نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

نحوه تغییر زبان در واتساپ

5/5

نحوه تغییر زبان در واتساپ،  یکی از مواردی است که کاربران و طرفداران واتساپ دنبال آن هستند. شما می توانید زبان برنامه واتساپ را به زبان دلخواه خود تغییر دهید تا استفاده راحت تری از آن داشته باشید. روش تغییر زبان واتس اپ در همه نسخه های آن به یک صورت است و هیچ فرقی با هم ندارند. در این مقاله نحوه تغییر زبان در پیامرسان واتساپ را به طور کامل (به صورت مرحله ای و تصویری) مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تغییر زبان واتس اپ در گوشی اندروید و آیفون

همانطور که اشاره کردیم تغییر زبان واتس اپ در نسخه های اندروید و آیفون آن مشابه هم است. به طور کلی برای تغییر زبان واتساپ باید مراحل زیر را سپری کنید:

  1. وارد آپ واتساپ شوید.
مراحل تغییر زبان واتس اپ در گوشی های اندروید و آیفون
نحوه تغییر زبان در واتساپ

      2. در صفحه اصلی واتساپ، روی سه نقطه ی بالا (اگر واتساپ به زبان انگلیسی است در سمت راست و اگر به زبان فارسی است سمت چپ) ضربه بزنید.

مراحل تغییر زبان در واتساپ

      3. در منوی باز شده روی گزینه Setting ضربه بزنید.

مراحل تغییر زبان واتس اپ در گوشی ها
مراحل تغییر زبان در واتساپ

      4. صفحه ای با چندین گزینه باز میشود. در این صفحه باید روی گزینه Chats ضربه بزنید.

نحوه تغییر زبان واتس اپ در گوشی ها
مراحل تغییر زبان در واتساپ

      5. در صفحه بعد، روی گزینه App language ضربه بزنید.

روش تغییر زبان واتس اپ در گوشی های اندروید و آیفون
مراحل تغییر زبان در واتساپ

      6. با انتخاب این گزینه، لیستی از زبان ها برایتان نمایش داده می شود. اکنون باید زبان دلخواه خود را به عنوان زبان واتس اپ انتخاب کنید.

نحوه تغییر زبان واتس اپ در گوشی ها
نحوه تغییر زبان در واتساپ
  • در برخی از تلفن های همراه زبان فارسی در بین گزینه ها وجود ندارد اما اکثر افراد در ایران از تلفن های همراهی که از زبان فارسی پشتیبانی می کند استفاده می کنند. با توجه به این قضیه شاهد وجود زبان فارسی در واتساپ هستیم. زمانی که زبان گوشی شما فارسی شود واتساپ شما هم یا فارسی خواهد شد یا فارسی در بین لیست زبان های آن مشاهده خواهد شد و می توانند از زبان فارسی نیز استفاده کنند.

      7. مراحل فارسی کردن زبان و بقیه زبان ها با هم یکسان است. با لمس زبان مورد نظر، زبان پیامرسان واتساپ تغییر پیدا می کند و شما می توانید واتساپ را با زبان دلخواه خودتان استفاده نمایید.

  • گاهی با تغییر زبان گوشی به فارسی، زبان واتساپ نیز به فارسی تغییر می یابد که دیگر لازم به انجام مراحل فوق نیست و در صورتی که تغییری حاصل نشد مراحل را انجام دهید.

جمع بندی

تغییر زبان واتساپ کار پیچیده ای نیست و به راحتی انجام می شود. شما می توانید زبان واتساپ را به زبان دلخواه خود تغییر دهید تا بتوانید استفاده راحت تری از آن داشته باشید. فرآیند تغییر زبان واتساپ در تمام نسخه های آن یکی است و هیچ تفاوتی با هم ندارد. در این مقاله نحوه تغییر زبان در واتساپ را به طور کامل برای شما شرح دادیم. اگر پس از مطالعه مقاله هر گونه ابهام یا سوالی درباره تغییر زبان واتس اپ دارید کافی است که آن را با ما در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

4 پاسخ

  1. درود
    واقعا نیاز داشتم زبان را در برنامه واتساپ تغییر بدهم
    سپاس فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *