نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

نحوه دیدن افرادی که اینستاگرام پیشنهاد می کند برا فالوو

5/5

نحوه دیدن افرادی که اینستاگرام پیشنهاد می کند برا فالوو،   از طریق روش هایی که بیان می کنیم امکان پذیر است، در واقع  هنگامی خودتان پیجی را فالوو می کنید اینستاگرام طبق طراحی پلتفرم خود لیستی را به شما نمایش می دهد که  Suggestion List نام دارد، این لیست شامل اکانت هایی است که طبق انتخاب خودتان اینستاگرام هم پیشنهاد می دهد که اگر تمایل دارید از بین اکانت های پیشنهادی مواردی را جهت فالووکردن انتخاب کنید، برای آشنایی بیشتر با لیست پیشنهادی (Suggestion List)، نحوه قرارگرفتن و قرار نگرفتن در لیست پیشنهادی اینستاگرام، نحوه غیرفعال کردن لیست و …. پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

آشنایی با لیست پیشنهادی اینستاگرام

این لیست که به لیست پیشنهادی اینستاگرام معروف است شامل اکانتهایی است که حین فالوو کردن اکانت ها یا مراجعه به بخش جستجوی اینستاگرام نمایش داده می شود، این قابلیت مزیتی است که اکانت در معرض دید دیگر کاربران قرار می گیرد و باعث افزایش فالوور و بازدیدها می شود.

طراحی این لیست به گونه ای است که اکانت هایی در آن قرار می گیرد که به اکانتی که فالوو کرده اید شباهت دارد،شباهت ها به لحاظ  حوزه فعالیت و نوع آنها می باشد، همچنین اکانت ها بر اساس تعداد دوستان مشترکتان و همچنین تعداد افرادی که فالوورهای شما اکانت هایی را فالوو کرده اند انتخاب می شود.

به فرض مثال، با فالوو کردن پیج با موضوع خبری، پیج هایی از طرف اینستاگرام به شما پیشنهاد می شود که در این حوزه فعالیت دارند، این نوع  اکانت ها طبق فالو کردن اکانتی که توسط خودتان انجام شده و همچنین بر اساس تعدا فالوورها و دوستان مشترک شما در لیست پیشنهادی به شما نمایش داده می شوند.

در چه مواقعی لیست پیشنهادی اینستاگرام نمایش داده می شود؟

همانطور ‌که در بخش بالا به آن اشاره کردیم  زمانی اکانت هایی به شما  در قااب لیست پیشنهاد می شود که یک اکانت را فالوو کنید، همچنین زمان دیگری که این لیست به شما می شود زمان مراجعه به بخش جستجو یا search می باشد که یک لیست از اکانت های ناشناس ارائه می شود اما باز هم طبق شرایطی ارائه می شود که در بخش زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. بر اساس تعداد دنبال کنندگان اکانت موردنظر
  2. تعداد بازدید هایی که از اکانت انجام شده است.
  3. تعداد لایک هایی که برای پست ثبت شده است.
  4. تعداد لایک هایی که برای پیج شما توسط افراد انجام شده است.
  5. تعداد کامنت هایی ارسال و دریافت شده است.
  6. جستجویی که کاربران انجام داده اند.
  7. پیام های دایرکت در پیج

اینستاگرام لیست خود را طبق همه مواردی که بیان کرده ایم به صورت ترکیبی در نظر می گیرد و پیشنهاد می دهد، همچنین پیشنهادات شامل اکانت هایی هستند که در ایران پرطرفدار می باشند.

ناگفته نماند که  تعداد لایک و کامنت ها و میزان بازدید از پست این اکانت ها جهت قرار گرفتن در یست پیشنهادی تاثیر دارد.

نحوه قرارگرفتن در لیست پیشنهادی اینستاگرام

همانطور که برخی نکات را در بخش بالا بیان کردیم عواملی وجود دارد که می تواند شانس قرار گرفتن در لیست پیشنهادی اینستاگرام را برای پیج شما افزایش دهد، اولین موردی که هر پیجی باید برای قرارگرفتن در لیست انجام دهد این است که قابلیت Similar Account Suggestions را فعال کند، حتما از فعال بودن این گزینه در وهله اول مطمئن شوید‌.

مورد دیگری که باعث افزایش شانس قرار گرفتن در لیست پیشنهادی اینستاگرام می شود افزایش فعالیت مفید است که باعث جلب توجه افراد به سمت پیج می شود، یکی از مواردی که باعث افزایش بازدید می شود استفاده از لایو با محتوای شاد و جذاب در اینستاگرام است، این قابلیت با محبوبیتی که دارد می تواند تاثیر زیادی بر  افزایش میزان بازدید ها و حتی فالوورها داشته باشد، افزایش فالوورها می تواند یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در قرار گرفتن لیست پیشنهادی باشد که هر چه تعداد فالوورها بیشتر باشد شانس بهتری  برای لیست پیشنهادی خواهیم داشت.

بالا بودن تعداد لایک و کامنت هایی که در پیج شما ثبت شود شانس قرار گرفتن در لیست ساجسشن را افزایش می دهد، هر چه تعداد لایک و کامنت ها زیر پست هایتان زیاد باشد شمامحبوبتر شناخته خواهید شد و در نتیجه راحتتر در لیست قرار خواهید گرفت.

نحوه فعال و غیرفعال کردن نمایش لیست پیشنهاد اینستاگرام

برخی از کاربران علاقه ای به مشاهده لیست پیشنهادی اینستاگرام بعد از دنبال کردن اکانت را ندارد که راه پنهان کردن این قابلیت به صورت زیر ممکن است، اگر شما هم تمایلی به مشاهده پست پیشنهاد شده ندارید مراحل زیر را انجام دهید:

  1.  در ابتدا باید وارد وبسایت اینستاگرام شوید تا استفاده از این قابلیت ممکن باشد( در اپلیکیشن اینستاگرام این قابلیت وجود ندارد) الزاما از نسخه دسکتاپ اینستاگرام استفاده شود.
  2. بر روی تصویر پروفایل خود که به شکل  آدمک است ضربه بزنید و سپس گزینه  Edit Profile را لمس کنید.
  3. اکنون در صفحه ای که وارد شده اید باید تیک گزینه ی Similar Account Suggestions را  غیرفعال کنید و سپس روی گزینه  Submit ضربه بزنید.
  4. اگر گزینه ای که ذکر کردیم  در حالت تیک دار باشد یعنی لیست پیشنهادی اینستاگرام فعال است که با برداشتن تیک آن، لیست دیگر نمایش داده نخواهد شد.

اگر لیست پیشنهادی غیرفعال شود دیگر با دنبال کردن یک پیج لیست نمایش داده نخواهد شد و همچنین با غیرفعال کردن لیست، اکانت شما هم برای دیگران در لیست پیشنهادی قابل نمایش نخواهد بود پس با غیرفعال کردن این گزینه، اکانت خود را نیز در لیست پیشنهادی از دید دیگران پنهان خواهید کرد.

چگونه در جستجوی اینستاگرام مخفی باشیم؟

برخی از افراد برخلاف عده ای که دوست دارند در لیست باشند تمایلی به بودن در لیست پیشنهاد اینستاگرام ندارند و از اینکه با جستجوی افراد در لیست پیشنهاد اینستاگرام ظاهر شوند راضی نیستند، راه حل غیرفعال کردن گزینه ای است که درادامه به آن اشاره می کنیم، زمانی که پیج خصوصی باشد باز هم اگر گزینه ی زیر فعال باشد و شرایط فراهم باشد نام اکانت در بخش جستجوها نمایش داده می شود که این نکته ای است که برخی از کاربران این مورد را دوست ندارند، برای اینکه اکانت خصوصی یا عمومی شما  در نتایج جستجو نمایش داده نشود مراحل زیر را انجام دهید:

  1. به صفحه اینستاگرام خود مراجعه کنید و بر روی تصویر نمایه اکانت خود ضربه بزنید تا وارد صفحه پروفایل حساب خود شوید.
نحوه فعال و غیرفعال کردن نمایش لیست پیشنهاد اینستاگرام

      2. در صفحه وارد شده  گزینه Edit profile را در بالای صفحه لمس کنید.

      3. صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید و گزینه ای با عنوان
Include your account when recommending similar accounts people might want to follow را غیرفعال کنید.

نحوه فعال و غیرفعال کردن فهرست پیشنهادی اینستاگرام

جمع بندی

این مقاله راجب لیست پیشنهادی اینستاگرام است و نکاتی مهمی را که جهت قرار گرفتن در لیست باید بدانید را بیان کرده ایم، همچنین به روش هایی که باعث نمایش  لیست پیشنهادی در پیج همچنین قرار گرفتن اکانت خود در لیست پیشنهادی و نحوه غیرفعال کردن آن را بیان کرده ایم. در صورتی که سوالی در این زمینه دارید آن را از بخش دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

مقالات مرتبط

14 پاسخ

  1. عالی بود واقعا . چند روزی بودjتو نحوه دیدن افرادی که اینستاگرام پیشنهاد می کند برا فالوو مشکل داشتم که حل شد

  2. نحوه دیدن افرادی که اینستاگرام پیشنهاد می کند برا فالوو
    را عالی توضیح داده بودید

  3. نحوه فعال و غیرفعال کردن نمایش لیست پیشنهاد اینستاگرام خیلی دنبالش گشتم عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *