خدمات ارسال پیام انبوه در واتساپ

راهکاری موثر برای جذب مشتری آنلاین

آژانس دیجیتال مارکتینگ نوماوب با تیم بزرگ و ماهر خود می تواند در امور مشاوره دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، طراحی وبسایت، طراحی کمپین های تبلیغاتی آنلاین و مدیریت شبکه های اجتماعی و برنامه ریزی شما را همراهی کند.

ارسال پیام انبوه در واتساپ

چرا باید از ارسال انبوه پیام در واتساپ استفاده کنیم؟

زمانی که وارد کسب و کار‌ تجاری شدید باید از یک روش کارآمد برای اطلاع رسانی برندتان استفاده کنید. فضای مجازی این پتانسیل را ایجاد کرده است که از طریق اپلیکیشن‌های متنوعی مخاطبان خود را پیدا کنید و تبلیغ انجام دهید. واتساپ اپلیکیشن مورد استفاده تمام افراد روی کره زمین است بنابراین اکثر مشتری‌های شما آنجا حضور دارند. از طریق تبلیغات با استفاده از پیام انبوه زودتر به نتیجه‌ می‌رسید. محتوای باکیفیت تولید کنید، لیست‌ مخاطبان را بررسی کنید، عده‌ای را وارد لیست ارسال پیام انبوه کنید و بعد بروید دنبال هدف بعدی‌تان پیام‌ها ارسال خواهند شد.

مهم نیست چقدر در کسب و کارتان موفق عمل کرده اید بلکه این اهمیت دارد که از طریق تبلیغات‌ چگونه با مشتریان خود ارتباط سازی‌ می‌کنید. باید برند خود را به بهترینشکل ممکن به مخاطبان نشان‌ دهید. نکته جالب توجه این است که تا چند سال گذشته ارسال پیام انبوه از طریق واتساپ غیر قانونی اعلام شده بود. در سال ۲۰۱۹ مجازات از طریق قانون برای این افراد صورت گرفت اما اکنون می‌توانید به راحتی پیام انبوه ارسال کنید و این کار کاملا قانونی است.

قیمت خدمات ارسال پیام انبوه واتساپ

2000 پیام

  • ارسال پیام متنی
  • ارسال پست
  • ارسال تصویر و ویدئو
  • ارسال لینک

5000 پیام

  • ارسال پیام متنی
  • ارسال پست
  • ارسال تصویر و ویدئو
  • ارسال لینک
محبوب

10000 پیام

  • ارسال پیام متنی
  • ارسال پست
  • ارسال تصویر و ویدئو
  • ارسال لینک
contact-us-send-bulk-message-whatsapp

درخواست مشاوره برای خدمات ارسال پیام انبوه در واتساپ

البته اگر می خواهید درباره ارسال پیام انبوه در واتساپ بیشتر بدانید در ادامه با ما همراه باشید. ما درباره اهمیت، مزایا، انواع روش ها و ابزار های ارسال پیام انبوه در واتساپ صحبت کرده ایم.

پرسش های شما

ارسال پیام‌های تبلیغاتی با پیام‌رسان واتساپ به منظور تبلیغ محصولات، ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، ارتقاء خدمات مشتریان، اطلاع‌رسانی درباره اخبار و رویدادها و بازاریابی محتوا مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا که پیامرسان واتساپ در کشور ایران جا افتاده است می تواند جلب توجه قوی برای مخاطب به وجود بیاورد و مخاطب را به سمت محصولات یا خدمات شما به مراتب بیشتر سوق دهد .

برای ارسال پیام انبوه در واتساپ ابتدا جامعه هدف خود را مشخص می کنید. این جامعه هدف می تواند لیست شماره های خاص و یا اعضای گروه و… باشند که برای این افراد پیام های تبلیغاتی ارسال می‌شود. این ارسال ها در حجم انبوه می تواند مشکلاتی از قبیل بلاک شدن همراه داشته باشد و تیم ما با  سابقه طولانی در این حوزه و استفاده از سیستم های امن و شناسایی شده این مشکلات را حل یا به حداقل می رساند.

ما در نوماوب با سابقه پنج ساله فعالیت در فضای دیجیتال مارکتینگ و همکاری با مشتریان بزرگ و معتبر و ساخت یک رزومه قوی باعث ایجاد اعتماد در فضای انلاین شدیم و تیم ها و شرکت های زیادی از خدمات نوماوب استفاده می کنند. همین موضوع می تواند اثبات کننده درستی و صحت کار در نوماوب باشد ولی تیم ما برای مشتریانی که نیازمند اعتماد بیشتری هستند می تواند مدارک و سند تصویری مثل اسکرین شات ها و لیست ارسال کنندگان و …در اختیارشان قرار دهد تا از انجام درست ارسال های خود مطمئن شوند .

بله، شما می‌توانید خودتان لیست شماره یا آیدی مخاطبان خود را در اختیار ما قرار دهید و ما با توجه به آن لیست ارسال های شما را انجام دهیم.

این نوع از تبلیغات یعنی ارسال پیام انبوه به پی وی افراد در حال حاضر پربازده ترین نوع تبلیغات محسوب می شود زیرا حتی اگر شما در یک کانال یا گروه 50 هزار نفری هم تبلیغ کنید ممکن است بیشتر افراد آن را نبینند یا اصلا فعال نباشند ولی در روش ارسال انبوه با کاربران فعال در ارتباط هستید و نرخ دیده شدن تبلیغات شما نسبت به سایر تبلیغات ها بیشتر است. همچنین دیده شدن پیام و تبلیغات شما محتمل تر است.

ارسال پیام انبوه در واتساپ چیست و چه روش هایی دارد؟

بیایید از اینجا شروع کنیم که  پیام انبوه چیست. هر پیام نشانه برقراری ارتباط با دیگری است؛ برای ارتباط سازی و یا انتشار مطلب جدید، حتی اینکه بخواهید از طریق یک کمپین یک محصول و خدمتی دیده شود و به فروش رود. برای تبلیغات گسترده از روش پیام انبوه استفاده می‌شود. پیام انبوه نوعی پیام است که از طریق واتساپ تجاری برای چند مخاطب به صورت هم‌ زمان ارسال‌ می‌شود. قبل از ارسال پیام انبوه تمام محتوا را کامل بخوانید چون اگر اشتباه کنید گزینه‌ی لغو پیام وجود ندارد.

در حال حاضر هزاران شرکت در واتساپ برای معرفی خود و خدمات‌ خود از روش ارسال پیام انبوه استفاده می‌کنند. چون با استفاده از این ویژگی می توانند در کمترین زمان ممکن، برند خود را به تعداد زیادی از کاربران معرفی کنند. اغلب کسب و کارها از روش ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنند اما استفاده از واتساپ جایگزین این روش شده است. برخلاف ایمیل، در واتساپ محدودیت کاراکتر نداریم و شما می‌توانید یک متن‌ بلند با جزئیات کامل بنویسید.

واتساپ یک پلتفرم به نوعی خصوصی است که برای چت کردن ارسال عکس، ویدیو و ویس یا لوکیشن و فایل کاربرد دارد و همچنین برای تماس تصویری و صوتی مناسب است. از آن برای ارسال پیام انبوه به ندرت استفاده می‌شود و ما به شما توصیه نمی‌کنیم که از این روش استفاده کنید. در ادامه درست‌ترین نحوه‌ی ارسال پیام انبوه در واتساپ را برای شما شرح می‌دهیم.

ارسال یک پیام شخصی‌سازی شده برای مشتریان هدف‌ در واتساپ شاید ایده جالبی باشد اما اگر صاحب شرکت‌ کوچکی باشید باید دقت کافی هنگام ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ داشته باشید. ممکن است افراد پیام شما را هرزنامه تشخیص دهند و شما را بلاک کنند. در صورتی که این اتفاق زیاد رح دهد حساب کاربری شما نیز غیرفعال خواهد شد.

چنانچه هنگام استفاده از روش ارسال پیام انبوه در واتساپ یک سری قوانین واتساپ را رعایت کنید می‌‌توانید از مزایای این روش بهرمند شوید و به کسب و کارتان رونق ببخشید. توصیه می‌شود کسب و کارهای که کوچک هستند از این روش استفاده کنند. واتساپ بیزنس WhatsApp Business امکان ارسال پیام را فقط برای 256 نفر از مخاطبان فراهم می‌کند. این پلتفرم برای کسب و کارهایی خوب است که مشتریان کمتری دارند اما شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ باید از ابزار واتساپ پیشرفته‌تری استفاده کنند. با استفاده از این ابزار پیام تبلیغاتی به تعداد بیشتری از افراد ارسال خواهد شد.

اگر بخواهید از اخبار جدید محصولات شرکت به مشتریان خبر دهید استفاده از روش پیام انبوه بسیار کاربردی است. به هر حال باید به این نکته توجه داشته باشید که متن پیام تبلیغاتی باید استاندار باشد و طبق اصول خاص تبلیغات توسط کپی رایتر نوشته شده باشد. همچنین اگر شخصی سازی شده باشد مشتری حس بهتری  از پیام دریافت خواهند کرد. شما می‌توانید از اسم مشتری یا تاریخ و زمان یا عبارت‌ های خلاقانه برای این کار استفاده کنید. افراد سودجو راهکارهای فراوانی را به شما ارائه خواهند داد تا قوانین واتساپ را دور بزنید تا از روش ارسال پیام انبوه استفاده کنید اما دقت کنید که اگر توسط واتساپ شناسایی شوید حساب شما غیر فعال خواهد شد این فعالیت‌ها متعبر نیستند.

ارسال پیام انبوه در واتساپ،‌ برای کسب‌ و کارها موقعیت خوبی ایجاد کرده تا بتوانند  در یک زمان خاص برای تمام مشتری‌ها پیام ارسال کنند، تبلیغات‌ محصولات‌شان را به اشتراک بگذارند و یا مشتری را از جشنواره‌های تخفیف مطلع سازند.

استفاده از این روش بسیار جذاب است؛ تعداد زیادی از افراد با این پرسش ها مواجه هستند که آیا روش ارسال پیام انبوه برای ما مناسب است؟  چگونه می‌توان از این روش برای دستیابی به اهداف برند استفاده کنیم؟ برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان‌، واتساپ عالی ‌ترین گزینه است. اگر رضایت مشتری را به دست‌ آورید کسب و کار شما رشد خواهد کرد. در چند سال گذشته، واتساپ برای ارائه خدمات و بهبود تجربه مشتریان به کسب و کارها کمک کرده است.

این مهم است که توجه کنید واتساپ کور نیست و عملکرد شما را هنگام ارسال تبلیغات زیر نظر دارد. واتساپ مخاطبینی دارد که صرفا برای گفتگو این برنامه را نصب کرده اند. آن‌ها به هیچ عنوان انتظار دریافت پیام تبلیغاتی را ندارند؛ بنابراین واتساپ معیار سخت‌گیرانه‌ای برای ارسال پیام انبوه دارد. شما نیز به جای اینکه به فکر ارسال پیام‌ به تمام افراد و مشتریان باشید کیفیت انجام این کار را در الویت‌ قرار دهید.

قبل از اینکه به فکر ارسال پیام انبوه بیوفتید باید به این‌ سوالات پاسخ دهید که هدف شما کدام مشتری‌ها هستند، چه نوع پیامی‌ با چه محتوایی باعث جلب توجه مشتری می‌شود، چه اقدامی برای افرادی که به دریافت پیام علاقه ندارند باید انجام دهم. مردم دوست دارند از قدرت انتخاب خود استفاده کنند؛ بنابراین به مشتریان خود فرصت دهید تا خودشان انتخاب کنند آیا می‌خواهد پیام تبلیغاتی دریافت کنند یا نه.

ارسال پیام انبوه به افراد در واتساپ

برای سیستم عامل اندروید، از طریق این روش می‌توانید پیام انبوه ارسال کنید. پس از اینکه وارد واتساپ شدید گزینه‌ی New broadcast را از تنظیمات پیدا کنید. ۲۵۶ نفر از لیست مخاطبان‌تان را به لیست broadcast اضافه کنید. پس از آن یک صفحه برای شما به نمایش درمی‌آید که می‌توانید پیام تبلیغاتی را داخل آن تایپ کنید تا برای مخاطبین لیست ارسال شود.

اگر سیستم عامل شما ios باشد و می‌خواهید پیام‌ انبوه ارسال کنید مانند روش گوشی اندروید مراحل زیر را انجام دهید:

1.وارد واتساپ شوید‌.

2.روی بخش چت ها یا همان گفتگو در پایین صفحه ضربه بزنید

 3.در بالای بخش چت یا گفتگوها سمت چپ گزینه Broadcast lists یا همان لیست انتشار را انتخاب کنید.

4.با این کار لیست مخاطبین ظاهر شده و می توانید لیست انتشار دلخواهتان را از بین مخاطبان خود انتخاب کنید.

 5.در پایان روی گزینه creat ضربه بزنید تا مراحل ایجاد لیست انتشار تکمیل شود.

لیست انتشار در آیفون مانند ورژن اندروید دارای محدودیت ۲۵۶ نفری است .

هر زمان که بخواهید می‌توانید مخاطبان این لیست را ویرایش کنید یا افراد قدیمی را حذف کنید و افراد جدید را به آن اضافه کنید.

ارسال انبوه پیام در واتساپ به کمک واتساپ بیزنس

واتساپ بیزینس، نسخه دیگری از واتساپ است که به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می گیرد. به کمک این نرم افزار می توان پیام انبوه  به دیگران ارسال کرد. امکان دسته بندی گروه های مختلف با موضوعات متفاوت وجود دارد و پیام ها به هر گروهی که افراد قرار داشته باشند به صورت جداگانه ارسال می شود.

روش ایجاد برچسب (Labels) در واتساپ بیزنس

در واتساپ بیزنس می توانید از روش ایجاد برچسب (حداکثر 20 عدد) برای مدیریت کاربران و مخاطبین خود استفاده کنید. برای استفاده از این روش باید روی تک تک شماره ها ضربه زده و برچسب را به مخاطب اختصاص دهید. دقت داشته باشید که هر برچسب دارای نام و رنگ مخصوص به خود است.

در زیر نحوه دسته بندی و ارسال پیام انبوه در واتساپ بیزنس را به صورت مرحله به مرحله برای شما شرح می دهیم:

  1. سه نقطه ای که در سمت راست و بالای واتساپ دیده می شود را لمس کنید.
  2. برچسب یا همان labels را انتخاب کنید.
  3. از بین دسته بندی ها، دسته خود را انتخاب کنید.
  4. سه نقطه را لمس کنید.
  5. Message custoners را لس کنید و سپس پیام را تایپ و ارسال کنید.

ارسال انبوه پیام در گروه های واتساپی

یکی از بهترین روش‌هایی که برای تبلیغ محصولات و مهارت‌ها استفاده می شود، تبلیغات واتساپ است. وقتی از ارسال پیام انبوه در اپلیکیشن واتساپ استفاده می‌کنید هم در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد هم با تعداد افراد زیادی تعامل ایجاد کردید. این همان یک تیر و دو نشان است.

ارسال پیام گروهی به واسطه واتساپ از ویژگی‌های ارزشمند این اپلیکیشن‌ است. در واقع این یک موقعیت مناسب برای تبلیغات به منظور ارتباط سازی با مشتری و ارسال فرم نظرسنجی در جهت بهبود وضعیت و پیشرفت خدمات ارائه شونده به مشتری است.

یکی از روش‌های رایج تبلیغات، ارسال پیام در گروه‌های واتساپی است. استفاده از این روش چندان موثر نیست چون ممکن است افراد اصلا پیام شما را نبینند و تبلیغ شما میان بقیه‌ی پیام‌ها گم شود. همچنین افراد ممکن است از آن گروه خارج شوند. در چنین حالتی به پیام شما دسترسی نخواهید داشت. علاوه بر این، برخی از افراد از اینکه در یک گروه در کنار افراد غریبه قرار بگیرند معذب شوند.

روش های دیگری برای ارسال پیام انبوه وجود دارد که شما می توانید به جای تشکیل گروه واتساپی و تبلیغ در گروه استفاده کنید. بهتر است از این روش ها استفاده کنید تا بازدهی بیشتری داشته باشید.

ارسال پیام انبوه در واتساپ چه مزایایی دارد؟

زمانی که شما ارسال پیام انبوه با واتساپ را برای تبلیغات انتخاب کرده اید، این اطمینان را خواهید داشت که تمامی پیام هایتان ارسال می شود. اغلب پیام هایی که ارسال می کنید در همان دقایق ابتدایی توسط کاربران واتساپ خوانده می شود چون اکثرا در فضای واتساپ فعالیت دارند و آنلاین هستند.

هر چقدر جذابیت محتوای تبلیغاتی شما بیشتر باشد، به همان اندازه اثرگذاری آن بیشتر خواهد بود. اگر از تصاویر، استیکر و ایموجی های مرتبط با محتوای تبلیغی خود استفاده کنید محتوای ارزشمندتری خواهید داشت؛ بنابراین بهتر است که از درج محتوای هایی ویدیویی، وویس، ایموجی و تصاویر در متن پیام انبوه تبلیغاتی خود غافل نشوید.

با قدرتی که ارسال پیام انبوه در واتساپ به شما می دهد، می توانید کسب و کار خود را متحول کنید زیرا با تعداد زیادی از افراد ارتباط خواهید گرفت و محتوای تبلیغاتی خود را به کاربران هدف ارسال خواهید کرد.

ارسال پیام به صورت تکی نیاز به زمان و  انرژی زیادی دارد. برای صرفه جویی در وقت و انرژی می توانید از ابزارهای مختص ارسال پیام انبوه و یا امکاناتی چون واتساپ تجاری به نفع خودتان استفاده کنید.

سختی های پیش رو در ارسال پیام انبوه در واتساپ

هر اپلیکیشنی محدودیت‌هایی دارد. شما باید رعایت این محدودیت ها و تمرکز بر ویژگی‌های مثبت می‌توانید به اهداف تجاری‌تان برسید. افرادی که می‌خواهند از قابلیت ارسال پیام انبوه واتساپ استفاده کنند باید هوشمندانه عمل کنند تا حساب کاربری واتساپ‌شان دچار مشکلات نشود. یکی از سختی‌های این روند این است که می‌توانید برای تعداد محدودی از مخاطبین پیام انبوه ارسال کنید. در عادی‌ترین حالت ممکن یک پیام تبلیغاتی با محتوای یکسان را می‌توانید برای تعداد محدودی از افراد در واتساپ ارسال کنید.

با وجود اینکه واتساپ این ویژگی را دارد اما بهتر است از این ویژگی‌ها برای ارسال پیام انبوه استفاده نکنیم یا با احتیاط از این ویژگی استفاده کنید. چرا که واتساپ پیام‌های مربوط به تبلیغ محصول و یا فروش انبوه را که شبیه به پیام‌های هرزنامه و اسپم هستند را ممنوع کرده است. این کار ممکن است باعث آزار و اذیت کاربران واتساپ شود به همین دلیل است که استفاده از این روش را به شما توصیه نمی‌کنیم.

با توجه به این تفاسیر به شما هشدار می‌دهیم که اگر از این روش استفاده کنید ممکن است کاربران واتساپ بر روی گزینه‌ی گزارش اسپم کلیک کنند. وقتی در معرض این رفتار کاربر قرار بگیرید به مرور اکانتی که با شماره آن پیام ارسال کردید مسدود می‌شود. هر کسب و کاری به یک اکانت واتساپ نیاز دارد و همه می‌دانیم که چقدر ضروری و حیاتی است که از اکانت خود محافظت کنید. اگر تصمیم دارید از روش ارسال پیام انبوه استفاده کنید از واتساپ تجاری کمک بگیرید.

پیامی که ایجاد کردید در کمترین زمان ممکن برای مخاطب شما ارسال خواهد شد. یک نکته وجود دارد که لازم است بدانید فقط افرادی که شماره‌ی شما را سیو دارند می‌توانند پیام انبوه شما را دریافت کنند. اول از همه این نکته را بدانید که همه‌ی اپلیکیشن‌ها قابلیت ارسال پیام انبوه را ندارند. واتساپ یکی از جذاب تربن پلتفرم‌‌هایی است که از این ویژگی پشتیبانی می کند.

هنگام استفاده از این روش باید کاملا هوشیار باشید چون ممکن است واتساپ در کارتان اختلال ایجاد کنند و شما را جریمه کند. علیرغم تمام این چالش ها اگر بخواهید از روش ارسال پیام انبوه در واتساپ استفاده کنید باید این ریسک را قبول کنید. راهی که بتوانید از طریق آن پیام انبوه ارسال کنید از طریق اپلیکیشن واتساپ یا واتساپ بیزینس امکان پذیر است. یک لیست از مخاطب یا مشتریان خود تهیه می‌کنید و پیام را برای آن‌ها فوروارد می‌‌کنید.

این‌ نکته را بدانید که قبل از استفاده از روش ارسال پیام انبوه در واتساپ توجه کنید باید ابتدا رابطه رضایت‌مندی با مشتری‌های خود ایجاد کنید. اگر برای مشتری که نمی‌شناسید پیام تبلیغ ارسال کنید این احتمال وجود دارد که حساب شما را بلاک کند زیرا شما را هرزنامه شناسایی کرده است. اگر افراد زیادی این کار را انجام دهند و شما را گزارش کنند، واتساپ اکانت شما را به طور موقت بلاک می‌کند.

ارسال پیام انبوه در واتساپ برای چه کسب و کار هایی مناسب است؟

افرادی که یک مهارت خاص مثل شیرینی پزی دارند یا شرکت تاسیس کردند یا کارآفرین هستند، می توانند از این قابلیت استفاده کرده و به واسطه آن کسب و کار خود را رشد دهند. تبلیغات در واتساپ یک فرایند ساده است؛ ارتباط شما با مشتری صورت می‌گیرد، سپس شما به یکی از پیشنهادات افراد تبدیل خواهید شد.

با پیدایش واتساپ تجاری در سال 2018 تبلیغ در واتساپ رایج شد؛ با علم‌بازاریابی از طریق واتساپ بیزینس توانستند کاتالوگ محصولات خود را ایجاد کنند و یا لینک مستقیم وبسایت‌شان را در واتساپ قرار دهند. در هر صنف شغلی که قرار دارید، ارسال پیام انبوه برای شما مفید خواهد بود. در کارهای تجاری زمان فاکتور مهمی به حساب می‌آید؛ بنابراین با استفاده از واتساپ‌ و ارسال پیام انبوه می توانید تبلیغات خود را با چند کلیک انجام دهید. با استفاده از نسخه‌های غیر رسمی‌ واتساپ می‌توانید روزانه برای ۶۰۰ نفر پیام ارسال کنید. خودتان بسنجید که این کار تا چه اندازه به صرفه جویی در زمان کمک خواهد کرد.

اگر‌ قصد دارید کسب و کار خود را از طریق واتساپ تجاری گسترش دهید اما مطمئن نیستید که از کدام روش‌ و ابزار استفاده‌ کنید در ادامه‌ چند راهکار به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اول از همه‌ به لیست مخاطبین خود در واتساپ نگاهی بیندازید. از آن‌ها سوال کنید که آیا مایل هستند پیام هایی با موضوع معرفی محصول، پیشنهاد خرید، تخفیفات و… دریافت کنند. تعداد کسانی‌ که موافقت کردند را گلچین کنید.

یک روش دیگر نیز وجود دارد و آن بدین صورت است وقتی‌پیام‌ انبوه را برای مشتریان‌تان در واتساپ ارسال می‌کنید در پایان از آن‌ها نظرسنجی کنید که آیا می‌خواهد باز هم از این‌پیام‌ها دریافت کنند.

ربات ارسال پیام انبوه در واتساپ چیست؟

حالا دیگر ربات‌ها جای خودشان را در دنیای امروزی و بین افراد پیدا کرده اند. استفاده از هوش مصنوعی بسیار رایج شده است و در واتساپ از طریق ربات می‌توان پیام انبوه ارسال کرد. ربات‌ها ممکن است امنیت حساب‌تان را دچار مشکل کنند و واتساپ فعالیت این ربات را قبول ندارد؛ بنابراین محدودیت‌هایی برای استفاده از ربات اعمال شده است.

افرادی هستند که با استفاده از ربات پیام انبوه ارسال می‌کنند. اگر واتساپ متوجه ربات شود حساب واتساپ شما را مسدود خواهد کرد و هیچ جای جبرانی برای شما نخواهد گذاشت. شاید وسوسه انگیز باشد از ربات برای ارسال پیام‌انبوه در واتساپ استفاده کنید اما در آینده دچار ضرر و پشیمانی خواهید شد. ربات‌ها به واسطه هوش مصنوعی طوری طراحی شده اند که به چالش‌های مشتری نیز پاسخ می‌دهند. حتی می‌توانند برای مشتری کاتالوگ ارسال کنند.

برای ارسال پیام انبوه در واتساپ از چه ابزار هایی استفاده کنیم؟

اکنون که اطلاعات کافی درباره ارسال پیام انبوه در واتساپ دارید باید دنبال ابزاری بگردید که این کار را برای شما در مقیاس بزرگ‌تر انجام دهد. نرم‌افزارهایی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید پیام انبوه تبلیغاتی در واتساپ ارسال کنید.

نرم افزار WhatSender

بی شک از بهترین نرم‌افزارهایی است که برای ارسال پیام انبوه طراحی شده و بر روی سیستم عامل ویندوز قابل اجرا است. از مزایای این اپلیکیشن امنیت و سرعت بالای آن است. شما می‌توانید از این نرم افزار برای گسترش کسب و کارتان استفاده کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن لازم است یک حساب درست کنید و در سایت ثبت‌نام خود را انجام دهید.

 از جمله امکاناتی که این ابزار دارد این است که پیام‌ها را با سرعت و بدون کندی ارسال می‌کند. پشتیبانی قوی دارد و شما می‌توانید سوالات و چالش‌های خود را در انجا بپرسید. همچنین تخفیفات بسیار خوبی برای خرید اشتراک به مشتریان ارائه می دهد. شما می توانید از نسخه رایگان آن برای معرفی و تبلیغ کسب و کارتان در واتساپ استفاده کنید. واتساپ مارکتینگ در بین سازمان‌های کوچک و بزرگ رایج شده است پس شما هم از این فرصت طلایی استفاده کنید.

نرم افزار WHATSENDER Pro یکی دیگر از نرم افزارها در حوزه ارسال پیام انبوه است. از ویژگی‌های این نرم‌افزار می توان به امکان ارسال پیام شخصی سازی شده برای لیست مخاطبان اشاره کرد. همچنین می‌توانید یک زمان مشخص برای ارسال پیام‌های انبوه تعیین کنید.

افزونه‌ی Whatomat

افزونه ی واتومات قابل نصب در مرورگر کروم است که برای ارسال پیام به تعداد نامحدود به کمک کاربران واتساپ آمده است، با این افزونه تعامل بالا رفته و توسط آن می توانید به جذابیت متن خود کمک کنید و از محتوای تصویری و محتوایی همراه با ایموجی … بهره ببرید.

ابزارهای دیگری نیز برای برای ارسال پیام انبوه در واتساپ وجود دارند که از کاربردی ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Whatsweb
  • WhatsApp Sender
  • Whatomat
  • WATexter
  • WAPP Bulk Messaging

از این سرویس ها در قالب یک افزونه قابل نصب در مرورگر  بهره ببرید. برای این کار باید نسخه واتساپ وب را نیز نصب کنید.

مزایای استفاده از ربات ارسال پیام انبوه در واتساپ

ربات های ارسال پیام انبوه در واتساپ به شما کمک می کنند که در هزینه و سرمایه انسانی صرفه جویی کنید. ربات ها امکان بازاریابی، فروش و پشتیبانی کردن از مشتری را برای شما فراهم می کنند. علاوه بر این، با استفاده از ربات در تمام ساعات شبانه روز در دسترس مشتریان خود هستید. اگر مشتری برای شما در واتساپ پیام ارسال کند ربات پیام خوشآمد برایش ارسال خواهد کرد.

خدمات ارسال پیام انبوه در واتساپ جایگزینی برای ربات

با استفاده از این خدمات که توسط یک فرد متخصص قابل انجام است می‌توانید مشتری‌های وفادار داشته باشید و در مرحله بعد مشتری‌ها را حفظ کنید. استفاده از این امکان از خطر مسدود شدن حساب شما جلوگیری می‌شود.

 اگر ترغیب شدید برای گسترش کسب و کارتان از تبلیغات در واتساپ به واسطه‌ی پیام انبوه استفاده کنید زودتر اینکار را انجام دهید؛ اما اگر از مسدود شدن حساب‌ واتساپ‌تان نگرانید طبیعی است احساس ترس کنید. می توانید این کار را به متخصصان این حوزه بسپارید. افراد زیادی در این زمینه مهارت کسب کرده اند که قادر هستند بدون اینکه حساب شما مسدود شود این‌ کار را برای شما انجام دهند. پیام‌های تبلیغاتی که می خواهید به صورت انبوه ارسال کنید را به طور تاثیر گذار طراحی می‌کنند و امنیت حساب شما را تضمین می‌کنند.

مزایای خدمات ارسال پیام انبوه در واتساپ

از مزایای استفاده از این روش به چند مورد اشاره خواهیم کرد. واتساپ به منظور استفاده برای توسعه‌ کسب و کار یک مکان رسمی‌ برای افراد است. همچنین مخاطب واتساپ بیشتر از دیگر‌ پلتفرم‌ها است. یکی از مزیت‌هایی که ارسال پیام انبوه در واتساپ دارد این است که رایگان است. دیگری این است که بدون دخالت نیروی انسانی در زمان سریع با سرعت نور یک پیام به تعداد زیادی از افراد ارسال خواهد شد.

مقایسه ابزار های ارسال پیام انبوه در واتساپ با خدمات ارسال انبوه واتساپ

مزایای استفاده از ابزار ارسال پیام انبوه در واتساپ این هستند که طراحی بصری جذاب دارند و استفاده از آن‌ها بسیار ساده است. این ابزارها به شما یک گزارش کامل از روند پیام‌ها ارائه می‌کنند. افرادی که مایل نباشند پیام شما را دریافت کنند را ردیابی می‌کنند و آن‌ها را از لیست حذف می‌کنند‌. بیشتر این ابزارها یک دوره آزمایشی‌ رایگان دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

آیا ارسال پیام انبوه در واتساپ جایگزینی دارد؟

ارسال پیام انبوه از طریق واتساپ بیزنس یکی از روش‌های دیگری است که می‌توانید از آن استفاده کنید، بدون اینکه خطر مسدود شدن حساب کاربری‌تان را داشته باشید. واتساپ بیزینس یک نسخه تجاری از واتساپ است که ویژگی و امکانات بیشتری نسبت به واتساپ دارد. معرفی‌ محصولات از طریق عکس در کاتالوگ و درج لینک سایت فروشگاه یا شرکت از مزایای استفاده از نسخه واتساپ تجاری است.

ارسال پیام انبوه از طریق واتساپ بیزینس، این امکان را برای شما فراهم‌ می‌کند که مخاطبان خود را مدیریت کنید، آن‌ها را دسته بندی کنید و برای هر لیست لیبل و رنگ خاص تعیین کنید. شاید این کار وقت گیر باشد اما ارزشش را دارد.

برای استفاده از برچسب رنگی یا لیبل باید روی مخاطب مورد نظر کلیک کنید و یک برچسب را انتخاب کنید. اپلیکیشن واتساپ بیزینس این امکان را به شما می‌دهد که از ۲۰‌ نوع لیبل مختلف استفاده ‌کنید و اینگونه مخاطب‌ها را دسته بندی و مدیریت کنید. هر برچسب یک رنگ و عنوان جداگانه دارد.

برای اینکه به مخاطبان یک برچسب پیام انبوه ارسال کنید وارد واتساپ بیزنس شوید سپس بر روی گزینه Message Customers کلیک کنید. در انتها پیام تبلیغات را برای برای این گروه ارسال خواهد شد.

سوالات متداول

  • روش ارسال پیام گروهی در واتساپ بیزنس چگونه است؟

در واتساپ بیزنس این امکان را داریم که مخاطبین خود را دسته بندی کنیم. این کار زمان بر است اما یک بار انجام می شود و برای همیشه یک لیست برای ارسال پیام انبوه وجود خواهد داشت. هر زمان که لازم داشتید می توانید پیام های تبلیغاتی خود را به صورت انبوه و در یک زمان مشخص برای دیگران ارسال کنید.

  • آیا به راحتی می توانیم از ربات ارسال پیام انبوه استفاده کنیم؟

این امکان وجود دارد که از ربات ها برای ارسال پیام انبوه استفاده کرد. اما در صورتی که واتساپ ربات را تشخیص دهد شماره شما و حساب کاربری تان را مسدود خواهد کرده و تمام زحمت های شما را به هدر خواهد داد.

ختم کلام

اگر از اپلیکیشن‌ها به خصوص واتساپ‌ برای بازاریابی و ارسال پیام انبوه استفاده نمی‌کنید یک فرصت عالی برای تعامل با مشتریان را از دست خواهید داد. بازاریابی و انجام تبلیغات در واتساپ یکی از بهترین گزینه‌های تبلیغاتی درنظر گرفته می‌شود چرا که افراد بسیار زیادی از واتساپ برای دیده شدن برندشان استفاده می‌کنند.

استفاده از واتساپ برای تبلیغات دارای قوانین خاصی است که اگر آن‌ها را رعایت کنید هیچ مشکلی برای شما پیش‌ نمی‌آید و حساب شما مسدود نخواهد شد. نوماوب در کنار شماست تا بتوانید ارسال پیام انبوه در واتساپ را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.