نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

سوپرویژن اینستاگرام

5/5

سوپرویژن اینستاگرام چیست؟ سوپرویژن از جمله قابلیت های جذاب اپلیکیشن اینستاگرام است که امکان نظارت والدین روی فعالیت های فرزند نوجوان خود را فراهم می کند. اینستاگرام یک اپلیکیشن همگانی است که همه افراد مخصوصا نوجوان های 13 تا 17 ساله داخل آن فعالیت می کنند. در واقع این اپلیکیشن هیچ نوع محدودیت سنی ندارد ولی از آنجایی که اینستاگرام به کاربران خود اهمیت می دهد، استفاده از قابلیت سوپرویژن را در دستور کار  خود قرار داده است.

بهره مندی از این ویژگی باعث می شود که فعالیت های نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ ساله از زیر ذره بین والدین پنهان نماند. در واقع والدین می توانند از آسیب هایی که ممکن است فرزند آن ها را تهدید کنند جلوگیری کنند. بخشی با نام خانواده یا Family Center در اینستاگرام وجود دارد که برای کنترل والدین روی فعالیت کاربران نوجوان ایرانی است. اما متاسفانه این ویژگی برای همه والدین شناخته شده نیست و اطلاعاتی راجع به آن ندارند. به همین منظور در این مقاله از نوماوب، نحوه استفاده از سوپرویژن اینستاگرام را برای شما شرح خواهیم داد.

سوپرویژن اینستاگرام چیست و چگونه فعال می شود؟

نحوه فعالسازی و استفاده از ویژگی نظارت در اینستاگرام به سادگی و تنها با انجام چند کلیک امکان پذیر است. با این روش می توانید فعالیت فرزندان ۱۳ تا ۱۷ سال را که دارای اکانت اینستاگرام هستند را کنترل کنید. شرایط سنی این افراد به گونه ای است که نیاز به کنترل دارد و غرق شدن آن ها در اینستاگرام ممکن است آسیب های جدی به آن ها وارد کند. اگر به عنوان والد یک نوجوان به دنبال این هستید که بدانید سوپرویژن اینستاگرام چیست و چگونه فعال می شود لازم است که مراحل زیر را طی کنید:

برای انجام این کار لازم است که ابتدا وارد حساب کاربری فرزندتان شوید. پس باید از  فرزندتان درخواست کنید که تلفن همراه خود را به شما تحویل دهد تا بتوانید به اینستاگرام او دسترسی داشته باشید.

  1. پس از وارد شدن به اینستاگرام او، بر روی تصویر پروفایل حساب او که در پایین صفحه سمت راست وجود دارد ضربه بزنید.

      2. در بالای صفحه و سمت راست روی علامت سه خط معروف به منوی همبرگری ضربه بزنید.

      3. گزینه تنظیمات را با عنوان setting انتخاب کنید.

      4. گزینه ای با عنوان Supervision در منو وجود دارد آن را لمس کنید.

      5. مطالبی در صفحه نظارت در اینستاگرام وجود دارد که پس از مطالعه آن، باید روی گزینه بعدی یا همان next ضربه بزنید.

      6. پس از گذر از صفحه دارای توضیحات، در صفحه بعد با عنوان  Invite your instagram روی گزینه  creat invite ضربه بزنید.

      7. با انتخاب این گزینه لینکی برای شما ارسال می شود. اکنون می توانید یک لینک دعوت برای خود ارسال کنید. با انتخاب دکمه، می توانید لیستی از برنامه هایی که یک راه ارتباطی است یک لینک برای  خود ارسال کنید. یکی از برنامه ها را انتخاب کنید تا به همان روش لینک برایتان ارسال شود.

      8. اکنون در گوشی خود روی لینک دریافتی ضربه بزنید.

      9. پس از ورود به صفحه ی لینک روی گزینه ی next ضربه بزنید.

      10. برای اتصال به حساب کاربری فرزند خود روی گزینه Accept invite ضربه بزنید تا اتصال بین حساب شما و فرزندتان برقرار شود.

اکنون به حساب او متصل هستید و می توانید فعالیت های او را اعم از اینکه چه کسانی را فالوو می کند و چه کسانی او را فالوو کرده اند را چک کنید.

جمع بندی

ما در این مقاله راجب موضوع  سوپرویژن اینستاگرام چیست و چگونه باید آن را فعال کنیم صحبت کردیم. با فعال کردن قابلیت سوپرویژن اینستاگرام، می توانید تمامی فعالیت های فرزند خود را زیر نظر بگیرید. در واقع با استفاده از این قابلیت هر چیزی که فرزندتان می بیند را مشاهده خواهید کرد و دسترسی شما به صفحه او به راحتی امکان پذیر است. با فعال کردن سوپرویژن اینستاگرام می توانید فعالیت فرزند نوجوان خود را کنترل کرده و اگر خطری او را تهدید کرد به موقع اقدام نمایید. قابل توجه است که برخی از کاربران به دنبال این هستند که بدانند نظارت در اینستاگرام چیست، باید بگوییم که این قابلیت همان سوپرویژن اینستاگرام است.

مقالات مرتبط

5 پاسخ

  1. با سلام ممنون از مطلب خوبتون فکر نمیکردم اینستاگرام قابلیت سوپرویژن داشته باشه اینجوری خیلی راحت میتونیم برای کودکانمون محدودیتی درست کنیم تا دیگه دغد غه استفاده از اینستاگرام برای کودکانمون رو نداشته باشیم

  2. عالی بود. من نمیدونستم همچین قابلیتی تو اینستاگرام وجود داره. آیا فرزندم متوجه خواهد شد که من اونو کنترل میکنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام