نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

ساخت لینک تلگرام

5/5

ساخت لینک تلگرام  در این شبکه اجتماعی محبوب به عنوان یک پیام رسان عالی، از امکاناتی است که به آن اضافه شده است و به راحتی  امکان برقراری ارتباط با دوستانتان فراهم می شود .

ساخت لینک تلگرام  یکی از ویژگی های جدیدی است که در به روز رسانی های تلگرام به آن افزوده شده است که به جای شماره دادن می توانید لینک پروفایل خود را برای دیگران ارسال کنید تا از آن طریق به حساب شما متصل شوند.

برای ایجاد این ویژگی اگر تلگرام شما به روز نیست حتما ابتدا آن را آپدیت کنید. سپس برای ساخت لینک مراحل زیرا را دنبال کنید:

  1. وارد اپلیکیشن تلگرام شوید
  2. در بالای صفحه سمت چپ طبق تصویر که مشاهده می کنید علامت سه خط که به اصطلاح به آن منوی همبرگری می گویند، وجود دارد،آن را انتخاب کنیدتا وارد پروفایل خود شوید.

مراحل ساخت لینک پروفایل تلگرام

3. همانطور که مشاهده می کنید در صفحه گزینه هایی وجود دارد که بین آن ها گزینه setting به چشم میخورد که با انتخاب این گزینه وارد صفحه تنظیمات می شوید.

مراحل ساخت لینک پروفایل تلگرام

4. در این صفحه روی گزینه دوم به نام noneضربه بزنید.

مراحل ساخت لینک پروفایل تلگرام

5. صفحه ای طبق تصویر زیر برایتان ظاهر می شود که می توانید در آن نام کاربری خود را تنظیم کنید.

مراحل ساخت لینک پروفایل تلگرام

6. یک عبارت مناسب برای تعیین نام کاربری خود انتخاب کرده و وارد کادر نمایید.

7. همانطور که مشاهده می کنید با وارد کردن نام کاربری یک لینک در پایین کادر برای شما ساخته میشود درنهایت روی علامت تیک ضربه بزنید تا تنظیمات شما اعمال شود.

مراحل ساخت لینک پروفایل تلگرام

8. با لمس کردن لینک ساخته شده، کپی می شود که میتوانید آن را برای دوستان خود بفرستید.

مراحل ساخت لینک پروفایل تلگرام

این لینک را در هر مرورگری که وارد کنید به همراه نام کاربری که برای آن تعیین کرده اید جستجو میشود.

مراحل ساخت لینک پروفایل تلگرام

نحوه ساخت لینک خصوصی تلگرام؛ کانال عمومی و خصوصی

اگر بخواهیم که به نحوه ساخت لینک خصوصی در تلگرام بپردازیم ابتدا باید مراحل ساخت کانال خصوصی را طی کنیم، به این منظور مقاله ساخت کانال تلگرام را که به طور کامل راجب این موضوع صحبت کرده ایم را مطالعه کنید.

پس از اینکه مراحل ساخت کانال را طی کردیم، در مراحل نهایی باید نوع کانال را انتخاب کنیم که از چه نوعی باشد، کانال عمومی یا خصوصی را بر حسب نیاز خود انتخاب کنید، اکنون ما کانال خصوصی را برای ساخت لینک خصوصی تلگرام (Private Channel) را انتخاب می کنیم سپس در مرحله آخر در قسمت Invite Link مشاهده خواهیم کرد که یک لینک به طور خودکار ساخته شده است، در انتها تیک بالای صفحه را لمس می کنیم تا مراحل ساخت به اتمام برسد.

اگر بخواهید که صاحب یک کانال عمومی باشید و نسبت به ساخت لینک برای کانال عمومی تلگرام اقدام کنید، در قسمتی که نوع کانال را انتخاب می کنیم بجای گزینه private ، گزینه public را انتخاب نمایید و پس از آن در بخش

 public Link باید لینک کانال را خودتان تعیین کنید، پس از علامت /  که مقابل عبارت t.me است عبارت خود را برای تکیمل لینک وارد کنید.

آموزش ساخت لینک تلگرام با شماره همراه

اگر تمایل داشته باشید که لینک تلگرام را با شماره همراه خود ایجاد کنید می توانید  به روش زیر عمل کنید:

نکته: اگر قصد ایجاد لینک با شماره همراه دارید باید

  1. به برنامه تلگرام وارد شوید و روی منوی همبرگری که در چپ و بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید.
  2. از منوی باز شده و در بین گزینه ها، Settings را انتخاب کنید.
  3. در بین گزینه ها، گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.
  4. سپس در صفحه ای که وارد شدید شش بخش وجود دارد که بخش دوم به نام privacy می باشد در آن اولین گزینه Phone Number می باشد، آن را انتخاب کنید.
  5. پس از وارد شدن به بخش شماره همراه، سوالی با عبارت  ?who can see my phone number وجود دارد که دارای سه گزینهEverybody ، nobody، mycontact است،  اگر گزینه Everybody   انتخاب شود یعنی هر کسی هم مخاطبین و هم افراد نانشناس می توانند شماره همراه شما را مشاهده کنند، اگر گزینه mycontact فعال باشد تنها مخاطبین می توانند شماره همراه ما را در بخش پروفایلمان ببینند و اگر گزینه nobody فعال باشد هیچ کس حتی مخاطبین هم نمی توانند آن را مشاهده کنند، بنابراین اگر روی یکی از دو گزینه Everybody ، mycontact فعال باشد هم امکان مشاهده شماره توسط دیگران خواهد بود و هم می توانید که با شماره خود لینک بسازید ولی اگر روی nobody فعال باشد نمی توانید لینک بسازید.

طریقه ساخت لینک تلگرام بدون ربات

اگر بخواهید که بدون استفاده از ربات در تلگرام لینک بسازید به راحتی این امکان را دارید که در بخش گفتگوها وارد شوید سپس به روشی که در این بخش بیان می کنیم عمل کرده و متن خود را لینک دار کنید:

  1. گفتگویی را باز کرده و در بخش تایپ پیام متنی را وارد کنید.
  2. متن را انتخاب کرده و در کنار منویی که باز می شود روی سه نقطه در سمت راست ضربه بزنید تا زیرمنوی آن باز شود.
  3. در بین گزینه های منو، گزینه create link را انتخاب کنید.
  4. همانطور که مشاهده می کنید کادری باز می شود که از شما درخواست می کند آدرس یا همان لینکی که قرار است متن را با آن لینک دار کنید را وارد کنید، آدرس را وارد کرده و در نهایت روی گزینه ok ضربه بزنید.
  5. متن به صورت لینک دار خواهد شد که می توانید به صورت فوروارد آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

  1. لینک سازی در تلگرام به چه معناست؟

ساختن لینک در تلگرام به معنی ایجاد یک لینک عمومی یا اختصاصی برای اتصال راحت کاربران بدون ذخیره شماره همراه به حساب کاربری ما می باشد، همچنین علاوه بر لینک های شخصی، کانال و گروه ها می توانید متن را به صورت لینک دار ایجاد کرد که برای لینک دهی متن مشخصی به یک پست، کانال، سایت و … مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. تفاوت بین لینک جوین و لینک عادی در چیست؟

لینک سازی برای کانال های تلگرامی به دو صورت هم برای کانال های عمومی و هم برای کانال های خصوصی انجام می گیرد، لینک برای کانال خصوصی به طور خودکار ایجاد می شود و در این حالت اگر لینک با دیگران به اشتراک گذاشت به طور مستقیم و بدون اینکه دکمه ی پیوستن برای آن ها ظاهر شود می توانند سریعا به کانال شما وصل شوند به این علت اینگونه لینک ها به لینک جوین یا لینک متصل معروف هستند اما لینک های عمومی را اگر در اختیار دیگران قرار دهید باید حتما روی دکمه پیوستن ضربه زد تا به کانال وصل شد و یک لینک عادی مانند دیگر لینک هایی که دکمه اتصال دارند می باشد.

  1. ساختن لينك تلگرام به چند روش امکان پذیر است؟

به چند روش می توانیم لینک تلگرام را برای حساب کاربری خود ایجاد کرد که یکی از روش ها ساخت لینک چت تلگرام  است که برای حساب کاربری خود می توانیم یک لینک ایجاد کنیم، روش دیگری که برای ساخت لینک می توان به آن اشاره کرد، لینک برای کانال های عمومی و خصوصی است که هر سه روش را در مقاله بیان کرده ایم همچنین روش دیگری که وجود دارد لینک برای گروه های تلگرامی است.

جمع بندی

 با مطالعه این مقاله می توانید به روش خیلی راحت می توانید لینک پروفایل خود را تنظیم کنید و در هرزمان که لازم شد به جای شماره تلفن از لینک برای اتصال دیگران به حساب خود استفاده کنید که به صورت سریع وارد حساب شما می شوند.

مقالات مرتبط

ارسال پیام انبوه در تلگرام

تبلیغات در تلگرام

ارسال لوکیشن در تلگرام

نصب تلگرام روی ویندوز

گذاشتن رمز برای تلگرام

17 پاسخ

  1. من اقدام کردم
    ولی هنگام کلک کردن به علامت امضا برایم نوشته که:
    sorry you are not allowed to do this

  2. با آیدی پروفایل تلگرام هم دیگران می‌توانند ما را پیدا کنند،چرا باید لینک سازی کنیم؟

  3. سلام. ایا در گروه در تلگرامی تنظیمی وجود داره که جوین شدن سایر اعضا برای بقیه مخفی باشه؟

  4. 5. می توانم یک لینک تلگرام واسه یه سرویس مراقبت از حیوانات خانگی یا حیوانات خاص ایجاد کنم؟

  5. سلام بسیار عالی و مفید بود فقط یک سوال چطور در پروفایل و بیوی تلگرامم لینک بذارم؟ آخه خیلی دیدم بعضیا پروفایل و بیوشون لینک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام