نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

مخفی کردن آخرین بازدید در واتساپ

5/5

مخفی کردن آخرین بازدید در واتساپ در به روز رسانی های اخیر یکی از قابلیت هایی است که به بخش حریم خصوصی واتساپ اضافه شده است که ما در این مقاله به شما روش تنظیم آنها را آموزش میدهیم.

مخفی کردن زمان آنلاین شدن در واتساپ

باید واتساپ شما به نسخه نهایی به روزرسانی شده باشد تا بتوانید این ویژگی را فعال کنید، اگر نسخه قدیمی روی گوشی خود دارید حتما ابتدا برنامه را به روزرسانی کنید.

سپس

  1.  برنامه واتساپ را باز کنید.
  2.  سه نقطه ی موجود در بالای صفحه سمت چپ را لمس کنید تا وارد تنظیمات شوید.

در تصویر زیر سه نقطه با علامت دایره قرمز رنگ مشخص شده است.

مراحل مخفی کردن آخرین زمان بازدید درواتساپ

3. در صفحه ای که وارد شده اید گزینه حساب کاربری را انتخاب کنید.

مراحل مخفی کردن آخرین زمان بازدید درواتساپ

4. سپس در صفحه بعد روی گزینه حریم خصوصی نیز ضربه بزنید.

مراحل مخفی کردن آخرین زمان بازدید درواتساپ

5. در صفحه ای که وارد شدید گزینه هایی برای تنظیم حریم خصوصی وجود دارد که مطابق تصویر مشاهده می کنید.

6. اولین بخش این صفحه به نام آخرین بازدید است که وقتی وارد آن شوید 4 گزینه به صورت زیرکه در تصویر مشاهده می کنید وجود دارد.

مراحل مخفی کردن آخرین زمان بازدید درواتساپ
  • گزینه اول با عنوان همه: با انتخاب این گزینه همه افرادی چه جز مخاطبین شما باشند چه نباشند می توانند زمان آخرین بازدید شما را مشاهده کنند.
  • با انتخاب گزینه دوم فقط مخاطبان شما یعنی کسانی که شماره آنها را در گوشی خود سیو کرده اید می توانند زمان آخرین بازدیدتان را مشاهده کنند.
  • با گزینه سوم استثنا بین مخاطبین قائل می شوید یعنی می توانید از بین افرادی که نام آنها در لیست مخاطبین شما وجود دارد تعدادی را انتخاب کنید و آن افراد نمی توانند زمان بازدید شما را مشاهده کنند.
  • با انتخاب گزینه چهارم هیچ کسی نمی تواند زمان آخرین بازدید شما را مشاهده کند.
مراحل مخفی کردن آخرین زمان بازدید درواتساپ

بنا به تصمیم خودتان می توانید انتخاب کنیدکه چه افرادی بتوانند زمان آخرین بازدید شما را مشاهده کنند، یکی از گزینه ها را انتخاب کنید.

نکته: اگر سه گزینه آخر را انتخاب کنید خودتان هم دچار محدودیت می شوید و شما هم نمی توانید زمان آنلاین شدن مخاطبین خود را مشاهده کنید.

مراحل مخفی کردن آخرین زمان بازدید درواتساپ

در پایان برای اعمال تنظیمات گزینه “انجام شد” را لمس کنید.

جمع بندی

در این مقاله روش مخفی کردن آخرین بازدید در واتساپ را بیان کرده ایم که اگر تمایلی ندارید کسی زمان آخرین بازدید شما را مشاهده کند می توانید از روش های بیان شده استفاده کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *