نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

Save شدن استوری ما در گالری گوشی

5/5

Save شدن استوری ما در گالری گوشی،  روشی برای نگهداری محتواهایی است که در استوری ها منتشر می شود، البته یکی از دلایل پر شدن حافظه تلفن همراه است که برخی از افراد از ذخیره شدن آن رضایت ندارند اما برای برخی  بنابه دلایلی مهم است که پس از انتشار محتوا، یک نسخه از آن را در تلفن خود داشته باشند، ما در این مقاله نحوه فعال و  غیرفعال کردن ذخیره استوری در گالری را بیان می کنیم.

نحوه ذخیره کردن استوری در گالری گوشی

  1. با لمس تصویر پروفایل خود وارد صفحه پروفایل خود شوید.
  2. در بالا و سمت راست صفحه ای که وارد شده اید بر روی آیکن سه خط در بالای صفحه که به منوی همبرگری معروف است ضربه بزنید.
نحوه ذخیره کردن استوری در گالری گوشی

      3. با انتخاب سه خط وارد منوی اینستاگرام می شوید، در منوی باز شده گزینه setting را انتخاب کنید.

      4. در تنظیمات و بخش option دو گزینه به نام های save original photos و save video After posting وجود دارد.

روش saveشدن استوری ما درگالری گوشی

      5. اگر این دو گزینه فعال باشد همه تصاویر و ویدیو هایی که در بخش پست ها و استوری ها به اشتراک گذاشته می شود در گالری گوشی ذخیره می شود اگر دکمه دوحالته را روی حالت خاموش قرار دهید هیچ گونه تصویر یا ویدیویی در گالری پس از انتشار ذخیره نمی شود.

جمع بندی

زمانی که یک پست یا استوری منتشر می شود گاهی به دلیل اینکه محتوای مهمی است و لازم داریم که در بخش گالری محتوای تصویری و تصویری ذخیره داشته باشیم می توانیم از طریق تنظیمات اینستاگرام گزینه هایی را برای save شدن محتوا در گالری را فعال کنیم، روش فعال کردن را در این مقاله بیان کرده ایم که می توانید انجام دهید.

مقالات مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *