نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

روش ارسال آیدی تلگرام

5/5

روش ارسال آیدی تلگرام،  به سادگی ارسال پیام است که در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد. حتما برای شما هم اتفاق افتاده که گاهی از آیدی افراد برای برقراری ارتباط استفاده کرده باشید. برخی از افراد شماره تلفن خود را مخفی می کنند و تنها از طریق آیدی با دیگران ارتباط برقرار می کنند. بنابراین شما با ارسال آیدی خود برای دیگران را یاد بگیرید تا بتوانید با بقیه ارتباط برقرار کنید. در این مقاله از نوماوب، طریقه ارسال آیدی تلگرام خود برای دیگران را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش روش ارسال آیدی تلگرام

شما می توانید آیدی تلگرام خود را به دیگران ارسال کنید یا آیدی دیگران را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این کار کاملا ساده است و در عرض چند ثانیه انجام می شود. در ادامه هر یک از این روش ها را به صورت جداگانه به شما آموزش می دهیم.

طریقه ارسال آیدی تلگرام خود برای دیگران

ابتدا باید بگوییم که اگر آیدی تلگرام را تنظیم نکرده اید می توانید به مقاله نحوه تنظیم و تغییر ایدی تلگرام مراجعه کنید تا بتوانید برای حساب خود یک ایدی یا همان لینک ایجاد کنید. سپس، برای به اشتراک گذاشتن لینک یا ایدی به دیگران می توانید به روش زیر اقدام کنید:

  1. ابتدا وارد تلگرام نصب شده روی تلفن همراه خود شوید. سپس روی منوی همبرگری که مانند سه خط افقی در بالای صفحه سمت چپ قرار دارد ضربه بزنید.
زوش ارسال آیدی تلگرام خود برای دیگران
روش ارسال آیدی تلگرام خود برای دیگران

      2. از منوی باز شده روی گزینه SETTNG ضربه بزنید.

مراحل ارسال آیدی تلگرام
روش ارسال آیدی تلگرام خود برای دیگران

      3. اکنون به صفحه پروفایل خود وارد شده اید که اطلاعات حساب کاربری تلگرامتان در آن قابل مشاهده است.

      4. همانطور که مشاهده می کنید قسمتی در پایین شماره همراهتان وجود دارد که تحت عنوان username درج شده است و یک علامت @ در ابتدای نام کاربری وجود دارد.

نحوه فرستادن آیدی تلگرام خود برای دیگران
روش ارسال آیدی تلگرام خود برای دیگران

      5. برای کپی کردن نام کاربری یا آیدی تلگرام می توانید انگشت خود را لحظه ای بر روی آن نگه دارید. مشاهده خواهید کرد که در پایین صفحه پیام کپی شدن آیدی نمایش داده می شود. اکنون می توانید دوباره با نگه داشتن انگشت در نوار تایپ پیام، آیدی کپی شده را الصاق کرده یا بچسبانید و برای دوست خود ارسال کنید.

(روش دیگر کپی کردن آیدی این است که روی آن ضربه بزنید. در بخش نام کاربری عبارت https://t.me/username  را مشاهده خواهید کرد که به جای عبارت  username  آیدی شما وجود دارد. با لمس کردن آن، عبارت به حالت انتخاب تبدیل می شود و می توانید آن را کپی کنید. برای اتصال مستقیم افراد باید یک علامت @ به ابتدای آن اضافه کنید و برای اشخاص ارسال کنید. دقت داشته باشید که امکان ویرایش آن نیز وجود دارد.

روش ارسال کردن آیدی تلگرام خود برای دیگران
روش ارسال آیدی تلگرام خود برای دیگران
طریقه ارسال کردن آیدی تلگرام
روش ارسال آیدی تلگرام خود برای دیگران
روش فرستادن شناسه کاربری تلگرام خود برای دیگران
روش ارسال آیدی تلگرام خود برای دیگران

جمع بندی

معمولا اغلب کاربران فعال در تلگرام یک نام کاربری یا آیدی برای خود انتخاب می کنند. استفاده از آیدی باعث می شود که دیگران بتوانند بدون داشتن شماره تلفن موردنظر به او پیام داده و ارتباط برقرار کنند. در این مقاله روش ارسال آیدی خود به دیگران به دو روش مختلف را برای شما شرح دادیم. در صورتی که سوال یا مشکلی در رابطه با ارسال آیدی تلگرام دارید، کافی است که در بخش دیدگاه ها با کارشناسان نوماوب ارتباط برقرار کنید.

مقالات مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام