نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

گرفتن لینک یک پست در کانال

5/5

گرفتن لینک یک پست در کانال،  تلگرام زمانی مفید است که قصد داشته باشید پست را در دیگر رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، و حتی پیام رسان ها مانند واتساپ با دوستان خود به اشتراک بگذارید، زمانی که یک پست جذاب منتشر شود تنها روشی که بتوانیم دوستان خود را از وجود چنین پستی آگاه کنیم به اشتراک گذاری لینک آن پست است گاهی تبلیغات در تلگرام در محیط کانال ها صورت می گیرد که اشتراک گذاری لینک این گونه پست ها یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید از پست های تبلیغاتی است.

نحوه گرفتن لینک یک پست در کانال تلگرام

از امکاناتی که تلگرام در خود دارد دریافت لینک و اشتراک آن با دیگران است، دریافت لینک مستقیم هر پست در کانال تلگرام یکی از سریعترین روش برای به اشتراک گذاری و انتشار آن در فضای مجازی است، بعنوان مثال یک لینک به صورت زیر متشکل از هر لینکی شامل آدرس دامنه، ID کانال و یک شناسه مختص پست به صورت یکتا می باشد که می توانیم با یک لینک نمایش دهیم:

https://t.me/channel id/post number

اکنون ما روش بدست آوردن لینک یک پست را در تلگرام نمایش خواهیم داد، با ما در این بخش همراه باشید:

  1. وارد تلگرام شده و سپس به کانالی مراجعه کنید که قصد دارید لینک پستی از آن را دریافت کنید.
نحوه گرفتن لینک یک پست در کانال تلگرام

2. همانطور که مشاهده می کنید کنار هر یک از پست ها یک علامت فلش که به سمت راست اشاره دارد وجود دارد که به معنای فوروارد کردن است و با آن امکان به اشتراک گذاری پست با دیگران وجود دارد، روی آن علامت ضربه بزنید.

روش گرفتن لینک یک پست در کانال تلگرام

       3. با لمس علامت فلش، منوی کوچکی با نام share with پایین صفحه ظاهر می شود که به شما امکان انتخاب نام کاربری افراد را برای به اشتراک گذاشتن پست تنها در محیط تلگرام می دهد، در پایین صفحه گزینه ای به نام copy link مشاهده می شود، آن را لمس کنید.

گذاشتن لینک یک پست در کانال تلگرام

       4. با لمس گزینه copy link، پیامی مبنی بر اینکه لینک در حافظه کلیپ بورد ذخیره شده است به شما نمایش داده می شود.

روش گذاشتن لینک یک پست در کانال تلگرام

       5. لینک کپی شده را می توانید در هر شبکه اجتماعی دیگر و حتی در خود محیط تلگرام مانند کادر تایپ ربات، بخش پیام رسان و… الصاق کنید، انگشت خود را لحظه ای نگه دارید تا منوی کوچکی باز شود و با انتخاب past، جایگذاری و یا الصاق بتوانید لینک را در کادر تایپ جایگذاری کنید.

مراحل لینک قرار دادن در یک پست کانال تلگرامی
  • دریافت لینک پست هایی که در کانال های عمومی و خصوصی منتشر شده اند بلا مانع است اما زمانی که لینک یک پست کانال خصوصی با دیگران به اشتراک گذاشته می شود تنها کاربرانی می توانند آن پست را مشاهده کنند که عضو کانال خصوصی باشند و امکان مشاهده پست برای افراد غیر از اعضای کانال امکان پذیر نیست.
روش گذاشتن لینک یک پست در کانال تلگرام

جمع بندی

دریافت لینک یک پست در کانال تلگرام از جمله روش های آسانی است که امکان انتشار پست برای دیگران را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، همچنین دریافت لینک پست هایی مانند تبلیغات، پست های جذاب و هر گونه پست را چه در کانال های عمومی و چه خصوصی به راحتی امکان پذیر است و قابل اشتراک از طریق انواع رسانه های اجتماعی است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *