نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

نحوه دیدن رکوئست های پذیرفته نشده در اینستاگرام

5/5

نحوه دیدن رکوئست های پذیرفته نشده در اینستاگرام،  جز قابلیت های جالب این رسانه اجتماعی است و می توانید برای آگاهی از  پذیرفته شدن یا نشدن درخواست های ارسال شده به دیگران می توانید به تنظیمات اینستاگرام مراجعه کنید.برای آشنایی با این روش پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

آشنایی با نحوه دیدن رکوئست های پذیرفته نشده

به علت اینکه برخی از پیج ها به حالت خصوصی یا پرایوت هستند به طور مستقیم امکان فالوو کردن آنها وجود ندارد و باید ابتدا به آنها رکوئست که به معنی درخواست می باشد بدهیم که اگر شخص مقابل تمایل داشت ما را جز فالوورهای خود قبول کند درخواست ما را قبول می کند زمانی که ما قصد دنبال کردن کسی را داریم که پیچ او به حالت شخصی است، ابتدا روی دکمه FOLLOW پیج او ضربه می زنیم و این دکمه به حالت Request تبدیل می شود و به این معنی است که ما به آن شخص درخواست داده ایم و اگر شخص درخواست ما بپذیرد نام کاربری شخص به فالووینگ های ما افزوده می شود و اگر درخواستمان را ریجکت کند و تمایلی به پذیرش درخواستمان نداشته باشد دکمه Request به همان حالت FOLLOW تبدیل میشود.

آشنایی با نحوه دیدن رکوئست های پذیرفته نشده دراینستاگرام

گاهی ممکن است که ما کسی را فالوو کرده ایم و از اینکه به او درخواست داده ایم بی خبریم لازم است که به لیست رکوئست ها مراجعه کنیم و از درخواست های خود با خبر شویم برای آشنایی با این روش برای اطلاع از درخواست های خود مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد اینستاگرام شده و تصویر پروفایل پیج خود را که در پایین و سمت راست صفحه  قرار دارد، لمس کنید.
  2. سه خط افقی معروف به منوی همبرگری را در بالای صفحه سمت راست لمس کنید.
مراحل دیدن رکوئست های پذیرفته نشده دراینستاگرام

      3. با وارد شدن به منوی اینستاگرام، گزینه setting را انتخاب کنید.

روش مشاهده درخواست های پذیرفته نشده دراینستاگرام

 در صفحه بعد گزینه privacy & Security  را لمس نمایید.

آشنایی با مراحل مشاهده رکوئست های پذیرفته نشده خوددراینستاگرام

      4. به بخش Access Data مراجعه کرده و آن را انتخاب کنید.

  • بخش Access Data در منو شامل همه موارد مانند زمان تغییر یوزرنیم و پسورد، افرادی که شما را لایک کرده اند، شما چه کسانی را فالوو کرده اید و همچنین هشتگ هایی که توسط شما فالوو شده اند و …. می شود که و همه داده هایی که می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید را در اختیار شما قرار می دهد.
مراحل مشاهده رکوئست های پذیرفته نشده خود دراینستاگرام

      5. در بخش دسترسی به داده ها وارد بخش Connection این بخش شوید و سپس گزینه Current Follow Request را انتخاب کنید.

آشنایی با نحوه دیدن رکوئست های پذیرفته نشده دراینستاگرام

      6. با انتخاب این گزینه وارد لیستی می شوید که نام کاربری همه افرادی که به آنها رکوئست داده اید اما قبول نکرده اند در آن قرار دارد.

به همین راحتی می توانید از درخواست فالوو های خود که موردقبول نشدند اطلاع پیدا کنید.

مشاهده رکوئست های پذیرفته نشده دراینستاگرام

نحوه پس گرفتن رکوئست فالوور در اینستاگرام

اگر پیجی را فالوو کرده اید و مدت زمان زیادی از رکوئستتان می گذرد و هنوز از طرف مقابل درخواستتان پذیرفته نشده است می توانید درخواست خود را پس بگیرید و از فالوو دادن انصراف دهید، برای این کار نام کاربری شخصی را که به روش بالا در لیست رکوئست نشده ها جستجو کرده اید را یادداشت کنید و به پیج شخص موردنظر وارد شوید سپس روی دکمه Request ضربه بزنید و در کادری که باز می شود گزینه Unfollow را انتخاب کنید تا به دکمه FOLLOW تبدیل شود و به این صورت درخواست شما برای شخص حذف خواهد شد.

اگر قصد دارید که همه آی دی ها که به آنها درخواست فالوو داده اید را به طور یکجا آنفالوو کنید می توانید به روش زیر عمل کنید:

اگر قصد دارید که همه آی دی ها که به آنها درخواست فالوو داده اید را به طور یکجا آنفالوو کنید می توانید به روش زیر عمل کنید:

  1. همه یوزر نیم ها را انتخاب و سپس کپی کنید.
نحوه پس گرفتن رکوئست فالوور در اینستاگرام

      2. در بخش دایرکت ها آی دی خود را جستجو کنید و تا بتوانید که لیست کپی شده را برای آی دی خود ارسال کنید، پس از ورود به حساب خود کپی را در کادر تایپ پیام پیست کنید.

روش پس گرفتن رکوئست فالوور در اینستاگرام
مراحل پس گرفتن درخواست دنبال کننده خود در اینستاگرام

      3. قبل هر کدام از آی دی ها یک علامت @ قرار دهید و سپس دکمه send را انتخاب کنید تا ارسال شود.

مراحل پس گرفتن درخواست فالوور در اینستاگرام

      4. اکنون می توانید روی هر کدام از اکانت ها ضربه بزنید تا مستقیم وارد اکانت او شوید و بتوانید درخواست خود را با لمس گزینه Request پس بگیرید.

روش پس گرفتن درخواست دهنده فالوور در اینستاگرام
روش پس گرفتن رکوئست فالوور خود در اینستاگرام

جمع بندی

درخواست برای اتصال به حساب کاربری شخصی که حساب او به صورت خصوصی است رکوئست نام دارد که ممکن است نام افرادی که به آنها درخواست داده ایم را فراموش کرده باشیم که می توانید برای آشنایی با نحوه دیدن رکوئست های پذیرفته نشده طبق آموزش  بالا به تنظیمات اینستاگرام مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *