نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

دانلود وویس تلگرام

5/5

دانلود وویس تلگرام به هیچ برنامه ی خاصی نیاز ندارد و تمام وویس های ارسالی و دریافتی ها در نسخه اندروید به صورت اتوماتیک پس از شنیده شدن دانلود و ذخیره می شود، زمانی که یک پیام در قالب فایل صوتی در محیط تلگرام ارسال شود، پس از دانلود به صورت خودکار در پوشه تلگرام واقع در مدیریت فایل ذخیره می شود که تنها کافی است که پوشه و محل ذخیره وویس ها را پیدا کنید، دانلود وویس در تلگرام نسخه دسکتاپ نیز امکان پذیر است که در این مقاله ما به توضیح راجب همه روش ها می پردازیم، اگر به دنبال روشی برای دانلود و نگهداری وویس های تلگرام هستید با این مقاله همراه باشید، همچنین اگر با نحوه وویس گرفتن در تلگرام آشنایی ندارید می توانید به مقاله ی روش ضبط صدا در تلگرام مراجعه کنید.

آموزش دانلود ویس تلگرام

دانلود ویس های تلگرام از دو طریق تلگرام هم در نسخه اندروید و هم دسکتاپ امکان پذیر است، لازم به ذکر است که در اولین قدم نحوه دانلود ویس تلگرام در اندروید بدون هیچ برنامه اضافه ای امکان پذیر است، اما روش های دیگری برای دانلود وجود دارد که می توانیم به طریق دانلود از طریق ربات و استفاده از برنامه کمکی نیز اشاره کنیم که در این بخش به توضیح این روش ها می پردازیم.

نحوه دانلود ویس تلگرام در اندروید

اگر از نسخه اندرویدی تلگرام استفاده می کنید در این روش بدون استفاده از برنامه خاص و تنها با مراجعه به محل ذخیره فایل های صوتی تلگرام می توانید به ذخیره ویس اقدام کنید، برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

  1. به پوشه مدیریت فایل یا همان File Manager تلفن همراه خود وارد شوید.
نحوه دانلود ویس تلگرام در اندروید

     2. به بخش حافظه داخلی دستگاه خود مراجعه کنید و پوشه TELEGRAM را پیدا کرده و سپس باز کنید.

مراحل دانلود ویس تلگرام در اندروید

      3. در پوشه تلگرام، چهار پوشه به نام های Audio، Document،  video،  imageوجود دارد که پوشه Audio telegram محل نگهداری فایل های صوتی و وویس های تلگرام است، روی پوشه با نام Audio telegram ضربه بزنید.

 

روش دانلودکردن ویس تلگرام درگوشی های اندروید
  • برای یافتن این پوشه می توانید از بخش جستجو در پوشه مدیریت فایل استفاده کنید، روی آیکن ذره بین یا عبارت جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید و سپس عبارت Audio telegram را تایپ کنید.
نحوه دانلودکردن صدای تلگرام در اندروید
طریقه دانلودکردن ویس تلگرام در اندروید

     4. پس از مراجعه به پوشه وویس ها (Audio) مشاهده خواهید کرد که فایل های صوتی با پسوند OGG وجود دارند.

روش دانلود ویس تلگرام در گوشی های اندروید

     5. برای اینکه بتوانید فایل ها را در جای دیگری ذخیره کنید می توانید فایل ها را انتخاب کرده و با انتخاب گزینه انتقال از سه نقطه بالای صفحه سمت چپ آن ها را به جای دیگر منتقل کنید.

  • اگر قصد اجرای فایل های صوتی تلگرام را دارید لازم است که برنامه ای به نام MX Player و یا هر برنامه دیگری که از فایل های OGG پشتیبانی می کند را نصب کنید.

ربات دانلود ویس تلگرام

برخی به دنبال استفاده از ربات های تلگرامی برای دانلود وویس ها هستند، ربات های برای این کار وجود دارد که ما در این  بخش به معرفی یک ربات به نام mp3toolsbot می پردازیم که علاوه بر ذخیره فایل های صوتی یک ربات تبدیل ویس به فایل صوتی نیز می باشد و توسط آن می توانیم عمل تبدیل ویس به mp3 تلگرام را نیز انجام دهیم، برای آشنایی با نحوه استفاده از این ربات مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد تلگرام شوید و در بالای صفحه روی علامت ذره بین برای جستجو کردن ضربه بزنید.

     2. در کادر جستجو عبارت mp3toolsbot@ را وارد کنید.

      3. پس از اینکه ربات جستجو شد روی آن ضربه بزنید و وارد آن شوید.

      4. در پایین صفحه ربات برای شروع کار آن روی دکمه start ضربه بزنید.

مراحل استفاده از ربات دانلود ویس تلگرام

      5.  در سمت راست روی سومین گزینه کادر تایپ پیام، روی علامت اسلش/ ضربه بزنید.

مراحل استفاده از ربات برای دانلود ویس تلگرام

      6.  منویی در پایین صفحه ظاهر می شود که در این منو باید گزینه voice را انتخاب کنید.، پس از انتخاب گزینه موردنظر پیام voice quality changed to HIGH نمایش داده می شود و پس از آن باید یک فایل صوتی که قصد دانلودکردنش  دارید را انتخاب کنید.

استفاه از ربات دانلود ویس تلگرام

      7.  می توانیم به چت شخصی، گروه یا کانال هایی که فایل های صوتی در آنها ارسال و دریافت شده است مراجعه کرده و فایلی که قصد ذخیره کردن آن را دارید را به ربات فوروارد کنید.

مراحل استفاده از ربات برای دانلودکردن صدا در تلگرام

     8.  پس از ارسال فایل به ربات، یک فایل به صورت mp3 به شما تحویل داده می شود که می توانید در همان محیط پس از دانلود شدن، آن را گوش دهید.

طریقه استفاده ازربات برای دانلود ویس تلگرام

      9.  در کنار فایل تبدیل شده، علامت سه نقطه ای وجود دارد که می توانیم با لمس آن منویی را مشاهده کنیم.

روش استفاده ازربات برای دانلود ویس تلگرام

      10.  از منوی ظاهر شده گزینه ذخیره در موسیقی ها را انتخاب کنید به این صورت می توانید وویس های تلگرام را در قالب mp3 و در بخش موسیقی ها ذخیره کنید.

استفاده از یک ربات برای دانلود ویس تلگرام

      11.  پس از مراجعه به پوشه موسیقی می توانید وویس را به محل دیگری انتقال دهید.

برنامه دانلود ویس از تلگرام

برنامه ای تحت عنوان x-plore وجود دارد که به طور کلی برای مدیریت فایل ها مورد استفاده قرار می گیرد و ما با استفاده از این برنامه قصد داریم نحوه دانلود وویس تلگرام را به شما آموزش دهیم، مراحل زیر را جهت دانلود ویس با این برنامه را انجام دهید.

  1. ابتدا برنامه x-plore را دانلود و نصب نمایید.(برای اطمینان از امنیت، برنامه را از گوگل پلی دانلود و نصب نمایید. )

      2. برنامه را اجرا نمایید.

      3. در صفحه اصلی برنامه و در بالای صفحه روی گزینه فضای ذخیره سازی داخلی مشترک ضربه بزنید.

مراحل استفاده از برنامه برای دانلودکردن ویس از تلگرام

      4. سپس از سمت چپ گزینه آیکن ایجاد پوشه را انتخاب کنید و برای ایجاد پوشه جدید در کادر باز شده نامی برای پوشه انتخاب کنید.

استفاده ازبرنامه برای دانلودکردن صدا از تلگرام

      5. سپس در بین پوشه ها، پوشه ای به نام  Android و در داخل آن، پوشه data را انتخاب کنید.

استفاده از برنامه موردنظر برای دانلود ویس از تلگرام

      6. در پوشه data پوشه های زیادی وجود دارد که باید در بین انبوه پوشه ها به دنبال org.telegram.message.web باشید ، آن را پیدا کرده و انتخاب نمایید. 

      7. از زیرمجموعه پوشه org.telegram.message.web گزینه file و سپس telegram را انتخاب کنید.

در پوشه تلگرام چهار پوشه وجود دارد که بلازم است به بخش telegram Audio مراجعه کنید.

استفاده ازاپلیکیشن برای دانلود ویس از تلگرام

      8. پس از مراجعه به پوشه وویس ها، لحظه ای انگشت خود را روی وویس نگه دارید تا منویی ظاهر شود و سپس در پایین صفحه منوی دیگری از ابزارها وجود دارد که ابتدا لازم است پیکان روبه راست را انتخاب کرده و در نهایت گزینه کپی در کلیپ بورد را انتخاب نمایید.

برنامه دانلود ویس از تلگرام

      9. سپس دوباره روی همان علامت پیکان روبه سمت راست ضربه بزنید و به بالای همه پوشه ها مراجعه کنید و پوشه ای که جدیدا ایجاد کرده اید را انتخاب کرده و باز نمایید.

      10. باز هم علامت فلش به سمت راست را انتخاب کرده و با انتخاب این علامت، در پایین صفحه گزینه چسباندن را انتخاب کنید تا وویس در پوشه جدید وارد شود.

به این صورت کار ذخیره وویس توسط برنامه به اتمام رسیده و اگر به پوشه های مدیریت فایل در تلفن همراه خود مراجعه کنید متوجه که همان پوشه حاوی وویس موردنظر در بین پوشه ها  قرار دارد.

روش استفاده ازبرنامه برای دانلود کردن ویس از تلگرام
روش استفاده ازبرنامه برای دانلود ویس از تلگرام

جمع بندی

دانلود وویس تلگرام،  یکی از روش های ذخیره فایل های صوتی است که احساس می کنیم لازم داریم برای همیشه نگه داشته شود، روش هایی برای دانلود وویس وجود دارد که می توانیم با استفاده از ربات، برنامه x-plore و مراجعه به خود پوشه های مدیریت فایل در تلفن همراه ا و روشی در تلگرام دسکتاپ ین کار را انجام داد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام