نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

روش حذف تبلیغات تلگرام

5/5

روش حذف تبلیغات تلگرام،  عنوانی است که در بین کاربران تلگرام بسیار مورد جستجو قرار می گیرد، اپلیکیشن تلگرام علاوه بر قابلیت هایی که دارد و محبوبیت هایی که در بین کاربران شبکه های اجتماعی پیدا کرده است دارای ایراداتی هم می باشد که اذیت کننده است و باعث آزار کاربران می شود و اینکه تبلیغات در این محیط زیاد است بعلت محبوبیت و سهولت در استفاده از این اپلیکیشن در بین افراد است و بعید هم نیست از اینکه افراد از محیط این پیام رسان که جز شبکه اجتماعی هم می باشد برای تبلیغات در تلگرام حوزه کاری و فعالیت هایشان استفاده کنند به این صورت که ابتدا گروه هایی ایجاد می کنند و سپس افراد را به طور خودکار به آن می افزایند، این مشکل در ابتدا در تلگرام وجود نداشت و با به بوجود آمدن برنامه های غیر رسمی بستر ایجاد تبلیغات بیشتر شده است، ما در این مقاله به نحوه حذف تبلیغات تلگرامی می پردازیم که دیگر امکان افزوده شدن به گروه های تبلیغاتی وجود نخواهد داشت و تنها در صورتی امکان پذیر است که با صدور  اجازه شما دیگران بتوانند شما را به گروه اضافه کنند ، با آموزش حذف تبلیغات تلگرام همراه باشید تا از شر تبلیغات تلگرام خلاص شوید.

آشنایی با روش حذف تبلیغات تلگرام

در این بخش با مراجعه به تنظیمات تلگرام مراحل تصویری چگونگی حذف تبلیغات تلگرام را آموزش خواهیم داد تا دیگر عضویت در گروه های تلگرام و وجود تبلیغات برایتان آزار دهنده نباشد، همانطور که در ابتدا اشاره کردیم استفاده از تبلیغات در نسخه های غیررسمی تلگرام اکثر این مشکلات را به وجود می آورد زیرا ترفند کسب در آمد افرادی است که صاحب این گونه اپلیکشن ها هستند به گونه ای که مدیریت حساب های افراد به دست این اشخاص است و از موقعیت استفاده می کنند و بخاطر تبلیغات و کسب درآمد دیگران بابت دریافت هزینه از افراد صاحب کسب و کار کاربران را بدون اجازه به کانال های افراد اضافه می کنند و این باعث میشود که به صورت اجباری به کانال ها اضافه می شویم.

آموزش حذف تبلیغات تلگرام

در این بخش ما مراحلی که آموزش می دهیم تا تبلیغات دیگر باعث اذیت کاربران نشود.

  1. وارد تلگرام شوید و روی منویی که همبرگری به شکل سه خط در بالای صفحه سمت چپ وجود دارد ضربه بزنید.
وارد شدن به منوی تلگرام

      2. در منوی باز شده روی گزینه setting ضربه بزنید تا وارد تنظیمات شوید.

انتخاب گزینه تنظیمات تلگرام

      3. از بخش تنظیمات روی گزینه Privacy and Security ضربه بزنید تا وارد بخش حریم خصوصی شوید.

ضربه بر روی بخش حریم خصوصی درتلگرام

      4. باید به بخش گروه یا همان Groups  وارد شوید.

وارد شدن به بخش تنظیمات مربوط به groups

      5. در بالای صفحه ی مربوط به تنظیمات گروه، گزینه ای تحت عنوان …. با معنای “چه کسانی اجازه دارند که من را به گروه بیفزایند” وجود دارد که ما باید تنظیم کنیم که چه کسانی می توانند ما را به گروه اضافه کنند.

      6. در حالت عادی و پیش فرض گزینه Everybody فعال است یعنی همه می توانند ما را به گروه ها اضافه کنند حتی کسانی که جز مخاطبین ما نیستند.

انتخاب گزینه everybody و اجازه به همه افراد

      7. گزینه ای با عنوان My Contacts وجود دارد که با انتخاب آن تنها اجازه افزودن به گروه را فقط به مخاطبین خود می دهید، با انتخاب این گزینه دو گزینه ی زیر نمایان می شود:

  • با انتخاب گزینه ی Never Allow لیستی از مخاطبین برایتان باز میشود که اگر آنها را انتخاب کنید دیگر این افراد اجازه افزودن شما به گروه ها را نخواهند داشت به گونه ای که اجازه را از آنها سلب می کنید.
  • با انتخاب گزینه ی Always Allow لیست مخاطبین باز می شود اما با انتخاب آنها به آنها اجازه می دهید که این افراد شما را بتوانند به گروه ها و کانال ها اضافه کنند.
انتخاب گزینه my contacts برای تعیین کاربران مجاز به دعوت کانال

      8. گزینه ی دیگری وجود دارد تحت عنوان nobody که با انتخاب آن به هیچ کس اجازه اضافه کردن ما به کانال های تبلیغاتی و شخصی تلگرام را ندارد.

انتخاب گزینهnobody ومحدود کردن دسترسی کاربران

جمع‌بندی

همانطور که از مطالعه مقاله متوجه شدید می توانیم به راحتی و تنها با چند حرکت ساده مانع تبلیغات آزاردهنده تلگرام شویم، تنظیماتی که بیان کردیم مربوط به تلگرام آپدیت شده است که باید از آخرین ورژن آن استفاده شود، اگر تجربه، پیشنهاد یا سوالی در این زمینه دارید از بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام