نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

روش قرار دادن لینک در استاتوس واتساپ

5/5

روش قرار دادن لینک در استاتوس واتساپ،  را در این مقاله برای ارائه انواع لینک ها به مخاطبین  را به شما آموزش خواهیم داد، یکی از قابلیت هایی که از قبل جز امکانات واتساپ بوده است استوری کردن یا همان وضعیت بوده است اما قرار دادن لینک در بخش وضعیت واتساپ طی آپدیت های اخیر به آن اضافه شده است که مانند قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام است اما با این تفاوت که در اینستاگرام می توان روی تصویر و ویدیو لینک را قرار داد اما در واتساپ امکان قرار دادن لینک به تنهایی امکان پذیر است، با ما همراهی کنید تا با روش قرار دادن لینک در استوری این برنامه آشنا شوید.

آموزش نحوه استوری کردن لینک در واتساپ

زمانی که لینک را استوری کنید مانند همیشه استوری پس از 24 ساعت از بین می رود برای استوری کردن لینک مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا هر لینکی را که قصد استوری کردنش را دارید را کپی کنید.

      2. به واتساپ وارد شوید و سپس بخش وضعیت (status) را لمس کنید.

روش قرار دادن لینک در استاتوس واتساپ

      3. در پایین صفحه سمت چپ روی علامت مداد ضربه بزنید.

نحوه استوری کردن لینک در واتساپ

      4. صفحه ای به صورت رنگی باز می شود در وسط آن اجازه تایپ پیام را در آن قسمت دارید، لینکی که در حافظه به صورت کپی نگه داشته اید را در آن قسمت وارد کنید.

      5. انگشت خود را لحظه ای در آن قسمت که جای تایپ پیام است نگه دارید و گزینه past یا الصاق را انتخاب کنید تا لینک به صفحه اضافه شود.

آموزش استوری کردن لینک در استاتوس واتساپ

      6. اکنون تا این بخش موفق شده اید که لینک را به صفحه استوری انتخاب کنید.

مراحل استوری کردن لینک در واتساپ

      7. اگر بخواهید که رنگ پس زمینه را تغییر دهید می توانید روی نماد پالت رنگ که در بالای صفحه اولین گزینه از سمت چپ است انتخاب کنید و با هر بار ضربه زدن رنگ صفحه تغییر می کند.

      8. اگر بخواهید که متنی را به صفحه اضافه کنید می توانید در ادامه متن و پایین یا بالای لینک اضافه کنید.

طریقه ستوری کردن لینک در واتساپ

      9. برای تغییر فونت متن، روی دومین گزینه که در بالای صفحه از سمت چپ قرار دارد و کنار پالت رنگ به شکل (T) است ضربه بزنید و به هر حالتی که دوست دارید نوشته شما شکل بگیرد همان حالت را به حال خود رها کنید.

آموزش استوری کردن لینک در واتساپ

      10. برای قرار دادن استیکر به لینک خود، سومین گزینه از سمت چپ را انتخاب کنید و در پایین صفحه تمام استیکرها ظاهر می شود که می توانید استیکر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نحوه قرار دادن لینک در استاتوس واتساپ

      11. تمام مراحلی که تا اینجا انجام داده اید برای تکمیل مراحل قرار دادن لینک در استاتوس واتساپ بوده است، برای تکمیل مراحل تنها کافی است که آیکن موشک کاغذی سبزی که در سمت چپ صفحه قرار دارد را لمس کنید تا استوری منتشر شود.

حال با مشاهده استوری توسط هر مخاطب و لمس لینک مربوطه، می توانند به صفحه مورد نظر هدایت شوند.

روش استوری کردن لینک در واتساپ

جمع بندی

قرار دادن لینک در استوری واتساپ به منظور اشتراک گذاری لینک های مفید بین افراد مخاطب است، استاتوس واتساپ کار را برای اشتراک دادن لینک راحت کرده است و به راحتی با یک بازدید مخاطب، لینک دیده و لمس می شود، در این مقاله ما درباره ایجاد استاتوس حاوی لینک را به شما آموزش داده ایم.

مقالات مرتبط

12 پاسخ

  1. ممنون با استفاده از این مقاله آموزش نحوه استوری کردن لینک در واتساپ را یاد گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام