نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

ساخت استیکر چهره در اینستاگرام

5/5

ساخت استیکر چهره در اینستاگرام، روشی متمایز برای استفاده از استیکرهایی است که به صورت تکراری در بین کاربران استفاده می شود، زمانی که از استیکر با چهره خودتان در ارسال دایرکت های خود استفاده کنید جذابیت پیام های شما بیشتر می شود.

با ساخت و عرضه برنامه هایی که در نسخه اندروید قابل نصب و اجرا هستند و ساخت استیکر چهره را پشتیبانی می کنند می توان به راحتی استیکر ها چهره خود را بسازید و سپس در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام  و دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

برنامه های متنوع و زیادی برای انجام این کار جذاب طراحی و ساخته شده است که می توان به معروف و معمول ترین آنها از جمله Memoji  و Bitmoji و…  اشاره کرد که از طریق پلی استور اندروید در دسترس و قابل نصب است.

عملکرد این برنامه به این صورت است که می توانیم استیکرهای سفارشی ایجاد کنیم که به صورت واقعی جلوه می کند و همچنین با امکانات این برنامه می توان حتی به آنها حرکت اعمال کرد و به صورت استیکر متحرک در استوری جذاب تر به نظر برسد.

ما قصد داریم که روش استفاده از این برنامه را برای خلق استیکرهای جذاب و نزدیک به چهره را توضیح دهیم، در ادامه مقاله با ما و روش جذاب ساخت استیکر چهره همراه باشید.

آموزش نحوه ساخت استیکر چهره در اینستاگرام

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که برای استفاده از برنامه باید حتما فیلترشکن نصب نمایید تا امکان کار با این برنامه برای شما فراهم شود.

  1. برنامه Bitmoji را از گوگل پلی دانلود و نصب و سپس اجرا نمایید.

      2. وارد صفحه اصلی برنامه می شویم که یک دکمه به نام creat avatar در آن قرار دارد، دکمه را لمس کنید.

مراحل ساخت استیکر چهره در اینستاگرام

      3. در صفحه بعد دکمه دیگری به نام link to snapchat مشاهده می شود، در صورتی که حساب اسنپ چت داشته باشید با لمس این دکمه می توانید این برنامه را به حساب اسنپ چت خود متصل کنید و با همان حساب کاربری از این برنامه استفاده کنید، در غیر این صورت گزینه ی دیگری در پایین دکمه به نام Use Email مشاهده می شود که می توانید با انتخاب آن با  ایمیل در این برنامه ثبت نام کنید.

آموزش نحوه ساخت استیکر چهره در اینستاگرام

      4. در صفحه بعد از شما درخواست می شود که تاریخ تولدتان را وارد کنید سپس روی دکمه continue ضربه بزنید.

مراحل ساخت استیکر چهره در اینستاگرام

      5. در صفحه بعد مرحله ثبت نام و وارد کردن ایمیل و رمز عبور می باشد، در کادرهای مربوطه اطلاعات مانند آدرس ایمیل و پسورد را وارد کنید و دکمه sign up را انتخاب کنید.

      6. چند ثانیه منتظر بمانید تا وارد برنامه شوید.

      7. پس از ورود به برنامه دو تصویر خانم و آقا به حالت کارتونی نمایش داده می شود که می توانید بسته نوع جنسیت خود یک مورد را انتخاب کنید.

طریقه ساخت استیکر چهره در اینستاگرام

      8. در مرحله بعد صفحه دوربین باز می شود که می توانید برای ساخت استیکر چهره از خود عکس بگیرید.

آموزش درست کردن استیکر چهره در اینستاگرام

      9. بعد از تهیه عکس، چند لحظه طول می کشد که تصویر شما به حالت استیکر تبدیل شود.

      10. بعد از چند لحظه تصویر شما را با دقت بالا به استیکر تبدیل کرده و تحویل می دهد که در بالای صفحه برای ذخیره استیکر می توانید روی دکمه Save ضربه بزنید.

آموزش ساخت استیکر چهره در اینستاگرام
  • از جذابیت های دیگر این برنامه می توانیم به امکاناتی مانند تغییر رنگ پوست و مو، اندازه چشمها و اجزای صورت و تغییر فیزیک بدن و همچنین انتخاب لباس برای استیکر اشاره کرد.
  1. بعد از همه شخصی سازی هایی که انجام دادید روی دکمه Save Avatar پایین صفحه یا گزینه save را از بالای صفحه انتخاب کنید تا استیکر ذخیره شود.
آموزش نحوه ساخت sticker چهره در اینستاگرام

استیکر ذخیره می شود و در کیوورد تلگرام و بخشی به نام bitmoji قرار می گیرد.

طرز ساخت استیکر چهره دراینستاگرام

جمع بندی

ساخت استیکر چهره در اینستاگرام می تواند یکی از روش های جذاب ساختن  دایرکت های  ارسالی در اینستاگرام است که به راحتی می توانید با چهره خود توسط برنامه Bitmoji که برنامه معروف ساخت استیکر است،  استیکر بسازید که به طور راحت و کاربردی در این مقاله روش انجام آن را آموزش داده ایم، در صورت هر گونه سوال یا پیشنهاد و یا انتقاد آن را در بخش دیدگاه با ما درمیان بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *