نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

نحوه ایجاد لایو روم

5/5

نحوه ایجاد لایو روم،  با قابلیت ۴ نفر مهمان  یکی از امکانات ویژه و پرطرفدار در اینستاگرام است که پیشتر امکان لایو تنها با ینفر امکان پذیر بود اما پس از آپدیت هایی که در این بخش اعمال شد تعداد مجاز شرکت کننده در لایو از  یک نفر به ۴ نفر ارتقا یافت.

زمانی که استفاده از لایو در این شبکه اجتماعی باب شده رضایت مخاطبین از اینستاگرام افزایش یافته است و با این ویژگی به طور صمیمانه در کنار هم لحظات جذابتری را مانند گفتگوهای دوستانه و آنلاین  و همچنین جلسات و روابط کاری خوبی را تجربه می کنند.

آشنایی بیشتر با قابلیت لایو روم

لایو چهارنفره یا به اصطلاح لایو روم امکان ایجاد یک گفتگوی زنده چهارنفره را در فضای اینستاگرام جهت  پرس و جو و مصاحبه کاربران فراهم کرده است که فضایی برای برگزاری جلسات گفتگو و اجرای پادکست ها و …ایجاد می کند، همچنین در لایو این امکان برای کاربر میزبان لایو فراهم است که بتواند نظرات و کامنت های نامناسب را گزارش یا مسدود کند.

آموزش نحوه ایجاد لایو روم در اینستاگرام

این قابلیت به طور خودکار پس از آپدیت شدن اینستاگرام فعال می شود و نیازی به استفاده از گزینه خاصی برای فعال شدن ندارد و به طور یکسان برای همه کاربران فعال می شود و در دسترس است.

گاهی اینستاگرام این ویژگی را دیرتر در اختیار کاربران خود قرار می دهد و حتی پس از آپدیت موقتا برای یک عده از افراد فعال نمی شود که لازم است صبور باشند چون اینستاگرام هیچ گونه فرقی بین افراد برای استفاده از این ویژگی نمی گذارد و حتی انتظار دارد همه کاربران از این ویژگی استفاده کنند.

استفاده از ویژگی لایو روم مراحل ساده ای دارد که  پس از آپدیت کردن اینستاگرام خود می توانید برای استفاده از آن مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در صفحه فید انگشت خود را از سمت چپ به راست بکشید تا به قسمت دوربین وارد شوید.
آموزش نحوه ایجاد لایو روم در اینستاگرام

      2. بخش لایو را انتخاب نمایید و عنوانی را برای لایو خود وارد کنید تا لایو شروع شود‌.

      3. بر روی علامت روم (room) واقع در پایین صفحه به شکل علامت + در داخل دوربین می باشد ضربه بزنید.

مراحل ایجاد لایو روم در اینستاگرام

      4. گزینه ای با عنوان  Go Live in a Room وجود دارد که اگر انتخاب کنید صفحه ی لایو روم اینستاگرام با لمس آن باز می شود و امکان دعوت افراد به لایو روم را خواهید داشت که دعوت کنید، همچنین از بین افرادی که خود درخواست شرکت در لایو داده اند می توانید استفاده کنید.

نحوه ایجاد لایو روم در اینستاگرام

      5. پس از اینکه با درخواست کاربران یا تایید شرکت آنها در لایو موافقت کردید شخص یا اشخاص به لایو اد می شود.

      6. نهایتا تا ۳ نفر امکان دعوت به لایو را خواهید داشت، زمانی که دو نفر را دعوت کنید و نفر سوم را در طول لایو بیفزایید.

آشنایی با ویژگی های لایو liveRoom در اینستاگرام

شاید بعنوان کاربری که از لایو استفاده می کنید آشنایی با ویژگی های این قایبلیت برایتان مهم باشد ، نکته های مهمی در قالب زیر قابل بیان است که شما را با ویژگی های بهتر  لایو آشنا می کند:

  1. زمانی که بعنوان میزبان لایو روم فعالیت می کنید پس از افزودن اعضای لایو، نام خودتان در صدر صفحه لایو قرار خواهد گرفت.

      2. امکان افزودن اعضای لایو به صورت همزمان یا جداگانه امکان پذیر است.

      3. با ایجاد لایو به همه فالووران اعضای مهمان در لایو انیز طلاع رسانی می شود و با این روش می توانیم از فرصت افزودن فالوور استفاده کنیم.

      4. پیج هر شخصی که در پیج اعضای لایو مسدود شده باشد امکان شرکت در لایو را ندارد.

      5. هر شخصی که در لایو شرکت کرده و به دلیل نقض قوانین در اینستاگرام  شامل محدودیت شود امکان پیوستن به لایو را ندارد.

      6. امکان مسدود کردن نظرات نقض کننده توسط میزبان لایو امکان دارد، همچنین می توانند که کامنت ها را مشمول فیلترینگ کنند.

جمع بندی

لایو روم یا همان لایو چهارنفره در اینستاگرام قابلیتی اضافه شده در آپدیت جدید این پلفترم است که امکان شرکت افراد در  لایو  و در قالب یک جلسه صمیمی، دوستانه یا تجاری یا سمینار وجود خواهد داشت، اختیاراتی را میزبان لایو در اختیار دارد که در این مقاله علاوه بر نحوه استفاده از لایو نکات لازم نیز اشاره کرده ایم.

مقالات مرتبط

یک پاسخ

  1. ااآقا خدا خیرت بده شدیییییییییییید
    دسستتون درد نکنه
    ممنونم واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *