نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

روش های تماس با پشتیبانی اینستاگرام

5/5

تماس با پشتیبانی اینستاگرام،  برای زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که مشکلات خاصی برای پیج  شما به وجود آمده باشدو با مشکلاتی مانند هک شدن، دیزیبل شدن ، بلاک شدن و خیلی مشکلات دیگر روبرو شده اید که در چنین شرایطی خیلی از افراد نمی دانند که راه حل این مشکلات چیست و حتی از تماس با پشتیبانی اطلاع ندارند که میتواند مشکل را حل کند و به طور کلی قید پیج خود را می زنند.

در واقع یکی از راهکار های مطمئن و موثر برای رفع مشکلات به وجود آمده در اینستاگرام، تماس با تیم پشتیبانی اینستاگرام است که در این مقاله به روش های برقراری ارتباط را به شما آموزش خواهیم داد.

 

توجه کنید زمانی که با تیم قصد دارید ارتباط برقرار کنید، باید سوالتان منطقی باشد، البته گاهی برقراری با این تیم گاهی با محدودیت همراه است به خصوص بعلت مشکل فیلترینگ برای کابران ایرانی، اما جای نگرانی نیست روش هایی برای برقراری ارتباط وجود دارد که بتوانید از آن طریق مشکل خود را حل کنید.

تماس با پشتیبانی از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام

یکی از آسانترین روش ها برای برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی، استفاده از امکاناتی است که داخل اپلیکیشن اینستاگرام وجود دارد، برای انجام این کار:

  1. وارد بخش تنظیمات اینستاگرام شوید.
  1. اکنون اگر می خواهیدمشکل یاموردی را گزارش دهید بخش Report a Problemرا لمس کنید.
  1. با لمس این گزینه، کادری برایتان ظاهر می شود که در کادر گزینه دوم یعنی something isn’t workingرالمس کنید.

     4. برای شما کادر تایپی باز می شود که می توانید مشکل خود را در آن قسمت توضیح دهید و باانتخاب گزینه آپلودآن مشکل دارید و یا اسکرین شات تهیه کرده اید می توانید در آن بخش آن را ضمیمه توضیحاتتان کنید.

  1. پس از این موارد، در بالای صفحه روی گزینه ارسال کردن(send)ضربه بزنیدتامشکل شما به دست تیم پشتیبانی برسد.

 

  • نکته: تنها به زبان انگلیسی می توانید مشکل خود را تایپ کرده و به تیم پشتیبانی ارسال کنید.

تماس با پشتیبانی از طریق سایت اینستاگرام

روش دیگری که می توانید مشکل خود را به تیم پشتیبانی اطلاع دهید؛ استفاده از سایت اینستاگرام است که روش پیچیده ای نیست و برای این کار طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. داخل مرورگر خود عبارت instagram.com را وارد کنید.

     2. وارد صفحه ای که شده اید که مربوط به کمک گرفتن از تیم اینستاگرام است، در سمت چپ صفحه گزینه ای با عنوان privacy and safety center وجود دارد، روی آن کلیک کنید.

      3. با انتخاب این گزینه، به صفحه دیگری در سمت چپ صفحه هدایت می شوید که در آن بخش، گزینه Report somthing را باید انتخاب کنید تا وارد قسمت مشکلات اینستاگرام شوید.

      4. به بخشی وارد شده اید که به شما راهنمایی می کند که با توجه به نوع مشکل خود، چه بخشی را انتخاب کنید، در سمت چپ این گزینه ها به شما راهنمایی میکنند:

  • Hacked Account: اگر پیج شما هک شده باشد می توانید از این قسمت مشکل خود را مطرح کنید.
  • Impersonatin account : اگر پیجی را مشاهده کرده اید که از هویت شما استفاده کرده است می توانید گزارش دهید.
  • Underage children : اگر پیجی با صاحب 13 ساله مشاهده کرده اید می توانید اطلاع دهید.
  • Hate account: وقتی پست هایی را مشاهده کردید که افکار نژادپرستانه و نفرت انگیز را تبلیغ می کند.
  • Intellectual property : از این بخش می توانید گزارش زیر پا گذاشتن حریم معنوی و عدم رعایت حق کپی رایت را به صورت مشکل اطلاع دهید.
  • Exposed private information:وقتی کسی اطلاعات پیج دیگران را منتشر می کند.
  • Self- injury: پست هایی که با محتوای آسیب به خود یا دیگران است.
  • Abuse and spam: زمانی که پست های اسپم و اذیت کننده را می خواهید گزارش دهید.
  • Exploitation: وقتی پیجی را مشاهده می کنید که راجب قاچاق انسان پست منشر می کند می توانید از این بخش گزارش دهید.
  • Other types of Reports: زمانی که مشکل شما، شامل موارد بالا نمی شود و چیزی غیر این موارد را بخواهید گزارش دهید از این بخش می توانید استفاده کنید.

علت عدم پاسخ اینستاگرام به مشکلات

همانطور که در مقاله ذکر کرده ایم مشکلاتی که به تیم پشتیبانی اطلاع می دهید باید منطقی باشد و باید در چارچوب اینستاگرام باشد، یعنی به طور جدی مشکلات برای شما آزاردهنده باشد و بعلت اینکه افراد زیادی ممکن است که از تیم پشتیبانی برای رفع مشکلات خود کمک بخواهند و حتما تعداد کاربران اینستاگرام قطعا بالا می باشد، اگر طبق چارچوب و ضوابط اینستاگرام درخواست خود را ارسال نکنند حتما باعث رد شدن درخواست آنها توسط ربات اینستاگرام خواهد شد.

جمع بندی

تماس با تیم پشتیبانی اینستاگرام یکی از روش هایی است که می توانید مشکلات خود را مطرح کنید. روش های برقراری ارتباط به همان دو روشی است که در بالا راجع به آنها صحبت کرده ایم، می توانید مشکلات خود را که منطقی و واقعا  آزار دهنده هستند را از این طریق گزارش دهید.

مقالات مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *