نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

نحوه مشاهده پست هایی که لایک کردیم

5/5

نحوه مشاهده پست هایی که لایک کردیم،   جز امکاناتی است که اینستاگرام به ما می دهد، با توجه به فعالیت های روزانه کاربران در اینستاگرام و جذابیت پست هایی که منتشر می شود تعداد لایک ها در هر پیج نیز افزایش می یابد و هرکاربری تمایل دارد که از تعداد پست هایی که لایک کرده اند با اطلاع شود.

شاید یکی از راه های اطلاع از پست هایی که لایک شده مراجعه به پست های ذخیره شده باشد یا به صورت دستی به سرچ پست ها اقدام کرد که این روش ها وقت گیر و اذیت کننده باشد اما خوشبختانه می توانیم از امکاناتی که اینستاگرام به کاربران خود داده است استفاده کنیم تا بتوانیم از پست های لایک شده اطلاع یابیم.

در این مقاله قصد داریم که شما را با ترفند مشاهده پست هایی که لایک شده است آشنا کنیم اگر به دنبال این راهکار هستید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

نحوه مشاهده پست های لایک شده پیج خود

اگر بخواهید به مشاهده پست های لایک شده دراینستاگرام بپردازید مراحل زیر را طی کنید:

  1. اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید و تصویر نمایه پروفایل خود را که در سمت راست و پایین صفحه قرار دارد ضربه بزنید.
  2. در صفحه پروفایل بر روی سه خط افقی یا همان منوی همبرگری ضربه بزنید.
نحوه مشاهده پست های لایک شده پیج خوددراینستاگرام

      3. در منوی ظاهر شده به انتخاب گزینه Your activity اقدام کنید.

مراحل مشاهده پست هایی که لایک کردیم

      4. در صفحه مربوط به فعالیت ها ، گزینه Interactions را انتخاب کنید.

روش مشاهده پست های لایک شده پیج خوددراینستاگرام

      5. سپس گزینه Likes را لمس کنید تا امکان مشاهده پست های لایک شده فراهم شود.

طریقه مشاهده پست های لایک شده پیج خوددراینستاگرام

      6. در این صفحه همه پست های لایک شده در قالب تصویر، ویدیو و ریلزها با قابلیت فیلتر قابل مشاهده است.

      7. می توانید فیلتر زمان، قدیمی و جدیدترین و یک کاربر خاص را به پست ها اعمال کنید، برای این کار از گزینه Sort & filter  که در سمت راست و بالای صفحه قرار دارد استفاده کنید.

روش دیدن پست های لایک شده خود دراینستاگرام

نحوه مشاهده پست های لایک شده در پیج دیگران

حتما کنجکاو شده اید که بدانید دوستان و آشنایان شما چه پست هایی را لایک کرده اند، البته نا گفته نماند که قبلا اینستاگرام بخشی به نام Following در پلتفرم خود قرار داده بود که می توانستیم از طریق آن پست های لایک شده دیگران را مشاهده کنیم که دیگر این قابلیت در اینستاگرام وجود ندارد که به ما این امکان را بدهد که شاید برخی هنوز در انتظار برگشت این قابلیت به اینستاگرام هستند.

اما در این بخش می توانیم به روشی اشاره کنیم که بتوانیم پست های لایک شده دوستان خود را مشاهده کنیم و روش کاربردی است، برای آشنایی با این روش مراحل زیر را انجام دهید:

  1. به پروفایل شخصی که می خواهید پست های لایک شده او را ببینید مراجعه کنید و روی Following پیج او ضربه بزنید.
نحوه مشاهده پست های لایک شده خود در پیج اینستاگرام دیگران

      2. از این بخش می توانید به پیج افرادی که تمایل دارید پست های لایک شده آنها را مشاهده کنید سر بزنید.

روش مشاهده پست های لایک شده در پیج دیگران

      3. باید بین پست های شخصی که انتخاب کرده اید بگردید و در زیر هر پستی عبارت Liked by را به همراه نام پیج دوست خود مشاهده کردید به معنای این است که پست توسط دوست شما لایک شده است اگر بخواهید که تعداد بیشتری از مخاطبینی که پست را لایک کرده اند مشاهده کنید می توانید بر روی شمارشگر لایک ضربه بزنید تا به لیست بتوانید مراجعه کنید.

نکته: تنها در صورتی می توانید از این روش استفاده کنید که پیج شخص به حالت عمومی باشد و در صورتی که خصوصی باشد شما و دوستی که لایک او را چک می کنید باید جزء فالوورهای شخص موردنظر باشید.

  • برای مشاهده لایک ریلزها می توانید به همین روش عمل کنید.
مراحل دیدن پست های لایک شده در پیج اینستاگرام دیگران

جمع بندی

اگر تمایل دارید لایک پست های خود و دیگران را مشاهده کنید که به دو روشی که ما در مقاله به آنها اشاره کرده ایم عمل کنید، در صورتی که روش جدیدی پیشنهاد دارید در بخش دیدگاه ها پذیرای نظراتتان هستیم.

مقالات مرتبط

14 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *