نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

راه های افزایش منشن اینستاگرام

5/5

افزایش منشن اینستاگرام تاثیر به سزایی در افزایش فالوور هم خواهد داشت، زمانی که کسی را در پیج خود منشن کنید یعنی به او اطلاع رسانی کرده اید که پست یا استوری تازه ای منتشر شده است و این کار باعث افزایش بازدید از پست یا استوری شما می شود، تعداد کامنتهای آن پست افرایش می یابد و در به تبع آن تعداد فالوورهای پیج شما نیز افزایش می یابد. منشن کردن در واقع به معنای تگ کردن هم می باشد اما با کمی تفاوت همراه است.

اکنون اگر می خواهید که با روش های افزایش منشن در اینستاگرام آشنا شوید کافیست از نکات و ابزارهایی که در این مقاله بیان خواهیم کرد و بسیار تاثیرگذار خواهند بود استفاده کنید پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

کاربرد منشن در پیج های تجاری بسیار حائز اهمیت است چرا که باعث جذب فالوور ها می شود اما به شرطی که نکات درست آن رعایت شود و استراتژی مناسب آن را اجرا کنیم.

تعریفی از منشن و کاربرد آن

منشن یک اصطلاح انگلیسی و با لغت Mention است و به معنای اشاره کردن، اطلاع رسانی و آگاهی دادن به دیگران است . وقتی کسی را منشن کنید یعنی به او اطلاع می دهید که پست یا استوری جدیدی را در پیج خود منتشر کرده اید که از او می خواهید به پیج شما مراجعه کند و پست شما را مشاهده کند.

 

نحوه ایجاد منشن در اینستاگرام

اگر می خواهید که کسی را منشن کنید، کافی است که نام اکانت یا همان آیدی پروفایل شخص را به همراه @ وارد کنید.

در هر قسمتی از اینستاگرام که امکان نوشتن داشته باشد مانند کامنت، استوری، پست و حتی بیو( برای معرفی پیج دوم)  و … می توانید از منشن کردن استفاده کنید.

منشن کردن به این صورت است که اگر پستی را منتشر کرده اید و مثلا  پست یا استوری شما شامل تصویر دسته جمعی از خود و دوستانتان باشد و بخواهید به دوستان خود اطلاع دهید که عکس دسته جمعی خود را در پست منتشر نموده اید می توانید اسم آنها را منشن کنید.

یعنی در آخر کپشن خود آی دی دوستان خود را به حالت @آی دی می نویسید.

اگر هم از پستی خوشتان آمده باشد و بخواهید آن پست را به دوستان خود معرفی کنید تا آنها هم بتوانند از پست دیدن کنند، به بخش کامنت مراجعه کرده و پس از تایپ کامنت، آی دی پروفایل یا نام اکانت دوست خود را به همراه علامت @ کنار کامنت خود وارد کنید.دقت کنید که نام او به درستی و بدون فاصله وارد شود و زمانی منشن را به درستی انجام داده اید که به رنگ آبی شود که این روش باعث منشن اینستاگرام می شود.

به این طریق افرادی که از پست های جذاب شما خوششان بیایید می توانند دیگر دوستان خود را در کامنت گذاری در پست شما منشن کنند.

چگونه متوجه منشن شدن خود شویم؟

همانطور که میدانید بخشی در اینستاگرام وجود دارد که نوتفیکیشن نام دارد و بخشی برای دریافت اعلانات است و با هر فعالیت در اینستاگرام مانند منشن شدن شما در پست، کامنت یا استوری دیگران، اعلانی در نوتفیکیشن دریافت خواهید کرد و به شما از آن طریق به اطلاع داده خواهد شد که توسط چه کسی منشن شده اید، اگر اعلانی دریافت نمی کنید به تنظیمات اینستاگرام مراجعه کنید.

تاثیر افرایش منشن بر تعداد فالوور های اینستاگرام

بیایید با یک مثال روش منشن کردن و تاثیر آن بر افزایش منشن را بررسی کنیم، به طور مثال شما یک پیج فروش لباس دارید، می توانید فردی که بلاگر مد می باشد را در استوری خود منشن کنید.

اگر به نحوی استوری خود را جذاب جلوه دهید که مورد پسند بلاگر واقع شود وی شما را ری استوری کرده و از شما تشکر خواهد کرد.

در پی این اتفاق و ری استوری کردن بلاگر،  فالوورهای این شخص هم اقدام به بازدید از پیج شما خواهند کرد و چون تعداد فالوورهای بلاگر مدنظر زیاد می باشند به همان تعداد، بازدید از پیج شما هم افزایش می یابد و همچنین با افزایش فالوورها می توانید از آنها درخواست کنید که شما را در پست های خود منشن کنند.

اما به این نکته دقت کنید که برای این کار ابتدا باید روش خلاقانه و جذابی، پست و استوری خود را ایجاد کنید مثلا از متن های جذاب استفاده کنید و باعث اعتباربخشیدن به فرد موردنظر شوید که با منشن کردن، فرد موردنظر یا همان بلاگر به ری استوری کردن تشویق شود تا در نهایت افراد و فالوورهای او به پیج شما هدایت شوند.

بنابراین زمانی که با روش های خلاقانه کسی را که در حوزه فعالیت خودتان فعالیت کند را به جواب دادن منشن خود تشویق کنید تاثیر به سزایی در افزایش فالوور ها خواهد داشت.

شباهت و تفاوت تگ کردن با منشن در اینستاگرام

تگ کردن یک از اصطلاحات اینستاگرام است که به معنی برچسب زدن می باشد که باید آی دی اکانت افراد را در تگ کردن استفاده کنید.

تگ کردن برای اطلاع رسانی اکانت مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردی شبیه منشن کردن دارد، با هر دو روش فرد موردنظر که تگ یا منشن شده است اعلانی دریافت خواهد کرد.

تفاوت تگ کردن با منشن در این است که از تگ کردن بیشتردر زمانی استفاده می شود که بخواهید اسم شخصی را در پست خود با محتوای فیلم یا تصویر قراردهید اما از منشن در مواقعی که بخواهید در استوری و کامنت  خود به فردی اشاره کنید مورد استفاده قرار می گیرد.

ترفندهای افزایش منشن در اینستاگرام

منشن کردن در اینستاگرام باید یا  ترفندهایی انجام شود که نتایج مطلوبی حاصل شود ما دراین بخش به ترفندهایی اشاره خواهیم کرد که توصیه ما استفاده از روش و ترفندهای زیر است .

 برگزاری مسابقه

یکی از روش هایی که می توانید منشن های خود را افزایش دهید استفاده از طرح هایی مانند مسابقه است. مثلا در مسابقه با وعده دریافت جایزه، افراد را به منشن کردن دوستان خود تشویق کنید.

با این ترفند می توانید افراد زیادی زیادی را به پیج خود هدایت کنید که جز فالوورهای شما نیستند. در نهایت افراد جدید جز فالوورهای شما می شوند و از پست های شما دیدن می کنند

  • درخواست از فالوورها جهت منشن کردن دوستان

به ساده ترین راه می توانید منشن های خود را افزایش دهید، یعنی از فالوورهای خود درخواست کنید تا دوستان خود را در پست شما منشن کنند، مثلا هنگامی که پستی را انتشار می دهید در رابطه با افراد با ویژگی های خاص می باشد می توانید از فالوورها بخواهید دوستانشان را که با پست شما متناسب هستند را منشن کنند.

  • استفاده از ربات منشن اینستاگرام

ربات هایی وجود دارد که می توانید به وسیله آنها منشن کنید، عملکرد این ربات ها به این صورت است که در فواصل زمانی معین منشن را انجام می دهند که عملکرد آنها جریمه ای از اینستاگرام را در بر نخواهد داشت.این ربات ها تست شده هستند و سپس از سمت سایت های ارائه دهنده به شما تحویل داده می شوند.

  • استفاده از پنل های افزایش منشن

پنل هایی برای منشن کردن طراحی شده است که توسط آنها می توانید فالوورهای یک پیج را برای منشن خود انتخاب کنید.

دراین پنل می توانید افرادی را با انواع اکانت ها چه ایرانی و چه خارجی و براساس موقعیت شهر و زندگی، جنسیت یا سن و … هدف منشن خود قرار دهید.

این نوع پنل ها توسط سایت هایی فروش خدمات اینستاگرام ارائه می شوند، گاها پنل های  رایگان هم وجود دارد اما تا حدودی رایگان و باید برای هر منشنی یک مبلغی کمتر از بقیه پنل های هزینه دار پرداخت کنید.

محدودیت منشن کردن

منشن کردن در اینستاگرام با محدودیت تعداد همراه است و با اعمال سیاست های اینستاگرام، منشن هم شامل این محدودیت ها شده است، البته محدودیت درمنشن استوری اینستاگرام وجود دارد و اینکه در هر روز فقط 10 نفر می توانید در آن منشن کنید.

جلوگیری از منشن کردن در اینستاگرام

زمانی که تمایلی ندارید که کسی شما را منشن کند و بخواهید از منشن شدن جلوگیری کنید می توانید به  تنظیمات اینستاگرام مراجعه کنید و تنها کسانی می توانند شما را منشن کنند که شما آنها را تایید کنید، تغییر دادن نام کاربری، بلاک کردن افراد و حذف آنها از لیست فالوورهای خود باعث جلوگیری از منشن شدن می شود.

آیا امکان خرید منشن اینستاگرام وجود دارد؟

یکی از روش های ساده و سریع در افزایش منشن اینستاگرام خریدن آن از سایت هایی است که در زمینه های دیجیتال مارکتینگ و خدمات بازاریابی فعالیت می کنند،  یکی ازسرویس های آنها فروش منشن به کاربران اینستاگرام است، برای خرید منشن باید پست خود را به همراه تعداد منشن هایی که لازم دارید و به شرکت تحویل دهید تا بعد از پرداخت هزینه در سایت و ثبت، سفارش شما را انجام دهند.

این شرکت ها علاوه بر فروش منشن اینستاگرام و منشن انبوه ، خدماتی مانند ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام را نیز ارائه می دهند.

جمع بندی

راه های افزایش منشن در اینستاگرام را به همراه نکات مهم در این مقاله بیان کرده ایم که با استفاده از آنها روزانه فالوور های شما افزایش می یابد.

سعی کرده ایم که به طور کامل روش هایی که می تواند باعث افزایش منشن در پیج شما و به تبع آن  افزایش فالوور و  بازدید از پست و پیج شما می شود را بیان کنیم.

منشن کردن یکی ازاصطلاحات و ویژگی های پرکاربرد و رایج اینستاگرام است که کاربرد آن اشاره به افراد و یا یک شخص خاص می باشد و برای افزایش آن همیشه خلاقیت در کار و جذابیت بخشیدن به چیدمان پست یا استوری خود تاثیر گذار خواهد بود که باید به این نکته دقت کنید البته این یکی از نکات مهم می باشد و نکات دیگری نیز وجود دارد که در این مقاله به طور مفصل راجب آن ها صحبت کرده ایم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *