نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

تبلیغات تضمینی در سروش

5/5

تبلیغات و ارسال پیام انبوه در سروش، یک روش کاربردی برای جذب مخاطبان بیشتر و افزایش درآمد است. تبلیغات در سروش همانند سایر پیامرسان های داخلی از جمله بله و گپ انجام می شود. این اپلیکیشن از امنیت بالایی برخوردار است و به شما این امکان را می دهد که بتوانید کسب و کار خود را به مخاطبان هدف معرفی کنید. تبلیغات داخل پیامرسان سروش مزایای بسیار زیادی دارد چرا که تمام مخاطبان آن ایرانی هستند و شما می توانید به راحتی محصولات یا خدمات خود را به آن ها معرفی کنید.

معرفی برنامه سروش

پیام‌رسان سروش‌ یکی از معروف ترین اپلیکیشن های ایرانی است که بیش از ۳۲ میلیون کاربر دارد. این پیامرسان توسط موسسه ستاک هوشمند شریف در سال ۱۳۹۴ توسعه داده شد. از امکانات این اپ می توان به ارسال پیام بین دو نفر یا گروهی، ایجاد کانال و گروه، دانلود و آپلود انواع فایل مانند تصویر و فیلم، تبلیغات درون‌برنامه‌ای، مکان یابی و … اشاره کرد. سروش بیش از ۱۰۰ هزار کانال فروشگاهی دارد. ما هم میتوانیم با ساخت کانال، بیزینسی برای خود راه بیندازیم.

نسخه ی جدید این برنامه، splus یا سروش پلاس نام دارد. پیام رسان سروش به عنوان یک شبکه اجتماعی نیز شناخته می شود و دارای امکانات پیشرفته ای است. این موضوع باعث می شود که سروش با دیگر پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی رقابت  کند. این برنامه از سرعت خوبی برخوردار است و با توجه به امکاناتی همچون قابلیت خرید و فروش درون برنامه ای و ساخت فروشگاه  یک گزینه مناسب برای راه اندازی کسب و کار به شمار می رود.

این برنامه دارای سیستم پرداخت پول نیز هست. بنابراین کاربران می توانند محصولات شما را مشاهده کرده و به صورت آنلاین هزینه آن را پرداخت کنند. همه این ویژگی ها باعث شده است که سروش در لیست بهترین برنامه های ایرانی قرار بگیرد و محبوبیت زیادی بین کاربران داشته باشید. بنابراین شما می توانید با تبلیغات و ارسال پیام انبوه در سروش، کسب و کار خود را ارتقا داده و درآمد خوبی از طریق آن به دست آورید.

 

تعریف ارسال پیام انبوه در سروش

با ساخت گروه در سروش، می توانید با مخاطبان خود چت کنید و فایل هایی همچون تصویر، ویدیو و موسیقی برای هم ارسال کنید. باید توجه کنید که حداکثر تعداد اعضای گروه داخل سروش تا به امروز 5000 نفر است. شما می توانید پیام های تبلیغاتی خود را در قالب پیام انبوه به مخاطبان خود ارسال کرده و کسب و کار خودتان را به دیگران معرفی کنید.

انواع تبلیغات در سروش

تبلیغات یکی از بهترین راهکارهای معرفی کسب و کار و کمک به افزایش درآمد است. تبلیغات داخل هر شبکه اجتماعی و پیامرسانی امکان پذیر است و با روش های مختلف انجام می شود. سروش یکی از بهترین پیامرسان داخلی است که به شما این امکان را می دهد که بتوانید به روش های مختلف تبلیغات انجام داده و از طریق آن مخاطبان بیشتری به سما کسب و کار خود جلب کنید. به طور کلی انواع تبلیغات در سروش عبارت اند از:

  • تبلیغات بازدیدی

یکی از بهترین روش های تبلیغات در سروش، تبلیغات بازدیدی در این پیام رسان است. در  این روش پست تبلیغاتی شما داخل پربازدید ترین کانال  های سروش که مرتبط با بیزینس شما استنمایش داده می شود. هزینه تبلیغات بر اساس تعداد بازدید یا seen محاسبه می شود. بنر تبلیغاتی شما می تواند متن، فیلم یا تصویر باشد. موثرترین روش تبلیغاتی در این برنامه تبلیغات بازدیدی است.

کسانی که در فضای splus کانال دارند، برای استفاده از ابزارها و درج درخواست تبلیغات به شناسه Scm_admin3@، باید حداقل ۱۰۰ دنبال‌کننده داشته باشند تا بعد از وارسی مقدار فعالیت و همچنین محتوای کانال، بسته های تبلیغاتی مورد نظر خود را از بین بسته‌های متفاوت پیشنهاد داده شده انتخاب کرده و کانال خود را در صفحات محبوب ویترین مشاهده کنند.

از جمله تبلیغاتی که با تخفیف در اختیار کسانی که کانال در برنامه سروش پلاس دارند پیشنهاد می شود، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تبلیغاتی که با عنوان بنر در صفحه نخست ویترین نمایش داده می شوند.

ویترین، نام قسمت خاصی از پیامرسان سروش‌ پلاس است که به بخش ها و ابزارهای  متفاوتی تقسیم شده است. وقتی برنامه را ران کنیم بعد از  انتخاب ویترین، وارد ویترین می شویم و بنر هایی را مشاهده می کنیم.  تبلیغ نمایشی که همون بنر است،  عامل شناسایی پربیننده ترین کانالها در splus است و موارد دیگر.

 کانال‌ها در این برنامه، طبق محتوای تولیدی خود به دسته‌بندی‌های موضوعی مختلف تقسیم می‌شوند تا کاربران بتوانند با انتخاب یک موضوع، کانال‌های مرتبط با آن را به راحتی مشاهده کنند. کانال‌های پربازدید با تعداد اعضای بالا هم در قسمت پیشنهاد روز قابل مشاهده هستند.

  • ارسال پیام اطلاعرسانی

شما می توانید تبلیغات خود را در قالب پیام به دیگران ارسال کنید. اگر تعداد کاربران شما زیاد باشد می توانید به صورت ارسال پیام انبوه در سروش ارسال کنید تا نظرات کاربران را مورد بررسی قرار دهید.

  • تبلیغات پاپ آپ در سروش

تبلیغات در پیام رسان سروش  بسیار مقرون به صرفه است و بازدهی بالایی دارد. علاوه بر روش هایی مانند تبلیغات بنری و … می توانید تبلیغات خود را به صورت گسترده تر در قالب پاپ آپ انجام  دهید. ارسال تبلیغات پاپ آپی در سروش می تواند یکی از روش هایی باشد که تاثیر مستقیم روی نظر کاربران داشته باشید.

قابلیت های برنامه سروش برای تبلیغات و ارسال پیام انبوه

از قابلیت های پیام رسان سروش که می توانید از آنها برای امور تبلیغاتی و پیام انبوه استفاده کنید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ساخت استیکر های شخصی برای تبلیغات و فروش
  2. قابلیت برگزاری مسابقه یا طرح سوال راجب تبلیغ و محصولات و نظرسنجی راجع به آن
  3. ساخت فروشگاه های مجازی
  4. قابلیت لایک کردن در کانال ها توسط کاربران و پاسخ توسط مدیران
  5. ارسال بازخورد کاربران به مدیر کانال
  6. بررسی نتایج تبلیغات با میزان بازدید و لایک در ارسال مطالب به کانال ها
  7. امکان ارسال لوکیشن برای افراد در کانال ها جهت تبلیغ فروشگاه

     8. ایجاد گروه در سروش

ایجاد گروه از قابلیت های سروش و دیگر پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی ایجاد محیطی دوستانه برای تبادل انتشار اطلاعات دوطرفه بین کاربران و ادمین است. با توجه به ارسال پیام امن در محیط سروش می توانید محیطی مناسب برای گفتگو بین مخاطبین خود ایجاد کرده و به تبلیغات و ارسال پیام انبوه در سروش با ارسال استیکر و بنرهای تبلیغاتی ، صوت ، تصویر و ویدیوهای تبلیغاتی از محصولات و خدمات خود اقدام کنید.

      9. ساخت کانال های تعاملی

از امکانات دیگر پیام رسان سروش می توان به ایجاد کانال هایی اشاره کرد که به انتخاب ادمین کانال می تواننند تعاملی یا اختصاصی باشند.

عملکرد کانال های تعاملی به این صورت است که کاربران می توانند در کانال پیام ارسال کنند و همانطور که از اسم آن مشخص است یک رابطه دو طرفه و تعاملی وجود خواهد داشت. برای این نوع کانال ها می توانید تبلیغات خود را در قالب ارسال پیام انبوه انجام دهید. پس از آن می توانید یک سوال برای نظرسنجی ایجاد کنید تا نظر کاربران و اعضای گروه  را راجع به فعالیت خود بدانید. با انجام این کار می توانید بازخورد مشتریان و مخاطبین خود را مورد بررسی قرار دهید. به طور کلی شما یگ رابطه دو طرفه ایجاد کرده اید.

اما کانال های اختصاصی به این صورت هستند که تنها مدیر یا ادمین های کانال می توانند به ارسال محتوا اقدام کنند و این رابطه یکطرفه است.

      10. دسته بندی کانال ها

یکی دیگر از قابلیت های پیام رسان سروش است که برای سهولت کاربران جهت یافتن کانال ها مورد استفاده قرار می گیرد. کانال هایی که دسته بندی موضوعی شوند بهترین کانال ها هستند. با استفاده از این ویژگی کاربران می توانند راحت تر کانال مد نظر خود را بین کانال های موجود پیدا کنند.

       11.  کسب درآمد در سروش

 ایجاد محیط فروشگاهی در سروش یکی از امکانات خوب پیام رسان است. شمت می توانید در این برنامه صاحب یک فروشگاه مجازی برای محصولات خود شوید. امکان ارائه محصولات به صورت مجازی در محیط سروش و کسب در آمد از طریق پرداخت آنلاین وجود دارد.

اگر به عنوان یک مدیر، کانال اختصاصی یا تعاملی برای فروش خود ایجاد کنید یا در کانال تعاملی عضو باشید،  امکان این را خواهید داشت که با تبلیغات و ارسال پیام انبوه در سروش راجع به محصولات و خدمات خود در این نوع کانال ها بازدید کننده بیشتری جذب کنید و به تبع فروش و در آمد بیشتری داشته باشید.

      12. مکان نما

از قابلیت هایی که برای کاربران سروش به خصوص کاربران فعال در حوزه فروش و کسب و کار مجازی پرکاربرد است، استفاده از مکان نما برای مشتریان است. مکان نما باعث می شود که کاربران بتوانند به محل فروشگاه شما دسترسی داشته باشد و بتوانند به صورت حضوری به آن مراجعه کنند. شما می توانید برای تبلیغات کسب و کار خود از این قابلیت استفاده کنید.

مزیت انجام تبلیغات و ارسال پیام انبوه در سروش

سروش یکی از بهترین پیامرسان های داخلی است که می توانید از آن برای انجام تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنید. انجام تبلیغات و ارسال پیام انبوه در سروش مزایای زیادی دارد که در بخش زیر به آن ها اشاره می کنیم.

  • زیاد بودن تعداد کاربران سروش

طبق گزارشات به دست آمده در حال حاضر بیش از 2 میلیون کاربر فعال در پیامرسان سروش حضور دارند. بنابراین می توانید از تعداد بالای کاربران به عنوان یک فرصت ایده آل استفاده کرده و تبلیغات خود را در دید اعضای کانال و گروه ها قرار دهید و به کمک آن میزان فروش خود را افزایش دهید.

  • متنوع بودن کانال های سروش
    تبلیغات و ارسال پیام انبوه در سروش نیازمند وجود کانال های مرتبط در حوزه کسب و کار شما است. اگر می خواهید که نتیجه خوبی از تبلیغات دریافت کنید لازم است که تبلیغات خود را در کانال های مرتبط با کسب و کار خود انجام دهید. خوشبختانه کانال های مختلفی داخل پیامرسان سروش وجود دارد و شما به راحتی می توانید کانال مناسب خود را بیابید و از فضای تبلیغاتی آن استفاده کنید. اگر کانال از نوع تعاملی باشد می توانید پیام های انبوهی برای کاربران ارسال کنید.
  • زمانبدی در انتشار تبلیغات

زمانی که ساعات آنلاین بودن مخاطبین خود را بسجنید می توانید زمان ارسال تبلیغات را بر اساس زمان آنلاین بودن مخاطبان تنظیم و ارسال کنید تا باخورد بهتری دریافت کنید.

  • بالابردن اعتبار برند

با توجه به فیلتر بودن شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام، کاربران زیادی به پیام رسان سروش روی آورده اند. از طرفی بخاطر اینکه امکان دسترسی به محتوای کانال ها در این شبکه ها وجود ندارد، فرصت مناسبی است که اعتبار برند خود را بین کاربران افزایش دهید. شما می توانید تبلیغات مربوط به برند و کسب و کار خود را به کانال و گروه های برنامه سروش ارسال کنید تا شناخته شوید و افراد بیشتری را جذب خود کنید.

جمع بندی

سروش یک پیامرسان داخلی با قابلیت های متنوع است و طرفداران بسیار زیادی دارد. محبوبیت بالا و امکانات زیاد سروش به شما این امکان را می دهد که بتوانید تبلیغات خود را به صورت اثر بخش و با هزینه کم انجام دهید. در این مقاله تبلیغات و ارسال پیام انبوه در سروش و هر آنچه که لازم است درباره آن بدانید را مورد بررسی قرار دادیم. پس اگر به فکر گسترش کسب و کار خود هستید و می خواهید درآمد خود را افزایش دهید کافی است که یک بار تبلیغات در سروش را امتحان کنید. بدون شک نتیجه آن شما را شگفت زده خواهد کرد.

مقالات مرتبط

4 پاسخ

  1. سلام و خسته نباشید. مطلب تبلیغات و پیام انبوه در پیام رسان سروش، خلاصه و مفید بود. من تازه دارم با پیام رسان های داخلی جهت تبلیغات آشنا میشم و این پست، راهنمای خوبی برای شروع کار من بود.
    خدا قوت.

  2. ببخشید ارسال پیام انبوه دذ اپلیکیشن سروس را به عنوان ربات ما رو در نظر نمیگیره؟

  3. سلام
    اینکه میگید تبلیغات با پیگیری و محافظه کار بصورت کانال ارائه میشه ،در همین سروش یه کانال خرید و فروش قرارداشت که بعد از خرید از آن کلا از سروش محو شد ،و پول من هم از جیبم رفت .
    با این حساب پس سروش هم خیلی مطمئن نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *