نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

حذف پیام در واتساپ

5/5

حذف پیام در واتساپ،  به دو روش امکان پذیر است، یکی از روش ها که پاک کردن پیام دو طرفه می باشد برای حذف پیام هایی که به اشتباه برای مخاطب ارسال شده باشد کارآمد خواهد بود و پیام هایی که برای شخص خاص یا گروهی در واتساپ ارسال شده باشند در حالت حذف دو طرفه امکان پذیر است، روش دیگر حذف پیام در واتساپ بدون اثر  با گزینه حذف برای من است که بدون محدودیت است، اما این نکته فراموش نشود که حذف پیام به صورت دو طرفه در واتساپ های قدیمی تا یک ساعت و هشت دقیقه امکان داشت که پس از به روز رسانی های اخیر در واتساپ این زمان بیشتر شده است اما به طور کلی زمان حذف کردن به این صورت محدود است و برای همیشه حذف امکان ندارد، اما حذف یکطرفه برای همیشه و بدون محدودیت است که پیام تنها از صفحه خودمان حذف می شود که در مقاله به هر دو روش اشاره خواهیم کرد، با ما همراه شوید.

آموزش دو روش حذف پیام در واتساپ

برای اینکه بتوانید پیام های به اشتباه ارسال شده خود را که دارای اشتباه تایپی است یا محتوای نامناسبی برای طرف مقابل دارد را از صفحه مخاطب حذف کنید لازم است که از روش حذف دوطرفه پیام که با گزینه “حذف برای همه” در واتس اپ وجود دارد استفاده کنید.

روش اول حذف پیام در واتساپ برای همه

تنها در زمان مقرر شده و مهلتی که از سمت واتساپ تعیین شده است می توانید از این گزینه استفاده کنید و از آن پس دیگر این گزینه ناپدید خواهد شد و دیگر امکان استفاده از آن را نخواهید داشت، مراحل زیر را برای حذف پیام به این روش استفاده کنید.

  • وارد پیام رسان واتساپ شوید و وارد بخش گفتگوها شوید.
  • یکی از صفحات چتی که با دوستان خود انجام داده و پیامی را به اشتباه برای طرف مقابل ارسال کرده اید را باز کنید.
  • برای چند لحظه انگشت خود را روی متنی که به اشتباه ارسال شده است، نگه دارید.
  • در بالای صفحه چند آیکن ظاهر می شود که یکی از آیکن ها شبیه سطل زباله است، آن را انتخاب کنید.
مراحل حذف پیام درواتساپ
  • پس از انتخاب آیکن حذف، کادری باز می شود که گزینه ای به نام حذف پیام برای همه یا به لاتین Delete For Everyone در آن وجود دارد، گزینه را انتخاب کنید.
مرحله انتخاب گزینه حذف کردن برای همه
  • همانطور که مشاهده می کنید جایگاه پیام وجود دارد اما دیگر متنی در آن وجود ندارد و متن شما هم برای شما قابل نمایش نیست و هم برای مخاطبتان حذف شده است.
نمایش پیام های حذف شده

روش دوم حذف پیام در واتساپ بدون هیچ ردی

حذف پیام برای من یکی از گزینه های واتساپ است که با حذف پیامی که ارسال کرده ایم هیچ اثری از پیام ارسال شده برای ما باقی نمی ماند و کسی متوجه نخواهد شد که چه پیامی برای دیگران ارسال کرده ایم، برای آشنایی با این روش، مراحل زیر را انجام دهید.

  1. وارد واتساپ و بخش گفتگو ها شوید.

      2. سپس وارد یکی از چت های مورد نظر شوید که قصد پاک کردن پیام هایی ارسال شده را دارید.

      3. یکی از چت هایی که برای شخص ارسال کرده اید را با لحظه ای لمس کردن انتخاب کنید.

تنظیمات حذف پیام برای یک مخاطب درواتساپ

      4. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید علامت سطل زباله در بالای صفحه نمایان می شودکه اگر آنرا لمس کنید کادری باز می شود که دو گزینه در آن وجود دارد، گزینه “حذف برای من ” یا به لاتین Delete For Me است، آن را انتخاب کنید، مشاهده خواهید کرد که صفحه چت برای شما از پیام ارسال شده پاک خواهد شد.

مرحله انتخاب کردن گزینه حذف برای من یا یک نفر

جمع بندی

حذف پبام در واتساپ دارای دو بخش حذف پیام از صغحه خود کاربر و حذف پیام برای مخاطب است که با عنوان حذف برای من و حذف برای همه است ، ما در این مقاله نحوه حذف به دو به صورت تصویری آموزش داده ایم، از بخش دیدگاه ها با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را برای متخصصین نوماوب ارسال کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام