نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

چطور تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟

5/5

چطور تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟ این سوالی است که در ذهن هر شخص فعالیی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می کند  به وجود می آید، اشخاصی که از موقعیت خوبی در این رسانه برخوردار هستند حتما به دنبال گرفتن نماد اعتماد اینستاگرام یعنی تیک آبی هستند که اعتبار خود را افزایش دهند، تیک آبی را تنها درصدی از افراد که جز افراد شاخص و مشهور و یا به اصطلاح سلبریتی هستند می توانستند دریافت کنند اما شرایط و نکات مهمی در این زمینه وجود دارد که نه تنها افراد مشهور بلکه افرادی که فعالیت خوبی دارند و نکات و قوانین مهم را که در این مقاله بیان کرده ایم را رعایت کنند واجد شرایط دریافت این نماد می شوند، با این نماد اعتبار پیج بالا رفته و افراد بهتری به آن اعتماد می کنند زیرا این یک نماد شناخته شده توسط اینستاگرام است که به افراد موردتایید اهدا می شود و افزایش فروش و درآمد برای پیج های تجاری را در بر خواهد داشت، اینکه بتوانید خود را به اینستاگرام ثابت کنید احتمال دریافت این تیک افزایش می یابد، برای آشنایی بیشتر با شرایط دریافت تیک و نکات مهم و مزایای آن مقاله را به دقت بخوانید.

تیک آبی اینستاگرام به چه معناست؟

اگر به گشت و گذار در صفحات اینستاگرام پرداخته باشید حتما بارها یک تیک آبی رنگ را در جلوی صفحات مورد مشاهده کرده اید که این همان تیک آبی اینستاگرام است، وجود این تیک باعث بیشتر شدن اعتماد افراد به صفحه مورد نظر شده و باعث تشویق افراد علاقه مند به فالوو کردن صفحه مورد نظر می شود، به عبارتی  تیک آبی یعنی یک نماد اعتبار و تایید از طرف اینستاگرام برای صفحات مشهور به حساب می آید و با این نماد باعث رسمی شدن فعالیت حساب معتبر دربین حساب های جعلی است.

دربقیه شبکه های اجتماعی این تیک آبی نیز به حساب ها تعلق میگیرد شبکه های اجتماعی دیگری مانند توییتر و فیسبوک هم این نماد را به افراد محبوب خود هدیه می دهند.
همچنین تیک آبی را نمی توان جعل کرد و به حساب خود اختصاص داد این یک تاییدیه رسمی از طرف خود شبکه اینستاگرام است.

مزیت دریافت تیک آبی اینستاگرام

با پیشرفت اینستاگرام و افزایش فعالیت افراد دراین رسانه که هرکسی به فکر ایجاد پیج می باشد، ممکن است که افرادی بدون هیچ ایده یا خلاقیتی، به تقلید ازموضوع و نوع فعالیت پیج افراد مشهورمانند سلبریتی ها و ورزشکاران، بازیگران و… اقدام به ایجاد پیج های فیک کنند که این باعث دریافت فالوورهای بیشتر می شود اما شناسایی پیج های فیک از واقعی کار سختی است اما تیک آبی اینستاگرام به عنوان یک علامت به ما نشان می دهد که چه پیجی واقعی و چه پیجی فیک است.

در هر صفحه ای که تیک آبی مشاهده کردید می توانید به واقعی بودن و اعتبار صفحه پی ببرید.

به مواردی دیگری  که شامل مزیت دریافت تیک آبی اینستاگرام است اشاره می کنیم :

  1. باعث افزایش اعتماد بین کاربران وخود اینستاگرام می شود، اگر چه اعتماد وجود دارد اما با تیک آبی که نماد تایید خود اینستاگرام است افراد با خیال راحتتر اعتماد خواهند کرد چون حسابی که تیک آبی دارد از طرف اینستاگرام تایید شده و معتبر است.
  2. تیک آبی به حساب هایی که در نوع فعالیت خود بهترین هستند داده میشود یعنی با تیک آبی برند شما برجسته تر میشود و کاربران نسبت به کار شما آگاه تر می شوند.
  3. با تیک آبی به راحتی به امکانات اینستاگرام دسترسی خواهید یافت، مثلا در اینستاگرام برای اینکه بتوانید لینک در استوری یا همان (Swipe-Up) انجام دهید باید تا 10000 فالوور داشته باشید اما وقتی که تیک آبی از اینستاگرام را دریافت کردید به راحتی می توانید این کاررا انجام دهید.
  4. با تیک آبی دیگر نگران سرقت برند خود نباشید، بدون نشان تایید احتمال سواستفاده از برند شما هست مثلا ممکن است با نام برند شما کسی یک حساب ایجاد کند و به اعتبار شما فعالیت کند اما وقتی شما تیک آبی داشته باشید اصل و جعل بودن حساب قابل تشخیص برای کاربران است .
  5. در بین برند های دیگر نیز شناخته می شوید یعنی برای شهرت شما دیگر برندها هم تمایل به همکاری با شما را خواهند داشت.
  6. در بالاترین قسمت از جستجوهای کاربران ظاهر خواهید شد.

شرایط مهم برای دریافت تیک آبی اینستگرام

اگر شما هم می خواهید که تیک آبی نصیب پیج تان شود باید با یکسری از شرایط آشنا شوید که بتواید در دریافت این نماد موفق شوید.

در بخش زیر به چهار نکته مهم که جز شروط اصلی اینستاگرام برای تصمیم گیری هستند اشاره کرده ایم،برای اینستاگرام این نکته مهم است که حساب های کاربری به صورتی فعالیت  کنند که کاربران برای جستجوی آنها راحت باشند در این صورت اینستاگرام به تایید حساب رغبت بیشتری خواهد داشت در واقع برای اینستاگرام اصل یا جعل بودن مهم است که باید این شرط نیز رعایت شود.

  1. ایجاد یک حساب معتبر

 وجود یک حساب معتبر برای اینستاگرام اهمیت زیادی دارد  به عبارتی این مورد یکی از شروط اصلی دریافت تاییدیه از اینستاگرام است، یعنی پیچی که قصد دریافت تیک آبی را دارد باید به یک شخص یا یک شرکت یا کسب و کار واقعی تعلق داشته باشد.

  1. حساب خاص و یکتایی داشته باشید

با یک حساب خاص و منحصر به فرد می توانید کسب و کار خود را به دیگران بشناسانید و اینستاگرام به یک پیج  از بین چندین پیج  که مختص یک نفر باشد تیک آبی هدیه می دهد یعنی یک نفر بیش از یک حساب معتبر نمی تواند داشته باشد  و برای همه آن حساب ها تیک آبی بگیرید البته یک استثنا وجود دارد آن هم اینکه اگر با زبان های گوناگون چندین حساب داشته باشیم ممکن است بتوانیم  تیک آبی را دریافت کنیم اما حساب های منافع عمومی مانند حساب های طرفداران و دیگر حساب های با ویژگی عمومی شامل تاییدیه اینستاگرام برای دریافت تیک آبی نمی شوند.

3. حسابتان را عمومی کنید

حساب های خصوصی شامل دریافت تیک آبی نمی شوند، برای دریافت تیک آبی حساب خود را عمومی کنید یعنی محتوای پیج شما قابل مشاهده عموم افراد باشد.همچنین باید بیو، پروفایل را در حساب تنظیم کنید، حداقل یک پست در حساب خود داشته باشید و از حساب خود لینکی به دیگر شبکه های اجتماعی ندهید.

  1. حساب خود را برجسته کنید.

سعی کنید که حسابتان به طور طبیعی معروف شده باشد و مورد جستجو قرار بگیرد نه به صورت تبلیغاتی و با پرداخت هزینه، زیرا یکی از نکات مهم در امتیاز دهی اینستاگرام این  است که حساب مربوط به برند معتبر و شناخته شده باشد و روند طبیعی خود را طی کند و مورد جستجو قرار بگیرد.

5. حساب خود را تکمیل کنید

یک حساب باید دارای تصویر پروفایل، بیو و حداقل یک پست درخود داشته باشد و هنگامی که می خواهید برای آن درخواست دهید باید فعال باشد.

چگونه در سال 2024 در اینستاگرام تأیید شویم؟

آیا همیشه به این فکر کرده‌اید که  در اینستاگرام چطور تأیید شوید؟ دریافت نشان تأیید اینستاگرام، instagram blue tickرسانه‌های اجتماعی است و اخیراً آنها روش جدیدی را در مورد نحوۀ دریافت تیک آبی در اینستاگرام راه اندازی کرده‌اند که مراحل تأیید اینستاگرام را برای درخواست، بسیار آسان‌تر کرده است. پس اگر می‌خواهیم بدانیم که چطور تیک آبی اینستاگرام بگیریم، باید با این فرایند آشنا باشیم.

روش دریافت تیک آبی اینستاگرام

اگر از فراهم کردن همه شرایطی که در قسمت بالا بیان کردیم مطمئن هستید اکنون می توانید تنظیمات لازم و جزییات کار با اینستاگرام را  برای دریافت تیک آبی از اینستاگرام را اعمال کنید.

اولین قدم برای دریافت تیک آبی اینستاگرام، ارسال درخواست به این شبکه اجتماعی است.

اگر حساب شما شخصی یا تجاری است ابتدا وارد اکانت موردنظر و از حضور در حسابی که قصد دریافت تیک آبی برای آن دارید، مطمئن شوید سپس مراحل زیر را انجام دهید:

  1. به پروفایل خود وارد شوید و در بالای صفحه روی علامت سه خط به اصطلاح همبرگری کلیک کنید.
  2. در منو که ظاهر شده است به آخرین گزینه یعنی تنظیمات وارد شوید.
  3. در بخش تنظیمات گزینه حساب کاربری یا همان گزینهAccount  را انتخاب کنید.
  4. در بخش حساب کاربری گزینه ای به نام Request verification به معنی درخواست راستی آزمایی وجود دارد که آن را انتخاب کنید.
  5. اکنون در این مرحله باید برای ارسال یک فرم به مسئولان اینستاگرام اقدام کنید تا صلاحیت شما را برای تاییدیه مورد بررسی قرار دهند. خود اینستاگرام یک فرم در نظر گرفته است که در بالای آن نام حساب کاربری شما درج شده است و قسمتی با عنوان Document Type وجود دارد که جهت تعیین نوع مدرک احراز هویت  را می توان از این بخش تعیین کرد.
  6. برای تعیین منطقه محل زندگی خود از بخش Country/Region تعیین کنید.
  7. در بخش Audience توضیحی راجب خود بنویسید، یعنی باید دلیل شناخته شدن و فالوو کردن خود توسط کاربران را بیان کنید.
  8. شما باید بنابر فعالیت خود در حساب کاربری نام کامل ازخودتان یا برند ونام کسب و کار خود را وارد کنید.
  9. در بخش Also Known Asباید نامی که با آن شما را در اینستاگرام می شناسند وارد کنید.
  10. بخش Category برای دسته بندی فعالیت شماست که باید دسته فعالیت خود را که بین لیست کشویی که شامل اخبار، ورزش ، تفریحات و سرگرمی، خالق اثر، بلاگری و دیجیتال مارکتینگ، وسایرموارد است انتخاب کنید.
  1. در بخش آخر باید Please attach a photo of your IDرا تکمیل نمایید،گزینه Choose file را ضربه بزنید و یک تصویر از کارت شناسایی که کارت هویتی شما محسوب است، آپلود کنید؛ بهتر است که تصویر پاسپورت خود را آپلود کنید.
  2. پس از این مراحل گزینه SEND را برای ارسال  درخواست خود انتخاب کنید.

بررسی درخواست توسط اینستاگرام ممکن است چند روزی به طول انجامد اما هیچ ضمانتی برای حتمی بودن دریافت تیک آبی اینستاگرام وجود ندارد اما اگر برای دریافت این تاییده تمام قوانین را رعایت کرده اید و شرایط شما مهیا است نگران نباشید.

در مرحله بعد از شما 3 عدد لینک خواسته میشود که لینک ها، نشان دهنده آدرس شبکه های رسمی مورد استفاده شماست و در آنها فعالیت می کنید، پس از وارد کردن دکمه Add Linkلینک ها مورد بررسی قرار میگیرد.

در نهایت اطلاعات را از نظر صحت، بررسی کنید سپس دکمه Submit را بزنید. تا این مرحله شما درخواست خود را ارسال کرده اید و باید منتظر دریافت پاسخ از اینستاگرام بمانید در صورت رد درخواست یا قبول آن، در بخش اعلان ها یا Notificationجواب اینستاگرام را در یافت خواهید کرد.

نکته: تیک آبی اینستاگرام بیشتر برای افراد مشهور و خاص جهان و همچنین فروشگاه های درجه یک و رسمی صادر میشود، ممکن است که شما نتوانید تیک آبی دریافت کنید پس ناراحت نشوید چون فعالیت باید در سطح جهانی و بین المللی باشد و هر چقدر تعداد دنبال کننده ها بیشتر، نتیجه بهتر دریافت می شود.

تلاش برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

شهرت و محبوبیت در اینستاگرام در اینستاگرام یکی از راه های دریافت تیک آبی ااز این رسانه اجتماعی است اگر می خواهید به شهرت برسید و به عنوان شخص برجسته شناخته شوید باید در شبکه های اجتماعی دیگری هم مانند فیسبوک فعالیت داشته باشید، فالوور های زیادی در اینستاگرام داشته باشید هم خیلی راحت شما را در شبکه های دیگر پیدا خواهند کرد.

چند اقدام دیگر برای تایید شدن باقی مانده است که بهتر است انجام دهید:

  1. افزایش فالوور و تعامل آنها

اگر می خواهید  در فضای اینستاگرام به محبوبیت برسید و یک فرد مشهور شوید باید فالوورهای مربوط به فعالیت خود را افزایش دهید یعنی بتوانند با شما تعامل داشته باشند اگر فالوورهای خنثی داشته باشید که هیچ گونه تعاملی با شما ندارند افزایش آنها مزیتی برایتان ندارد.در حوزه کاری خودتان تصاویر  و دیدیو و محتوای گرافیکی تهیه کنید و فعالیت های مناسب کار خود را افزایش دهید تا تعامل بالاتر برود اینگونه محبوب همه فالوورهای خود می شوید.

  1. استفاده از هشتک های معروف

هشتک گذاری یکی از روش های دیده شدن پست های شما توسط مخاطبین است، در اینستاگرام و توییتر استفاده از هشتک به تعداد زیاد امکان پذیر است زیرا راهی برای شناخته شدن محتوا و فعالیت های شماست که بین مخاطبین دست به دست میشود.

  1. فعالیت در انواع شبکه های اجتماعی

در انواع شبکه های اجتماعی حساب داشته باشید و فعالیت کنید و از آن طریق مخاطبین خود را تشویق کنید که شما را در اینستاگرام نیز دنبال کنند مثلا در یوتیوب ویدیوهای جذاب منتشر کنید و از مخاطبین خود در آنجا بخواهید که ادامه محتواهای جذاب شما را در اینستاگرام دنبال کنند همچنین با وبلاگ در اینستاگرام هم می توانید باعث افزایش فالوور و محبوبیت بین آنها شوید.

  1. شخصی سازی پست ها در اینستاگرام

از محتوای های خاص و منحصربه فرد برای انتشاراستفاده کنید، سلبریتی ها و برندهای معروف در جهان با فعالیت های خاص خود را محبوب می کنند و پست های خاص وجذاب خود را انتشار می دهند اینستاگرام از این پست ها مطمئن میشود که معتبر است و جعلی نیست.

به گونه ای پست انتشار دهید که خودتان نیز نقش داشته باشید تا شناخته شوید مثلا اگر  بعنوان یک مدلینگ فعال هستید باید خودتان هم در پست ها باشید نه فقط تصاویر لباس ها  بعنوان پست  قرار داده باشید.

  1. زمان مناسبی برای ارسال پست در نظر بگیرید.

در زمان مشخص و عالی پست های خود را منتشر کنید، در انتشار منظم باشید زیرا مخاطبین به دنبال شما هستند و برایشان مهم است که پست های شما مرتب درصفحه ارسال می شود و منظم به دنبال شما خواهند بود.

علت از دست دادن تیک آبی اینستاگرام

زمانی که تیک آبی اینستاگرام را دریافت کردید بدانید که فعالیت شما همیشه در نظر اینستاگرام است و زیر ذره بین آن هستید، مثلا کارهایی که اینستاگرام روی آن حساس است و نباید انجام دهید را برایتان ذکر میکنیم:

  • نشان تایید و حساب خود را به شخص دیگری خود را نفروشید.
  • از تصویر پروفایل و بیو و حساب خود برای تبلیغات در فعالیت های متفاوت استفاده نکنید.
  • از شخص ثالث برای درخواست استفاده نکنید، فریب افراد کلاهبردار را برای خرید تیک آبی اینستاگرام نخورید به طو کلی امکان خرید آن وجود ندارد واین کار جعلی و کلاهبرداری است.
  • در بیو خود هرگز لینک از دیگر شبکه اجتماعی قرار ندهید.
  • درخواست فالوو کردن نکنید یعنی از فالوورهای خود نخواهید که شما را در رسانه های دیگر فالوو کنند همچنین اینستاگرام در صورتی که مشاهده کند شما در حساب خود لینک “افزودن من به رسانه های دیگر ” دارید شما را تایید نمی کند.
  • در ارائه محتوا صادق باشید و اطلاعات درست به مخاطبین خود ارائه دهید.در غیر این صورت اینستاگرام احتمال دارد حساب شما را حذف کند و تیک آبی را اگر تایید کرده باشد از شما بگیرد.
  • از ربات ها برای تعامل استفاده نکنید ارزش تعامل افراد واقعی برای اینستاگرام بیشتر از تعامل جعلی است.

          از قوانین اینستاگرام سرپیچی نکنید تا تیک آبی را در اینستاگرام از دست ندهید.اگر تیک آبی دارید ممکن است با            یک خطای کوچک آن را از دست دهید بنابراین مواظب فعالیت خود باشید.

نکات مهم جهت افزایش شانس دریافت تیک آبی اینستاگرام

اگر بخواهیم که شانس پیج خود را در دریافت تیک آبی اینستاگرام افزایش دهیم نکات مهمی در این زمینه قابل توجه است که لازم است با آنها آشنا شویم، در این بخش ما بهترین و مهمترین نکات مهم را بیان کرده ایم:

  1. داشتن فالوورهای واقعی باعث افزایش اینگیجمنت می شود که در نتیجه شانس شما را در دریافت این تیک مهم بالا می برد، حتما از فالوورهای فیک دوری کنید که ضرر آن بیشتر از منفعت است.
  2. اگر در بخش بیو لینک دیگر اکانت های خود را قرار داده اید آن ها را حذف کنید زیرا از نظر اینستاگرام پیج های واقعی لینک پیوند به دیگر حساب ها مانند توییتر و یوتیوب و … ندارند.
  3. با جستجوی پیج توسط افراد حساب ما به یک حساب پرجستجو تبدیل می شود که این مورد اکسپلور شانس دریافت تیک آبی اینستاگرام را افزایش می دهد.
  4. سعی کنید که اکانت و برند شناخته شده ای داشته باشید، اینستاگرام این را مهم می داند که نام اکانت در سایت ها و وبلاگ های خبری دیده شود و معروف باشد.
  5. از درج اطلاعات غلط و جعلی برای اکانت خود خودداری کنید، اینستاگرام با متوجه شدن از جعلی بودن اطلاعات و مدارک پیج می تواند درخواست را رد کند یا نسبت به پاک کردن پیج اقدام کند بنابراین استفاده از اطلاعات جعلی و غلط مانع از دریافت تیک آبی اینستاگرام می شود.
  6. نسبت به بهینه کردن بیو خود اقدام کنید، علاوه بر داشتن تصویر پروفایل و فعالیت های پیج یک بیو اثر زیادی در تاثیر گذاری روی مخاطب خواهد داشت.
  7. اگر در مرحله اولیه اینستاگرام درخواست شما را رد کرد ناامید نشوید و دوباره تلاش کنید و در 30 روز آینده دوباره برای تایید شدن درخواست دهید .
  8. داشتن یک برند معروف و نماینده بودن باعث افزایش شانس می شود.
  9. در کنار اکانت واقعی خود می توانید از اکانت های جعلی زیادی برای بهتر نشان دادن اکانت واقعی خود استفاده کنید و با این کار اکانت واقعی بهتر به رسمیت شناخته می شود.
  10. فعالیت هایی که ادمین پیج انجام می دهد بسیار مهم است زیرا هم از نظر مخاطب و هم از نظر خود اینستاگرام حائز اهمیت است و اینگونه شانس بهتری برای دریافت تیک آبی خواهید داشت.

محدودیت های اینستاگرام را رعایت کنید مثلا از ارسال پیام های توهین آمیز و نامناسب در پیج خود و دیگران خودداری کنید و تلاش کنید که خود را به بهترین نحو خوب جلوه دهید که به شما اعتماد کنند و فعالیت های شما با سیاست ها و قوانین اخلاقی همسان باشد.

مزیت های دریافت تیک آبی اینستاگرام

این تیک به عنوان یک نماد اعتماد است که هر شخصی در تلاش برای کسب آن است و داشتن آن باعث افزایش مخاطبان و کاربران پیج می شود که داشتن آن مزیت های دیگری به همراه دارد که بیان خواهیم کرد:

  1. اعتماد سازی بین پیج خود و مخاطب
  2. اگر تیک آبی اینستاگرام داشته باشید می توانید به راحتی به لینک های اینستاگرام در استوری ها دسترسی داشته باشید یعنی در استوری خود پیوند قرار دهید، بدون تیک آبی اینستاگرام شرط لازم برای دسترسی به این قابلیت داشتن 1000 فالوور است.
  3. با تیک آبی برند خود را به تمام دنیا نشان دهید، اینستاگرام با وجود تیک آبی شما را به صورت یکتا نمایش می دهد.
  4. با تیک آبی اینستاگرام توجه افراد بیشتری را به اکانت خود جلب خواهید کرد و این باعث افزایش تعامل نیز میشود.

سوالات متداول

1. تیک آبی اینستاگرام چیست؟

تیک آبی یک به عنوان یک نماد اعتبار است که از طرف اینستاگرام به کاربران فعال  و دارای اعتبار و مشهور اعطا می شود وباعث افزایش اعتماد دیگر افراد به حساب شخص مورد نظر می شود.

2. چگونه تیک آبی اینستاگرام را ریافت کنیم؟

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام مراحلی را باید طی کنید که در مقاله به توضیح راجب آن ها پرداخته ایم، مقاله را مطالعه کنید.

3. آیا برای دریافت تیک آبی اینستاگرام باید هزینه بپردازیم؟

خیر نیازی به پرداخت هزینه نیست و تنها به یکسری از شرایط نیاز است که اگر واجد شرایط باشید با ارسال درخواست می توانید تیک را دریافت کنید.

4. آیا تعداد فالوور ها در دریافت تیک آبی اینستاگرام تاثیر دارد؟

بله، وجود فالوور و افزایش تعداد آنها برای اینستاگرام اهمیت دارد و در بهتر شناخته شدن برند و هویت پیج شما و در نتیجه در دریافت تیک آبی اینستاگرام اثر گذار است.

5. تیک آبی اینستاگرام مخصوص چه نوع حساب هایی است؟

تیک آبی برای انواع حساب ها مانند حساب عمومی، تجاری و… قابل دریافت است و هیچ گونه فرقی بین نوع حساب ها نیست تنها به شرایطی که لازم است بستگی دارد.

6. افراد واجد شرایط برای دریافت تیک آبی اینستاگرام چه کسانی هستند؟

هر شخصی با دارا بودن شرایط می تواند برای دریافت تیک آبی اینستاگرام درخواست دهد اما اینستاگرام روی تیک آبی اینستاگرام سختگیرانه تصمیم می گیرد و ناگفته نماند تیک آبی اینستاگرام ربطی به داشتن تیک آبی تویییتر و فیس بوک ندارد اما با توجه به اهمیت شرایط لازم، تنها به حساب های کاربری خاص از جمله موارد زیر تیک آبی تعلق می گیرد.

حساب های کاربری که جز موارد زیر باشند:

  • جز برند ها باشد.
  • صاحب پیج جز شخصیت‌های اجتماعی باشد.
  • جز شخصیت‌های سینمایی باشد.
  • از جمله شخصیت‌های مذهبی و سیاسی باشد.
  • افرادی که جز رهبران باشند.
  • چهره‌های شناخته‌شده و معروفی باشند.
  • اعضای گروه یا بندهای معروف باشند.
  • در واقع اکانت های با اینگیجمنت بالا می توانند تیک آبی اینستاگرام را برای پیج خود دریافت کنند.

7. شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام چیست؟

اگر بخواهیم که به صورت جزیی تر به شرایط بپردازیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • فرد صاحب حساب باید یک شخص مشهور در جهان و حوزه کسب و کار خود باشد و یک پیج محبوب بهتر از یک پیج با مطالب زرد و کم توجه شرایط بهتری برای دریافت تیک خواهد داشت.
  • پیج باید یک پیچ واقعی و متعلق به یک شخص باشد که موردتایید اینستاگرام باشد و به عنوان پیج رسمی شناخته شود، به این نکته توجه کنید که اگر یک شخص صاحب چندین پیج باشد تنها یکی از پیج های او تیک آبی تعلق می گیرد.
  • اطلاعات پروفایل پیچ اعم از تصویر پروفایل، بیوگرافی و … کامل و برای دیگران قابل مشاهده باشد و تنها یک پست منتشر شده الزامی است.
  • از همه مهمتر موردی که باعث می شود موفق به دریافت تیک آبی اینستاگرام شوید جستجو شدن زیاد پیج توسط دیگران است.

 8. مدت زمانی که طول می کشد که توسط اینستاگرام تایید شویم چقدر است؟

مدت زیادی طول نمی کشد و تا حدود 2 الی 3 هفته باید منتظر باشیم، اما اگر تمایل دارید با افزایش فالوور ها شهرت بیشتری پیدا کنید زمان بیشتری برای تایید لازم است.

9. آیا ممکن است که درخواست دریافت تیک آبی اینستاگرام رد شود؟

بله برای برخی از کاربران زمانی که یکی از شرایط فراهم نباشد این شرایط بوجود می آید که می توانند همه شرایط را فراهم کنند و پس از یک ماه دوباره نسبت به درخواست اقدام کنند.

جمع بندی

در این مقاله سعی کرده ایم  روش های تایید شدن توسط اینستاگرام و دریافت تک آبی ، مزیت دریافت تیک آبی را پوشش دهیم.

تیک آبی اینستاگرام باعث افزایش اعتماد کاربران به شما میشود، هدف افراد مشهور از دریافت تیک آبی اینستاگرام جلب اعتماد فالوورهایشان است ما در این مقاله نکاتی را بیان کردیم که بتوانید تیک آبی اینستاگرام دریافت کنید و همچنین قوانین را بیان کرده ایم که اشتباهی مرتکب نشده و تیک آبی را از دست ندهید.

مقالات مرتبط

ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام

راه های افزایش منشن اینستاگرام

دانلود ریلز اینستاگرام

دسته بندی در سیو پست اینستاگرام

چگونه افراد را در اینستاگرام با شماره تلفن پیدا کنیم؟

19 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر . بنطرتون برای پیج های تجاری چطور تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟

    1. برای اینکه بتونید تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید باید جز افراد مشهور باشید و در پیج های تجاری هم باید روی برند خود کار کنید تا بعنوان یک برند مشهور شناخته شوید.

  2. جدیدا اینستاگرام تیک آبی را میفروشد میخواستم بدونم که این تیک آبی ها قابلیت های تیک آبی که ارگانیک به دست اومده رو داره یانه؟

  3. اگر بار اول برای گرفتن تیک آبی اقدام کنیم و در خواست ما رد شود بعد چه مدتی می تونیم در خواست ارسال کنیم برای اینستا؟

  4. سلام عذر میخوام من قبلا یدونه اکانت ساخته بودم ولی دیگع باهاش کار نمیکنم و حالا یه اکانت جدید ساختم این مشکی ایجاد میکنه برای گرفتن تیک آبی؟

  5. در فرایند تیک ابی اگر کسی فالور واقعی خریداری کرد اینستا بازم متوجه میشه یا فقط اگه فالور فیک بخری اینستا متوجه میشه ؟

  6. می تونم برای اکانت یک شرکت تولید فیلم یا رسانه در اینستاگرام تیک آبی درخواست کنم؟

  7. شرایط خاصی برای گرفتن تیک آبی به عنوان فیلمساز یا تولید کننده محتوا در اینستاگرام چیست؟

  8. آیا می توانم یک تیک آبی برای یک حساب رسانه ای یا سرگرمی غیر انگلیسی زبان در اینستاگرام درخواست کنم؟

  9. چگونه می تونم شواهدی از تأثیر و تأثیر خود در صنعت خود ارائه دهم تا واجد شرایط تیک آبی در اینستاگرام باشم؟

  10. می تونم یک تیک آبی برای یک حساب رسانه محلی یا منطقه ای در اینستاگرام درخواست کنم؟

  11. شرایط خاص برای گرفتن تیک آبی به عنوان خبرنگار یا سازمان خبری در اینستاگرام چیست؟

  12. میتونم تیک آبی برای اکانت مجله سبک زندگی یا فرهنگ در اینستاگرام درخواست کنم؟

  13. چگونه می توانم تخصص و اقتدار خود را در صنعت خود برای واجد شرایط بودن برای تیک آبی در اینستاگرام نشان دهم؟

  14. شرایط خاص برای گرفتن تیک آبی به عنوان یک رسانه یا شرکت ناشر در اینستاگرام چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *