نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

ساخت گروه واتساپ – حذف گروه واتساپ

5/5

ساخت گروه واتساپ را در این مقاله آموزش خواهیم داد، برای اینکه بتوانید بین جمع زیادی از افراد یک یا چند پیام ارسال کنید که به طور همزمان پیام شما توسط آن ها دیده شود و بتوانید پاسخ افراد را در آن محیط دریافت کنید، بهتر است که در واتساپ عادی گروه ایجاد کنید، همچنین در واتساپ نسخه تجاری یا بیزینس هم امکان استفاده از گروه وجود دارد، همچنین می توانید  با امکاناتی که واتساپ بیزینس دارد اقدام به ارسال پیام انبوه در واتساپ بین 256 نفر از مخاطبین نمایید.

در گروه های واتساپ در قالب ارسال پیام می توانید فعالیت های دیگری از جمله تبلیغات در واتساپ را انجام دهید، از کسب وکار خود بگویید و برنامه ریزی هایی برای فعالیت های گروهی خود انجام دهید، امکان ارسال ویدیو، تصاویر و بقیه مواردی که می دانید اعضای گروه به آن نیاز دارند، ارسال کنید.

برای ایجاد گروه در واتساپ خیلی راحت می توانید این کار را انجام دهید بنابراین مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد برنامه واتساپ شوید.

2. در صفحه اصلی برنامه روی سه نقطه که در بالای صفحه سمت راست وجود دارد را لمس کنید.

مراحل ساخت گروه واتساپ

3. در کادری که ظاهر شده، گزینه new group را انتخاب کنید.

مراحل ساخت گروه واتساپ

4. با انتخاب این گزینه، لیست مخاطبین و دوستان ما برای ما باز می شود که میتوانید تا 256 نفر به گروه اضافه نمایید، افراد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مراحل ساخت گروه واتساپ

5. با انتخاب افراد، اسم آنها با یک علامت ضرب روی آن در بالای صفحه ظاهر می شود، در صورتی که اشتباها فردی را انتخاب کرده اید می توانید روی علامت ضرب، ضربه بزنید تا فرد از لیست شما حذف شود.

6. در پایان، روی علامت فلش سبز رنگ ضربه بزنید تا به صفحه بعد وارد شوید.

7. وارد صفحه ای می شوید که نام گروه را باید وارد کنید و در نهایت تیک سبز رنگ را لمس کنید.

مراحل ساخت گروه واتساپ

8. با عبور از این مراحل، گروه شما ساخته شده است.

حذف گروه واتساپ

برای حذف، وارد گروه شوید و روی نام و تصویر پروفایل گروه ضربه بزنید.(مطابق تصاویر زیر)

در پایین بخش group setting، گزینه Exit group وجود دارد که آن را لمس نمایید سپس از شما یک سوال برای اطمینان از حذف گروه پرسیده می شود و اگر قطعا قصد حذف آن را دارید روی گزینه exit ضربه بزنید، که با این کار از گروه خارج شده ایم اما به طور کلی حذف نشده است.

برای حذف گروه، روی گزینه delete group ضربه بزنید و در جواب سوالی که از شما پرسیده می شود که آیا تمایل به حذف گروه را دارید، گزینه delete را انتخاب کنید.

اکنون گروه شما به طور کلی حذف شده است.

مراحل حذف گروه واتساپ
مراحل حذف گروه واتساپ
مراحل حذف گروه واتساپ
مراحل حذف گروه واتساپ

جمع بندی

به طور کلی ما روش ساخت گروه واتساپ را به صورت تصویری به شما آموزش داده ایم و همچینن روش حذف گروه را به شما آموزش داده ایم که در صورتی که از داشتن گروه منصرف شده اید بتوانید آن را حذف نمای

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *