نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

نحوه پین کردن پست در اینستاگرام

5/5

نحوه پین کردن پست در اینستاگرام،  یکی از قابلیت هایی است که علاوه بر اینستاگرام در دیگر شبکه های اجتماعی مانند مانند توییتر و تیک تاک هم  در بین کاربران مشاهده و استفاده شده است، همانطور که میدانید پین کردن پست در هر برنامه یا شبکه اجتماعی میزان اهمیت موضوع آن پست را به کاربران نشان می دهد یعنی هر موردی که پین شود از اهمیت بیشتری نسبت به دیگر پست ها برخوردار است و برای مدتی که خود کاربر قصد دارد پست در حالت پین باقی بماند همه مخاطبین حتی تازه وارد ها با جلب توجه پست پین شده می توانند آن را مشاهده کنند.

مزایای پین کردن پست در اینستاگرام

با توجه به هدفی که یک مدیر از ایجاد حساب خود دارد می تواند از پین کردن برای پست های خود استفاده کند، در واقع با پین کردن اجازه این را خواهید داشت که بهترین  محتوای خود را در دید همه کاربران و فالوورهای خود قرار دهید.

به گفته اینستاگرام، کاربران می توانند برای معرفی بیشتر محصولات و خدمات خود، از قابلیت پین کردن استفاده کنند و بهتر کسب و کار و فعالیت های خود را به دیگران معرفی کنند، به طور کلی می توانید پست های خود را برای دریافت ترافیک بیشتر پین کنید.

هم می توانید پست های وایرال شده و دارای ویو، لایک و کامنت زیادی است را پین کنید هم می توانید پست هایی که  این موارد را خیلی کم دارا هستند و کمتر محبوبیت یافته اند را برای کسب موقعیت و ارزش بیشتر پین کنید.

پین کردن در ابتدا به صورت آزمایشی ایجاد شد اما به طور جهانی روز به روز برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.

به گفته آدام موسری بعنوان رییس شرکت اینستاگرام، پروفایل فضایی است که می توان از آن طریق موقعیت خود را ارتقا داد و به دنبال راه های بیشتری برای افزایش تجربه کسب و کار بود.

در بین قابلیت هایی مانند ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام، استفاده از هایلایت، استوری و … پین کردن پست در این رسانه اجتماعی نیز جنبه تبلیغاتی دارد.

از مزیت های دیگر پین کردن پست های اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. افزایش درآمد

با افرایش تعداد کامنت و لایک ها در پست های پیج اینستاگرام متوجه میزان تعامل کاربران با پیج می باشد، در تبلیغات اینستاگرام نرخ تعامل برای افرادی که قصد تبلیغات دارند اهمیت دارد.

حتما تا بحال این سوال برایتان پیش آمده است که چگونه پین کردن باعث افزایش درآمد در اینستاگرام می شود؟

از طریق پین کردن پست های مهم و نشان دادن آن ها در بالای پروفایل توجه افراد تبلیغ دهنده را به میزان تعامل و مشارکت فالوورهایتان جلب می کنید.بیشترین تاثیر این قابلیت در افزایش کسب درآمد بلاگرها از انجام تبلیغات می باشد.

2. افزایش فالوورها

با پین کردن پست، باعث مشاهده بیشتر فالوور ها از پست های با بازدید کمتر می شوید،تجربه نشان داده است که 80 درصد افراد در مشاهده اولشان از پست های پین شده اقدام به لایک و کامنت گذاری اقدام می کنند، با پین کردن دوره ای پست ها در اینستاگرام نرخ تعامل کاربران را می افزایید.

3. افزایش فروش

اگر صاحب فروشگاه آنلاین هستید و فعالیت شما در حوزه آنلاین شاپ می باشد، تنوع محصولات و خدمات زیادی دارید،  انواع پست های را در پیج خود منتشر می کنید و فروش بیشتر هدف شماست، می توانید با پین کردن پست های کمرنگ تر و کم بازدید تر  که حاوی محصولات فروشی شما هستند را در معرض دید فالوورهای خود قرار دهید تا در نهایت فروش محصولات خود را افزایش دهید.

کاربرد پین کردن در برگزاری مسابقات یا برگزاری کمپین های ویژه در فروش تعامل افراد را افزایش می یابد.

استفاده از قابلیت پین کردن پست اینستاگرام

فعلا برای پین کردن، کاربران تا 3 پست مجاز هستند که از این قابلیت برای برجسته نشان دادن و متمایز کردن پست های مهم و کلیدی خود استفاده کنند تا بازدید و لایک های پیج خود را افزایش دهند.

برای پین کردن فرقی ندارد که پست شما از چه نوعی باشد، پست های ویدیویی، تصویری و متنی را می توانید پین کنید، همچنین در پیج های خصوصی و عمومی نیز فرقی ندارد و در دو حالت امکان استفاده از این قابلیت وجود دارد؛ برای این کار مراحل زیر را برای پین کردن پست خود استفاده کنید:

  • نکته ای که وجود دارد این است که هنگامی که پست خود را پین کرده باشید هیچ اعلانی به کاربران و فالوورهای شما ارسال نخواهد شد.
  1. ابتدا به اینستاگرام و سپس با لمس علامت + در پایین صفحه home به بخش پست های خود وارد شوید.

     2. هر پستی را که قصد پین کردن آن را دارید را با لمس انتخاب کنید، اگر انگشت خود را چند لحظه روی پست نگه دارید پست با کادری در پایین آن ظاهر می شود.

     3. در کادر ظاهر شده، گزینه pin to profile را انتخاب کنید.

مراحل استفاده از قابلیت پین کردن پست اینستاگرام

      4.  با انتخاب این گزینه، پست پین شده در ابتدای پست ها با علامت پین روی خود مطابق تصویر ظاهر می شود.

مراحل استفاده از قابلیت پین کردن پست اینستاگرام

حذف پست پین شده در اینستاگرام

روی پستی که پین شده است انگشت خود را نگه دارید و در کادری که ظاهر شده است، گزینه unpin from profile را انتخاب کنید، پست شما از حالت پین شدن خارج می شود و علامت پین نیز از روی آن محو می شود.

حذف پست پین شده در اینستاگرام

جمع بندی

نحوه پین کردن پست در اینستاگرام با مزایا و کاربرد هایی همراه است که بیشترین مزیت آن برای تبلیغات در حوزه کسب و کار و پیج های تجاری است که باعث انعطاف بیشتری در پیج می شود و تعامل کاربران را بهبود می بخشد.ما در این مقاله به بررسی نحوه پین کردن پست در اینستاگرام و مزایای آن، همچنین روش تصویری از انجام آن را برای شما شرح داده ایم.

مقالات مرتبط

12 پاسخ

  1. برای پین کردن پست در اینستاگرام حتما باید اینستاگرام اپدیت باشد؟

  2. دقیقا پین کردن پست چطور باعث افزایش درآمد میشه؟منظور شما غیر مستقیم هست؟

  3. من زمانی که روی پست برای پین کردن نگه میدارم اکشنی نمیبینم دلیلش چه چیزی میتونه باشه؟

  4. اینستاگرام یک تعداد مشخص از کلمات یک متن را قبول می کنه لطفا راهنمایی کنید چطور بقیه متن طوری پین بشه که دنباله ی متن قرار بگیره؟
    با تشکر

  5. آیا نظرات رو هم میشود پین کرد یا فقط امکان پین کردن پست در اینستاگرام هست؟

  6. من وارد سایت ک میشم یوز و پسورد رو میزنم و بعد ورود رو میزنم بازم صفحه وارد کردن یوز و پسورد رو تکرار میکنه برام.چکار باید کنم

  7. سلام
    من یک سوال دارم اینستاگرام تعداد مشخصی از واژگان یک متن را می پذیرد می خواهم بقیه ی متن طوری پین شود که دنباله ی متن قرار گیرد..
    لطفا راهنمایی فرمایید

  8. ببخشین من با اینکه اینستام رو بروز کردم ولی برای من گزینه پین کردن پست فعال نشده بیزحمت یکی راهنمایی بکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام