نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

بازیابی پیام های واتساپ

5/5

بازیابی پیام های پاک شده در واتساپ خوشبختانه در واتساپ وجود دارد،برای خیلی از ما پیش آمده است که یا به طور اتفاقی واتساپ در تلفن همراهمان حذف شده است یادستگاه موبایل خود را عوض کرده ایم و برای همیشه پیام های ما از بین رفته است در این مقاله ما روش  بکاپ گرفتن از اطلاعات واتساپ را به شما آموزش می دهیم که اگر برای گوشی یا حساب کاربری واتساپتان اتفاق افتاد اطلاعات و پیام های شما از بین نرود.

برای اینکه بتوانیم پیام های واتساپ را بازگردانی کنیم فرقی ندارد از چه نسخه ای استفاده کنید، واتساپ اصلی، تجاری یا نسخه غیر رسمی باشد با ترفندهایی که دراین مقاله بیان می کنیم میتوانید پیام های خود را بازگردانید، نکات مهمی را در این مقاله بیان خواهیم کردکه حتما با آن روبرو خواهید شد پس بهتر است تا پایان، مقاله را مطالعه کنید.

1.تنظیمات لازم برای شروع بکاپ گیری اطلاعات واتساپ

  1. وارد برنامه واتساپ خود شوید.
  2. در بالای صفحه روی علامت سه نقطه بزنید،( سه نقطه در واتساپ به زبان انگلیسی سمت راست و در واتساپ فارسی سمت چپ واقع است).(مطابق تصویر)

تنظیمات بکاپ گیری از اطلاعات واتساپ

3. با زدن سه نقطه لیستی ظاهر میشود که در انتهای لیست گزینه تنظیمات یا همان SETTING وجود دارد آن را انتخاب کنید.(مطابق تصویر)

تنظیمات بکاپ گیری از اطلاعات واتساپ

4. در صفحه تنظیمات چند گزینه وجود دارد که از بالای صفحه گزینه سوم آن CHAT می باشد که شامل تنطیمات چت می باشد، آن را انتخاب کنید.

5. در انتهای صفحه ای که وارد می شوید یک گزینه مانده به آخر گزینه ای با نامchat backupوجود دارد آن را انتخاب کنید.

تنظیمات بکاپ گیری از اطلاعات واتساپ

6. با انتخاب chat backup وارد صفحه ای می شوید که ممکن است ظاهر آن برای هر کس متفاوت باشد، اما گزینه های ثابتی در آن وجود دارد، دو بخش به نام های LAST setting  و google drive settingوجود دارد که در بخش دوم یعنی تنظیمات گوگل درایو گزینه google Account را باید انتخاب کنید.

تنظیمات بکاپ گیری از اطلاعات واتساپ

7. با وارد شدن به بخش google Accountیا همان حساب گوگل، آدرس ایمیل هایی که در مبایل شما وجود دارد نمایش داده میشود که باید انتخاب کنید که بکاپ در کدام ایمیل شما ذخیره شود.

تنظیمات بکاپ گیری از اطلاعات واتساپ

نکته : داشتن حساب جیمیل برای این کار الزامی است اگ نداشته باشید نمی توانید بکاپ بگیرید، اگر ایمیلی در گوشی خود ثبت نکرده اید به برنامه gmail در گوشی خود مراجعه کنید و براحتی یک حساب جیمیل برای خود بسازید.

8. یک مورد از ایمیل هایی که در لیست نمایش داده می شود را انتخاب کنیدتا کادر ظاهر شده پنهان شود وبه صفحه قبل بازگردید.

تنظیمات بکاپ گیری از اطلاعات واتساپ

9. در بالای گزینه google Account گزینه ای با به نام backup to google drive

وجود دارد که شامل گزینه های زیر است:

  • Never: یعنی هرگز اقدام به بکاپ گیری نکند.
  • Only when I tap “Back up”: هر زمان که خودم تمایل داشتم و روی دکمه Back up ضربه زدم
  • Daily: به طور روزانه بکاپ گرفته شود.
  • Weekly: به طور هفتگی بکاپ گرفته شود.
  • Monthly: به طور ماهیانه بکاپ گرفته شود.

به دلخواه خود گزینه مورد نظر را انتخاب کنید اما توصیه می شود اگر پیامهای مهمی دارید که نگران از دست رفتن آن ها هسید گزینه هر روز را انتخاب کنید.

تنظیمات بکاپ گیری از اطلاعات واتساپ

10. گزینه ای در پایین google Account با نام Backup over وجود دارد که برای تنظیم بکاپ گیری حین وصل شدن به اینترنت می باشد.

شامل دو گزینه  زیر است:

Wi-fi: فقط حین اتصال به وای فای بکاپ گیری شود.

Wi-fi or cellular: چه به دیتای گوشی و چه به وای فای وصل شوید فرقی نمی کند در هر دو صورت بکاپ گیری انجام می شود.در نهایت گزینه مورد نظر را میتوانید انتخاب کنید.

تنظیمات بکاپ گیری از اطلاعات واتساپ

در پایین صفحه ای هستید گزینه ای با دکمه دو حالته  با نام include video  وجود دارد که اگر روشن شود از ویدیو هایی که برای دیگران ارسال و دریافت کرده اید بکاپ گرفته میشود.اگر ویدیو های مهمی دارید که لازم است بکاپ گرفته شود این بخش را روشن کنید. بکاپ گیری از ویدیو ها از حجم اینترنت شما می کاهد.

تنظیمات بکاپ گیری از اطلاعات واتساپ

11. در بالای صفحه دکمه Backup وجود دارد که با انتخاب آن فرآیند بکاپ گیری آغاز میشود.همچنین در بالای دکمه اطلاعاتی به شما داده می شود که نشان می دهد بکاپ گیری ازاطلاعات شما چه مقدار اینترنت مصرف میکند.

تنظیمات بکاپ گیری از اطلاعات واتساپ

نکته:بکاپ گیری را قبل از حذف  کردن حساب کاربرییا حذف پیام های خود انجام دهید زیرا اطلاعاتی که از بین رفته باشد شما  دیگر نمی توانید با بکاپ گیری آن ها را بازگردانید.

12. در حین ورود به واتساپ جدید با وارد کردن ایمیلی که در حین تنظبمات بکاپ وارد کرده اید تمام اطلاعات شما بازگردانده میشود.

جمع بندی

در این مقاله سعی شده است به طور کامل روش های بکاپ گیری از اطلاعات واتساپ برای شما بیان شود، دقت کنید که حتما قبل از هر اقدامی که باعث پاک سازی و از بین رفتن اطلاعاتتان میشود اقدام به بکاپ گرفتن کنید ولی پس از حذف اطلاعات، تنظیمات بکاپ گیری برایتان سودی ندارد.

مقالات مرتبط

ارسال پیام انبوه در واتساپ

تبلیغات در واتساپ

برادکست واتساپ و محدودیت های آن

نحوه تنظیم استاتوس واتساپ

افزایش ممبر واتساپ

25 پاسخ

  1. سلام چند روزی بود درگیر بازیابی پیام های واتساپ بودم. واقعا کمکم کردید با تشکر

  2. سلام. ممنون بابت مطلب مفیدتون.
    میشه بکاپ گیری را بعد از حذف حساب کاربری انجام داد؟

  3. من از روش ریکاوری واتساپ با پشتیبان گیری محلی به جای پشتیبان گیری از Google Drive
    استفاده کردم. پیام ها برگشت کاملا. فقط مشکل الان اینجاست که عکس ها و ویدیو ها باز نمیشن و واتس اپ میگه چون دیگه روی PHONE نیستن برات دانلود نمیکنم… کسی میدونه این مشکل رو چطوری میتونم حل کنم؟

  4. چگونه پیام های واتساپ را برگردانیم در صورتی که نسخه پشتیبان نداشته باشیم؟

  5. درباره ی پیام های پاک شده واتساپ را در آیفون بدون پشتیبان بازیابی کنم ؟ یه توضیحی میدین

  6. آیا حذف چت در واتس اپ آن را برای همیشه حذف میشه اانجام داد؟ هیچ جوره باز یابی نشه

  7. چه جوری پیام های پاک شده در واتس اپ ارسال شده توسط شخصی را بازیابی کنیم؟

  8. آیا می توانم پیام های حذف شده واتساپ 1 ساله خود را بدون پشتیبان بازیابی کنم؟

  9. من برنامه را دوباره نصب کردم، اما هیچ یک از پیام های من ظاهر نشد. چه اتفاقی می افتد؟

  10. راهی برای بازیابی پیام های واتس اپ از گوشی گم شده یا دزدیده شده وجود داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *