خاکستری با هدف نشان دادن وضعیت ارسال پیام در واتساپ طراحی شده است. وضعیت پیام در واتساپ با دو تیک خاکستری رنگ نمایش داده می شود. تیک اول نشان می دهد که پیام به طرف مورد نظر ارسال شده است. تیک دوم نشان می دهد که فرد موردنظر پیام شما را دریافت کرده است. اگر این دو تیک آبی رنگ شوند، نشان می دهد که فرد مورد نظر پیام شما را دریافت کرده و خوانده است.

نحوه حذف تیک دوم واتساپ چگونه است؟

حذف تیک دوم واتساپ کار چندان سختی نیست و شما در عرض چند دقیقه می توانید آن را فعال کنید. برای این کار باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. وارد تنظیمات گوشی خود شوید.
مراحل تیک دوم واتساپ
شروع مراحل حذف تیک دوم واتساپ

2. در صفحه تنظیمات وارد بخش Apss یا همان مدیر برنامه شوید.

مراحل تیک دوم واتساپ
به بخش مدیر برنامه بروید

3. در صفحه مدیر برنامه، اپلیکیشن واتساپ را انتخاب کنید.

مراحل تیک دوم واتساپ
برنامه واتساپ را انتخاب کنید

4. با انتخاب برنامه وارد صفحه تنظیمات آن می شوید که مطابق تصویر روی گزینه توقف اجباری یا force stop را لمس کنید.

مراحل تیک دوم واتساپ
گزینه توقف اجباری را انتخاب کنید

5. سپس در همان صفحه گزینه ای با نام mobile data وجود دارد، آن را انتخاب کنید.

مراحل تیک دوم واتساپ
گزینه mobile data را انتخاب کنید

6. در صفحه ای که باز می شود گزینه Allow background data usage دارای یک دکمه دو حالته است که در حالت پیش فرض روشن است و شما آن را خاموش کنید.

مراحل تیک دوم واتساپ
تیک گزینه Allow background data usage را خاموش کنید
  • تیک دوم با دسترسی واتساپ به اینترنت خورده می شود، بنابراین با فعال بودن این گزینه ما به واتساپ اجازه می دهیم با اینکه داخل برنامه نیستیم از اینترنت استفاده کند ولی با خاموش کردن آن یعنی این اجازه از واتساپ سلب می شود و تا زمانی که وارد این برنامه نشدیم از اینترنت استفاده نخواهد کرد و تیک دوم خورده نمی شود حتی اگر آنلاین باشید.

جمع بندی

حذف تیک دوم واتساپ یکی از ویژگی های جذاب این پیامرسان به شمار می رود. شما می توانید این قابلیت را فعال کنید تا وضعیت خوانده شدن پیام های خود توسط دیگران را مخفی نمایید. در این مقاله نحوه حذف تیک دوم واتساپ را به طور کامل برای شما شرح دادیم. با استفاده از این آموزش به راحتی می توانید تیک دوم پیام ها را غیرفعال کنید. در صورتی که سوالی راجع به حذف تیک دوم در واتساپ سوالی دارید خوشحال می شویم که در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

غیرفعال کردن تیک دوم واتساپ چه کاربردی دارد؟

غیرفعال کردن تیک دوم واتساپ به شما این امکان را می دهد که بتوانید وضعیت پیام را مخفی کنید تا مخاطبان متوجه خواندن یا نخواندن پیام آن ها توسط شما نشوند.

آیا روش دیگری برای حذف تیک دوم واتساپ وجود دارد؟

بله شما می توانید از برنامه unseen برای مشاهده پیام ها استفاده کنید تا پیام های واتساپ تیک دوم نخورد.

مقالات مرتبط

3 پاسخ

  1. سلام با توجه به امکانات مفید زیادی که بیشتر پیام رسان ها در اختیار ما قرار میدهند وجود این امکان برای من واقعا ااازار دهنده بود
    ممنون از زحماتی که میکشید اموزش حذف تیک دوم واتساپ به درد بخور بود.

  2. سلام ممنون بابت آموزش خوبتون. این تکنیک برای افرادی که تو لیست مخاطبان ما قرار ندارن هم اعمال میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *