نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

دسترسی به پست های اینستاگرام از اولین روز نصب اینستاگرام

5/5

دسترسی به پست های اینستاگرام از اولین روز نصب اینستاگرام،  جز موضوعاتی است که کاربران به دنبال آن هستند، اما باید گفت اینستاگرام با همه قابلیت هایی که دارد و سعی داشته برای کاربران خود شرایط مناسبی برای  کسب درآمد و موفقیت در حوزه های مختلف را فراهم کند، ترفند هایی وجود دارد که به بهترین نحو از اینستاگرام برای افزایش بازدید و فروش بیشتر استفاده کرد، گاهی برخی از امکانات مانند در خود اینستاگرام وجود ندارد و برای دست یابی به آنها از روش ها یا حتی برنامه هایی که به عنوان تکمیل کننده امکانات اینستاگرام می توان استفاده کرد.

ما در این مقاله سعی داریم به روش های دست یابی به اولین پست هایی که در اوایل فعالیت های اینستاگرام منتشر شده است اشاره کنیم، خیلی از افراد به دنبال روش هایی هستند که بتوانند به اولین پست ها به راحتی دست پیدا کنند، برای اینکه بدانیم آیا امکان چنین کاری وجود دارد یا خیر، برای اطلاعات بیشتر راجب این موضوع تا انتهای مقاله همراه باشید.

آیا روشی برای رفتن به اولین پست اینستاگرام وجود دارد؟

با توجه به قابلیت هایی که در دیگر شبکه های اجتماعی و برنامه ها وجود دارد و توسط خود برنامه ها امکان مراجعه به اولین پست های اینستاگرام فراهم می باشد( در برخی از این برنامه ها استفاده از قابلیت هایی مانند تقویم وجود دارد که امکان تنظیم زمان دسترسی به محتواهای منتشر شده وجود دارد ) اما متاسفانه اینستاگرام از این قابلیت محروم است و به طور مستقیم این امکان در این پلتفرم وجود ندارد، تا به حال در به روز رسانی های اینستاگرام این ویژگی به پلتفرم آن اضافه نشده است و حتما با توجه به نیاز کاربران بعدها این ویژگی اضافه خواهد شد، اما می توانیم با استفاده از روش ها و برنامه هایی که در بخش زیر به آنها اشاره می کنیم به پست های اولیه در اینستاگرام دست پیدا کنید.

مراجعه به اولین پست اینستاگرام به روش های فرعی

1. روش اول استفاده برنامه های تحلیلی جهت دسترسی به پست ها

اگر در اینستاگرام نمی توانیم به اولین پست ها دسترسی پیدا کنیم اما می توانیم به شما برخی از برنامه های تحلیلی را معرفی کنیم تا توسط آن ها بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنیم، این برنامه ها علاوه بر اینکه می توانند ما را به اولین پست ها برسانند  قابلیت تحلیل و افزایش بازدید و فعالیت های دیگری را برای پیج های اینستاگرامی  در خود دارند.

برخی از برنامه های تحلیلی که می توانیم از آنها جهت دسترسی به پست های اینستاگرام استفاده کنیم به شرح زیر است:

  • SproutSocial
  • IconOsquare
  • SimplyMeasured
رجوع به اولین پست اینستاگرام به روش های فرعی

SproutSocial

روش دستیابی به پست اینستاگرام به روش های فرعی

SimplyMeasured

مراجعه به اولین پست اینستاگرام به روش های فرعی

IconOsquare

2. روش دوم دسترسی به پست های اولیه در اینستاگرام

 روش دیگری که می تواند به شما در این بخش کمک کند این است که با استفاده ذخیره کردن پست های اینستاگرام می توانید اولین پست انتشار یافته خود را در پوشه ای ذخیره کنید و در هر زمان که لازم بود به آن مراجعه کنید، این روش آسانتر از روش اول است که در کمترین زمان امکان دسترسی به پست های اول پیج فراهم می شود.

جمع بندی

در این مقاله ما به روش هایی اشاره کرده ایم که بتوانیم توسط آن به پست هایی که از اولین روز نصب اینستاگرام منتشر شده است دسترسی پیدا کنیم، امید است که در به روز رسانی های آتی در اینستاگرام این قابلیت اضافه شود.

مقالات مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *