نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

هشتگ های ممنوعه در اینستاگرام  

5/5

هشتگ های ممنوعه در اینستاگرام  به هشتگ هایی گفته می شود که از نظر اینستاگرام غیرقانونی هستند و استفاده از آن ها باعث می شود که حساب کاربر دچار مشکل شود. از نحوه شناسایی هشتگ های ممنوعه توسط الگوریتم اینستاگرام هیچ اطلاعات موثقی در دسترس نیست و این موضوع باعث می شود که شناخت این هشتگ ها سخت باشد. اینستاگرام روی این هشتگ ها حساس است و استفاده از آن ها برای پیج شما خطرناک بوده و در برخی موارد ممکن است باعث مسدود شدن پیج شما شود.

شناخت این هشتگ ها سخت است اما اغلب افراد با توجه به تجربه فعالیت خود داخل این شبکه اجتماعی توانسته است هشتگ های خطرناک را شناسایی کنند. در این مقاله ، نحوه شناسایی هشتگ های ممنوعه اینستاگرام و نکات مربوط به آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس اگر می خواهید فعالیت هوشمندانه ای داشته باشید از شما دعوت می کنیم که در ادامه با نوماوب همراه باشید.

چگونه متوجه ممنوع بودن هشتگ شویم؟

همانطور که وجود هشتگ ها باعث افزایش بازدید و تعامل کاربر با پیج می گردد و استفاده از آن مفید است، در نقطه مقابل استفاده از هشتگ های ممنوعه باعث تاثیر منفی بر پیج و سابقه آن خواهد شد. به همین خاطر توصیه می کنیم هشتگ های ممنوعه را جدی بگیرید و از تکنیک های زیر که برای شناسایی بهتر آنها استفاده کنید.

ناگفته نماند که  شناخت هشتگ های بن شده و ممنوعه بخصوص به زبان فارسی  از هیچ راهی امکانپذیر نیست چرا که اینستاگرام محدودیت ها بخصوص هشتگ های ممنوعه را به صورت مرتب آپدیت می کند. اما روش هایی که بیان می کنیم به شما در شناخت هشتگ های مجاز کمک می کند. زمانی که قصد استفاده از هشتگی را دارید ابتدا درباره آن ها تحقیق کنید تا بتوانید هشتگ های مجاز را تشخیص دهید. در حالت کلی نحوه شنایایی هشتگ های ممنوعه به صورت زیر است:

  • هشتگ های ممنوعه در نتایج جستجوی اینستاگرام نمایان نمی شود

با جستجو کردن هشتگ در بخش اکسپلور  می توانید متوجه ممنوع بودن آن شوید. زمانی که یک هشتگ در لیست جستجوها نمایش داده شود یعنی ایمن است و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

اما اگر هشتگ در جستجوها نمایش داده نشود ممکن است تابحال هیچ محتوایی برای آن انتشار نشده و جز هشتگ های جدید باشد. همچنین احتمال دارد این هشتگ جزء هشتگ های رایج  و شناخته شده باشد اما بنا به دلایلی مسدود شده است و جز موارد ممنوع به شمار می رود.

  • هشتگ ممنوعه در بخش Tagsاکسپلور مشاهده نمی شود

زمانی که هشتگ بدون علامت # جستجو شود در بخش tag نمایان نمی شود که در این لحظه کاربر با پیامی مبنی بر(هشتگ ها پیدا شده اما پست ها مخفی هستند) مواجه خواهد شد. این نشان دهنده ممنوع بودن هشتگ است .

پست های محدودی برای هشتگ بن شده نمایش داده می شود.

با جستجو کردن، هشتگ نمایش داده می شود اما پست هایی که برای آن نمایش داده می شود محدود است و این به معنی بن شدن هشتگ جستجو شده است.

  • هشتگ در تب Racent نمایش داده نمی شود

با ضربه بر روی هشتگ جستجو شده، آن را در بخش top مشاهده خواهیم اما از آن هیچ پستی در بخش Recent نمایش داده نمی شود.

علت حساس بودن اینستاگرام به هشتگ های ممنوعه

ربات ها، اکانت های جعلی و ترول ها همیشه برای اینستاگرام مشکل ساز هستند. اکانت های جعلی همیشه در حال تلاش برای استفاده از ربات هایی هستند که نتایج مخرب در بر دارند. به همین دلیل الگوریتم اینستاگرام کنترل بیشتری روی فعالیت پیج ها و محتوای داخل آن ها دارد. اینستاگرام برای جلوگیری از فعالیت این افراد، پیج های متخلف را شدوبن کرده و امنیت پلتفرم خود را افزایش می دهد هرچند ربات ها هرگز از فعالیت های مخرب خود دست بر نمی دارند. در حال حاضر اینستاگرام از هوش مصنوعی برای مقابله با هشتگ های ممنوعه که از دید کاربران پنهان است استفاده می کند. تنها کاربران با تجربه از ممنوع بودن این هشتگ ها باخبر می شوند.

استفاده از هشتگ های ممنوعه چه عواقبی دارد؟

استفاده از هشتگ های ممنوعه در اینستاگرام باعث شدوبن شدن پیج خواهد شد. در چنین شرایطی پیج پنالتی می شود و  کسی نمی تواند شما را دنبال کند یا پست های شما را ببیند. به عبارتی با شدون بن شدن پیج تمام فعالیت های شما بی نتیجه خواهد ماند.

معرفی هشتگ های ممنوعه

هشتگ ها کاربرد زیادی دارند و نقش موثری در افزایش بازدید پیج دارند. برخی از هشتگ ها در مناسبت های خاص مورد استفاده قرار می گیرند و پس از گذشت آن منسوخ می شوند. برخی دیگر از هشتگ ها همیشه مورد استفاده قرار می گیرند و هیچ ممنوعیتی برای آن ها وجود ندارد. اما برخی هشتگ ها که مهر ممنوعه به پیشانی آن ها خورده است به صورت دائمی ممنوع هستند و استفاده از آن ها مضر خواهد بود. به طور کلی هشتگ های ممنوعه اینستاگرام شامل موارد زیر هستند:

  • هشتگ های مربوط به نژادپرستی
  • هشتگ های مربوط به روابط جنسی، مستهجن و پورن
  • هشتگ های مربوط به معامله انواع سلاح های سرد و گرم
  • هشتگ های معامله دارو و موارد مخدر
  • هشتگ های مرتبط با جنایت، قتل و آدم ربایی
  • هشتگ های ترویج دهنده مسائل غیراخلاقی
  • هشتگ های جنایتی مانند فعالیت سازمان های تروریسم

نکته مهم در استفاده از هشتگ ها

شناخت هشتگ ها از اهمیت زیادی دارد ولی مهم تر از آن نحوه استفاده از هشتگ ها است. همانطور که می دانید هشتگ ها کاربرد بسیار زیادی دارند و در صورتی که به درستی استفاده شوند برای صاحب پیج و کاربران مفید خواهد بود. ابتدا روی تولید محتوای خلاقانه و مفید تمرکز کنید، سپس هشتگ های مرتبط با پست خو درا پیدا کرده و از آن ها برای افزایش بازدید پیج خودتان استفاده کنید.

نکته: دقت داشته باشید که استفاده از هشتگ ها یک فرصت مناسب برای تبلیغ رایگان پیج شما است. اگر پیج تجاری دارید هشتگ ها نقش موثرتری در پیشرفتتان خواهد داشت. اما هرگز و تحت هیچ شرایطی از هشتگ های ممنوعه و تکنیک های مخرب برای رسیدن به رشد سریع در اینستاگرام استفاده نکنید.

جمع بندی

هشتگ های ممنوعه در اینستاگرام یکی از موضوعاتی است که آشنایی با آن ها به صاحبان پیج کمک زیادی می کند. زمانی که این هشتگ ها را بشناسید می توانید از شدو بن شدن پیج خود جلوگیری کرده و فعالیت هوشمندانه ای داخل اینستاگرام داشته باشید. در این مقاله نحوه شناسایی هشتگ های ممنوعه اینستاگرام، نکات مهم در رابطه با استفاده از هشتگ ها و عواقب استفاده از هشتگ های خطرناک را برای شما شرح دادیم. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

 

مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. سلام. مطلب هشتگ های ممنوعه در اینستاگرام ارزنده و قابل استفاده هست. دستتون درد نکنه. همیشه سلامت و شاد باشید.

  2. سلام وقت بخیر خسته نباشید. اگه از هشتگ های ممنوعه استفاده کنیم و بعدا اونو پاک کنیم، خطرات مربوط به اون از بین میره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *