نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

نحوه دیدن دیوایس هایی که اکانت تلگرام روی آن فعال است

5/5

نحوه دیدن دیوایس هایی که اکانت تلگرام روی آن فعال است، جز امکاناتی است که تلگرام برای افرادی که بعد از ساخت اکانت تلگرام،  پایبند بدانند کدام حساب  تلگرام  بر روی کداام یک از دستگاه هایشان فعال است یا نگران این هستند که کسی دیگری غیر از خودشان وارد حساب آنها شده است، فراهم کرده است.

تلگرام این امکان را  دارد که به شما می گوید چند سشن باز کرده اید، گزینه بستن آنها را به شما می دهد و به شما می گوید کدام دستگاه ها متصل هستند.

 این قسمت تمام دستگاه های وارد شده شما را با اطلاعات IP نشان می دهد. همچنین می توانید هر جلسه ای که تاریخ گذشته یا مشکوک است را ببندید.

بنابراین، اگر می ترسید که ممکن است شخصی به حساب تلگرام شما دسترسی داشته باشد و تمام چت های شما را بی صدا بخواند، می توانید آن را تایید کرده و جلسه را به سرعت پایان دهید. مانند هر شبکه اجتماعی دیگر و برنامه چت، تلگرام تمام جلسات فعال را به شما نشان می دهد.

آموزش نحوه دیدن دیوایس هایی که اکانت تلگرام روی آن فعال است 

مرحله یک

برنامه تلگرام را اجرا کنید.

مرحله دو

بر روی آیکن همبرگری  ضربه بزنید.

مرحله سه

گزینه Settings را انتخاب کنید.

مرحله چهار

گزینه Privacy & Security را انتخاب نمایید.

مرحله پنج

گزینه Devices را انتخاب کنید.

آموزش نحوه دیدن دیوایس هایی که اکانت تلگرام روی آن فعال است

مرحله شش

در صفحه نمایش زیر دستگاهها با سیستم عامل های آنها البته اگر به اکانت شما متصل باشند، نمایش داده میشود که در این مثال تنها یک دستگاه تلفن همراه با سیستم عامل اندروید و مکان آدرس آی پی نمایش داده میشود:

نکته

اگر دستگاه های دیگر وصل باشند، بعد از بخش this device قسمت دیگری به نام active session خواهد بود که دیوایس های دیگر را نمایش میدهد. هم دستگاهای آشنا و هم در صورت وجود دستگاههای ناآشنا.

مراحل دیدن دیوایس هایی که اکانت تلگرام روی آن فعال است 

اگر بر روی دستگاه بزنید اطلاعات بیشتری دریافت خواهید کرد:

نوع سیستم عامل همراه نسخه آن
مکان بر اساس آدرس IP
آدرس آی پی
فعال یا غیر فعال کردن دسترسی سکرت چت
غیر فعال یا تنظیم دسترسی تماس در تلگرام با شما

روش دیدن دستگاه هایی که اکانت تلگرام روی آن فعال است 

نتیجه گیری

ما در این آموزش به نحوه دیدن دیوایس هایی که اکانت تلگرام روی آن فعال است پرداختیم. حتی اگر تمام قوانین امنیتی را رعایت کنید، باز هم توصیه می‌شود که به‌طور دوره‌ای جلسات فعال در تلگرام را بررسی کنید. این یک روش امنیتی خوب است که باید آن را بپذیرید و عادت مکرر داشته باشید.

در صورت داشتن هرگونه سوال، انتقاد پیشنهاد یا داشتن تجربه ای در این زمینه از قسمت نظرات با نوماوب مطرح کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *