نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

نحوه دیدن آخرین افرادی که فالو شدن

5/5

نحوه دیدن آخرین افرادی که فالو شدن با آماری که در خود اینستاگرام به کاربران داده می شود امکان پذیر است، این شبکه اجتماعی با انبوه کاربرانی که در قالب فالوور ها و فالووینگ ها در خود دارد به این مورد اهمیت می دهد که هر شخصی از مخاطبینی که اخیرا فالوور کرده با اطلاع شود، همچنین این امکان نیز وجود دارد که هر کاربری بتواند از فالوور های افراد دیگر نیز  آگاهی یابد.

با استفاده از این روش می توانیم از فعالیت افراد در این شبکه اجتماعی باخبر شده و اکانت های خود و دیگران فالوو می کنند را شناسایی کنیم.

حتما برای همه ما اتفاق افتاده است که بخاطر تعداد افراد زیادی که در اینستاگرام فالوو کرده ایم از آخرین افراد فالوو شده بی اطلاع شویم و اینکه بدانیم چه کسانی را در آخرین فرصت فالوو کرده ایم برایمان اهمیت دارد به طور مثال ما صاحب یک پیج تجاری در اینستاگرام هستیم و قرار است محتوای تبلیغاتی خود را در قالب ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام به فالوور ها و فالووینگ های خود ارسال کنیم و چون افراد زیادی به تعداد فالوور ها و فالووینگ ها طی فعالیت های روزانه به پیج افزوده میشود، برای مشتریان خود دایرکت تبلیغاتی خود را ارسال کنید و لازم است از اخرین افرادی که فالوو کرده اید و از ارسال پیام به آنها غافل شده اید با اطلاع شوید، با روشی که ما در این مقاله راجب نحوه اطلاع یافتن از آخرین افرادی که فالوو شده اند آموزش می دهیم  استفاده کنید، اگر به دنبال راهکار این موضوع هستید با این مقاله همراهی باشید.

نحوه مشاهده آخرین افراد فالوو شده

در هر زمان احساس کنید نیاز است از افراد فالوو شده توسط خود با اطلاع شوید می توانید به راحتی مطلع شوید و استفاده از این ویژگی ساده و راحت است زیرا این قابلیتی است که خود اینستاگرام در آپدیت های خود به پلتفرمش افزوده است، روشی که در این بخش ارائه کرده ایم به شما کمک می کند، به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. برای استفاده از این قابلیت باید ایسنتاگرام خود را به آخرین ورژن به روز کنید.( برای امنیت و سرعت بیشتر در به روزرسانی بهتر است به گوگل پلی مراجعه کنید.)
  2. برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.

     3. بر روی تصویر پروفایل حساب خود واقع در پایین و سمت راست صفحه ضربه بزنید.

     4. با انتخاب تصویر پروفایل به صفحه ای وارد می شوید که اطلاعات و تنظیمات مربوط به حساب کاربری شما در آن وجود دارد.

     5. همانطور که مشاهده می کنید در بالای صفحه سه گزینه POST ، FOLLOWER و FOLLOWING مشاهده می شود که آماری از تعداد و همچنین نام کاربری اشخاصی که جز فالوور و فالووینگ های یک پیج است را در خود دارند.

نحوه دیدن آخرین افرادی که فالوو شدن

      6. بر روی گزینه Following ضربه بزنید.

      7. در منویی که باز شده افرادی که آنها را فالوو کرده اید به صورت کلی و بدون هیچ ترتیبی نمایش داده میشود.

      8. در بالای لیست افراد فالووینگ، گزینه ای به نام Sort By وجود دارد، اگر آن را انتخاب کنید می توانید لیست را مرتب کنید.

مراحل مشاهده آخرین افراد دنبال شده

      9. با انتخاب گزینه ی Sort By، صفحه جدیدی برایتان باز میشود که در آن برای مرتب کردن فالووینگ های خود به ترتیب آخرین زمان فالوو شدن باید Date followed را روی Latest قراردهید.

مراحل مشاهده آخرین افراد فالوو شده

      10. به این صورت و به راحتی توانسته اید فالووینگ های اخیر خود را پیدا کنید.

روش دیدن آخرین افرادی که دنبال شدن

نحوه مشاهده افراد فالوو شده اخیر در حساب دیگران

اینکه ما بتوانیم افراد فالوو شده در حساب های دیگران را بررسی کنیم زمانی مفید است که فردی که قرار است حساب او را بررسی کنیم جز افرادی است که تمایل داریم او را کنترل کنیم به طور مثال وقتی بخواهیم فعالیت فرزند خود را در اینستاگرام کنترل کنیم و بدانیم چه پیج یا افرادی را دنبال می کند و در هر زمان افراد اخیر را مورد بررسی قرار دادن برای برخی مهم است.

  1. اگر بخواهید که از آخرین افراد فالوو شده در حساب دیگران با اطلاع شوید باید به پیج شخص موردنظر مراجعه کنید، برای یافتن افرادی که قصد دارید فالوور های او را چک کنید به لیست فالوور یا فالووینگ های خود مراجعه کنید و با ضربه بر روی نام کاربری، وارد پیج شخص موردنظر خواهید شد.

     2. هنگامی که به صفحه شخص موردنظر وارد می شوید همانند صفحه پروفایل حساب خود، گزینه های Follower  و Followeing در پیج طرف مقابل نیز وجود دارد، برای مشاهده لیست فالووینگ های شخص، روی گزینه  Followeing ضربه بزنید.

      3. در لیست فالووینگ ها، آخرین افراد فالوو شده در بالای لیست قرار دارند که گاهی ممکمن است در آخر لیست قرار بگیرند اما به طور کلی شاهد فالوورهای اخیر در بالای لیست خواهید بود.

جمع بندی

 نحوه دیدن آخرین افرادی که فالو شدن،  قابلیتی است که در پلتفرم اینستاگرام در اختیار همه کاربران قرار داده شده است تا بتوانند آمار آخرین افراد فالوو شده را هم در حساب اینستاگرام خود و هم در پیج دیگران مشاهده کنند، ما در این مقاله به آموزش هر دو روش پرداخته ایم.

در صورتی که سوال، انتقاد یا پیشنهادی در این زمینه دارید از بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

مقالات مرتبط

یک پاسخ

  1. سلام ببخشید من وقتی وارد قسمت فالوینگ دوستانم میشم لیست فالوینگ دوستانم برای من بهم ریخته میاد باید چکار کنم تا جدیدترین پیجی که دوستام فالو کردن رو ببینم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *