نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

پنهان کردن تصاویری که شما در آن تگ شده اید

5/5

پنهان کردن تصاویری که شما در آن تگ شده اید،  امکانی است که اینستاگرام به شما داده است و در صورتی که تگ شده اید میتوانید تصاویری که در آن تگ شده اید را حذف یا پنهان کنید، روشی خیلی ساده و تنها با مراجعه به بخش تنظیمات پروفایل می توانید این ویژگی را استفاده کنید، برای آشنایی با این روش با مقاله ما همراه باشید.

تگ کردن در اینستاگرام به چه معناست؟

در واقع تگ کردن به معنای برچسب زدن است که می توانیم آی دی اشخاصی که به آنها علاقه داریم را در تصاویر پست و استوری ها و کامنت ها تگ کنیم.

با تگ کردن می توانیم از شخص یا اشخاصی یاد کنیم‌ و نام آنها را در پست و کامنت و استوری های خود قرار دهیم به این صورت که  علامت @ را به همراهن نام کاربری شخص مورد نظر در بخش تگ کردن قرار می دهیم. به این صورت چون تگ کردن شما  به شخص اطلاع داده می شود و طرف مقابل از تگ شدن خود با اطلاع می شود به گونه ای پست و استوری و… با آنها به اشتراک گذاشته می شود.

چه کسانی از تگ شدن شما با اطلاع می شوند؟

در کل هر شخصی که که به پروفایل شخص تگ کننده مراجعه کند به راحتی امکان مشاهده تصاویر تگ شده را خواهد داشت و فقط در صورتی امکان مشاهده نخواهد داشت که پروفایل شما به حالت شخصی  باشد اما باز هم زمانی که اکانت شخصی که شما را تگ می کند عمومی باشد فالوورهای او قادرند که اکانت شما را که تگ شده اید را ببینند و با انتخاب نام پروفایل شما می توانند  وارد پیج شما شوند  و ممکن است که این عمل برای برخی از افراد رضایت بخش نباشد و به همین جهت این امکان فراهم شده است بتوتنیم عکس های تگ شده را مخفی کنیم.

نحوه پنهان و حذف کردن عکس های تگ شده در اینستاگرام

چون همه مخاطبین شما می توانند پست تگ شده را مشاهده کنند و اگر بخواهید که از مشاهده شدن تصویر تگ شده توسط دیگران جلوگیری کنید می توانید به روش  زیر مراحل پنهان کردن تصاویر را طی کنید:

  1. ابتدا وارد اینستاگرام شوید و سپس بر روی تصویر پروفایل در پایین صفحه اصلی ضربه بزنید.
  2. در پایین صفحه ی مربوط به اطلاعات پروفایل سه آیکن دیده میشود که از سمت راست اولین آیکن به شکل آدمک و به نام  Photos of You است، روی آن ضربه بزنید.

      3. با انتخاب این آیکن پست هایی که در آن ها تگ شده اید قابل مشاهده است.

      4. در این صفحه می توانید پستی را که تمایل به حذف یا پنهان کردن آن را دارید انتخاب کنید.

      5. هر پستی را که انتخاب کنید می توانید از بالای پست و سمت راست روی سه نقطه ضربه بزنید.

      6. با انتخاب سه نقطه ، در پایین صفحه منویی باز می شود که گزینه آخر آن به نام Tag option می باشد آن را انتخاب کنید.

      7. سپس منوی دیگری باز می شود که در آن دو گزینه زیر قابل مشاهده است:

  • Hide from My Profile: با انتخاب این گزینه می توانید پستی را که در آن تگ شده اید را از دید دیگران پنهان کنید.
  • Remove me from post: با این گزینه می توانید پست را حذف کنید.

با انتخاب هر یک از دو گزینه بالا می توانید پست  ها را پنهان یا حذف کنید.

جمع بندی

اگر از اینکه کسی شما را در پست خود تگ کند و دیگران از آن با اطلاع باشند به روشی که در این مقاله ما به آن اشاره کرده ایم می توانید عمل کنید و پست ها را پنهان یا حذف کنید، به روش ساده ما در این مقاله به نحوه مخفی کردن این گونه تصاویر اشاره کرده ایم، اگر روش دیگری مدنظرتان است می توانید در بخش دیدگاه ها آن را با ما در میان بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *