نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

استفاده همزمان چند اکانت اینستاگرام در یک گوشی

5/5

استفاده همزمان چند اکانت اینستاگرام در یک گوشی،  در زمانی که لازم است بیش از یک حساب کاربری داشته باشید ضروری است ممکن است که یک صاحب کسب و کار باشید که در کنار یک پیج شخصی برای فعالیت های تفریحی و روزمره خود در اینستاگرام نیاز به یک یا چندین حساب دیگر داشته باشید که لازم است نحوه استفاده از این قابلیت در اینستاگرام را بدانید.

شاید برای کاربران این سوال پیش آید که آیا استفاده از چندین حساب کاربری در این شبکه اجتماعی امکان پذیر است یا خیر! که در پاسخ باید بگوییم که با استفاده از دو روش استفاده از چند اکانت در ایسنتاگرام قابل انجام است و با این روش دیگر نیازی به خروج از حساب نیست و به راحتی می توانید بین حساب ها لاگین کنید که در بخش زیر راجب هر کدام توضیح خواهیم داد، با ما و روش های انجام این موضوع همراه باشید.n,

روش اول استفاده از چند اکانت اینستاگرام به طور همزمان

  1. ابتدا وارد حساب کاربری فعلی خود در اینستاگرام شوید.

    2. روی تصویر پروفایل خود در پایین صفحه سمت راست ضربه بزنید تا وارد بخش تنظیمات پروفایل حساب خود شوید.

    3. روی سه خط به اصطلاح منوی همبرگری واقع در بالای صفحه ضربه بزنید.

    4. از منوی باز شده اقدام به انتخاب گزینه Settings کنید.

روش اول استفاده همزمان چند اکانت اینستاگرام دریک گوشی

      5. در منو بخشی به نام Login وجود دارد که شامل گزینه ای به نام Add Account می باشد، آن را انتخاب کنید.

روش اول استفاده از چند اکانت اینستاگرام به طور همزمان دریک گوشی

      6. پس از انتخاب گزینه فوق، به مراحل ثبت نام حساب در اینستاگرام وارد می شوید که اگر حساب کاربری را قبلا ایجاد کرده اید اطلاعات نام کاربری و رمز عبور را در کادر های مربوط وارد کنید و اگر به تازگی قصد ایجاد حساب دارید روی گزینه creat new Account ضربه بزنید تا وارد ایجاد حساب جدید شوید و طبق مراحل عادی ایجاد حساب مراحل آن را طی کنید، در صورتی که با روش ایجاد حساب آشنایی ندارید می توانید از مقاله ساخت اکانت اینستاگرام  سایت کمک بگیرید.

روش اول استفاده از چند اکانت اینستاگرام به طور همزمان دریک گوشی

روش دوم استفاده همزمان چند اکانت اینستاگرام در یک گوشی

ایجاد دو یا چند حساب در به طور همزمان در اینستاگرام به دو روش امکان پذیر است، یکی از روش ها استفاده از برنامه هایی مانند clone Apps می باشد که دارای یک فضای ابری برای نصب اینستاگرام به صورت مجازی است که می توانیم اینستاگرام را با دو نسخه روی گوشی نصب کنیم اما اینستاگرام مانند تلگرام دارای قابلیتی است که می توانیم از امکانی که خود این برنامه به ما در ایجاد چند اکانت به ما می دهد استفاده کنیم، برای اینکه بتوانیم در اینستاگرام چند اکانت دیگر را ایجاد کنیم لازم است که حتما یک حساب در این برنامه داشته باشیم.

  1. پس از ورود به حساب اینستاگرام خود بر روی تصویر پروفایل پیج ضربه بزنید تا وارد صفحه مربوط به پروفایل شوید.

    2. در بالای صفحه نام اکانت با یک علامت رو به پایین مشاهده می شود، روی آن علامت ضربه بزنید.

روش دوم استفاده همزمان چند اکانت اینستاگرام در یک گوشی

      3. با لمس علامت رو به پایین، منویی در پایین صفحه ظاهر می شود که شامل دو گزینه نام حساب کاربری فعلی شما و گزینه دوم افزودن حساب می باشد، روی افزودن حساب ضربه بزنید.

روش دوم استفاده همزمان ازچند حساب کاربری اینستاگرام در یک گوشی

      4. با انتخاب افزودن حساب دوباره منوی دیگری با نام افزودن حساب در پایین صفحه ظاهر می شود که در منوی دوم نیز دو گزینه “ورود به سیستم حساب کنونی” و “ایجاد حساب جدید” می باشد.

روش دوم استفاده به طور همزمان ازچند اکانت اینستاگرام
  • اگر حسابی از قبل دارید و بخواهید در کنار حساب فعلی خود دوباره از آن استفاده کنید و به بازیابی آن اقدام کنید گزینه اول یعنی ورود به سیستم حساب کنونی را انتخاب کنید.
  • اگر حسابی غیر از حساب فعلی که در آن آنلاین هستید ندارید و قصد ایجاد اکانت جدید دارید گزینه دوم را انتخاب کنید، که ما گزینه دوم را انتخاب کرده ایم.

      5. با انتخاب گزینه دوم به صفحه تعیین نام کاربری برای اکانت خود وارد می شویم، نام کاربری مناسبی را انتخاب کنید و یا از نام های پیشنهادی اینستاگرام استفاده کنید و  سپس دکمه  Next را لمس کنید.

روش دوم استفاده همزمان ازچند اکانت اینستاگرام در یک گوشی

      6. در مرحله بعد رمز عبور را تعیین کنید.

استفاده همزمان ازچند اکانت اینستاگرام در یک گوشی

      7. در صفحه بعد گزینه تکمیل نام نویسی را انتخاب کنید تا مراحل ایجاد حساب به اتمام برسد.

      8. در صفحه بعد گزینه connect to facebook را انتخاب کنید تا به مخاطبین و دوستان خود بپیوندید و همگام سازی صورت بگیرد.

روش دوم استفاده همزمان ازچند اکانت اینستاگرام در یک گوشی
روش دوم استفاده همزمان چند اکانت اینستاگرام در یک گوشی

      9. در صفحه ی مربوط به حریم خصوصی حساب، بسته به تصمیم خود می توانید حساب خود را عمومی یا خصوصی انتخاب کنید، گزینه همگانی همان حالت عمومی حساب است، یک مورد را انتخاب کنید و سپس گزینه next را انتخاب کنید

مراحل استفاده همزمان ازچند اکانت اینستاگرام در یک گوشی

      10. در نهایت به صفحه انتخاب تصویر برای نمایه یا همان پروفایل حساب خود هدایت می شوید که می توانید  با لمس “انتخاب عکس” تصویری را انتخاب کنید.

      11. پس از طی مراحل فوق، به پیج جدید وارد می شوید، در صفحه جدید بر روی تصویر نمایه ضربه بزنید تا وارد صفحه مربوط به اطلاعات حساب جدید شوید.

      12. در صفحه پروفایل بر روی علامت فلش رو به پایین ضربه بزنید.

استفاده ازچند اکانت اینستاگرام در یک گوشی

      13. منویی در پایین صفحه باز می شود که می توانید نام همه حساب هایی که ایجاد کرده اید نمایش داده می شود.

      14. با لمس هر حسابی که در منو نمایش داده می شود به راحتی و بدون لاگین کردن وارد حساب موردنظر می شوید.

مراحل استفاده به طور همزمان ازچند اکانت اینستاگرام در یک گوشی

      15. برای ایجاد حساب های جدید علاوه بر اکانت هایی که دارید می توانید در منوی باز شده روی گزینه افزودن حساب دوباره ضربه بزنید و همه مراحلی که تا اینجا طی کرده ایم را برای ایجاد حساب دیگر انجام دهید.

روش دوم استفاده درهمان لحظه از چند اکانت اینستاگرام در یک گوشی

جمع بندی

در این مقاله ما به روش هایی که جهت استفاده همزمان چند اکانت در اینستاگرام مفید است را بیان کرده ایم، استفاده از چندین اکانت در اینستاگرام برای زمانی مفید است که در چند حوزه مشغول به فعالیت اینستاگرامی هستید که این روش بسیار کاربردی است، اگر سوالی در این زمینه دارید آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *