نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

حذف پیام در تلگرام

5/5

حذف پیام در تلگرام،  امکانی است که تلگرام به ما می دهد تا بتوانیم سریعا پیامی را که برای مخاطب خود ارسال کرده ایم  و از ارسال آن منصرف شده ایم را حذف کنیم، این روش بسیار  جالب است و چون می توانیم  قبل از اینکه مخاطب پیام ما را مشاهده کند ما آن را از صفحه چت گیرنده پاک کنیم بسیار اهمیت داشته و جالب می باشد، این ویژگی جالبی است که در پیام رسان های دیگر این امکان وجود ندارد، برای اینکه بتوانید از این ویژگی جالب استفاده کنید با مقاله ما همراه باشید.

نحوه حذف پیام ارسال شده در تلگرام

اگر پیامی را در صفحه چت به صورت شخصی برای کسی ارسال کرده اید یا عضو یا ادمین گروهی در تلگرام هستید، این امکان را خواهید داشت که  به دو روش پیام را مستقیما از صفحه چت خود و کاربر گیرنده پیام چه در چت شخصی و چه در گروه حذف کنید؛ در ادامه این دو روش را آموزش خواهیم داد.

روش اول حذف دو طرفه پیام در تلگرام

  1. ابتدا صفحه چتی را که قصدحذف پیام های آن را دارید را باز کنید، سپس روی پیامی که می خواهید آن را به صورت دو طرفه پاک کنید را با لمس کردن انتخاب کنید.

     2. با انتخاب پیام، گزینه هایی در بالای صفحه چت برایتان نمایان می شود، که در سمت راست علامت سطل زباله به چشم می خورد آن را لمس کنید.

      3. با انتخاب علامت حذف، کادری برایتان باز می شود که برای اطمینان از شما سوال می پرسد، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در پایین سوال علامتی در کنار عبارت …Also Delete for برای انتخاب وجود دارد که اگر آن را تیک بزنید پیام برای کاربر نیز همزمان حذف می شود.

      4. گزینه را تیک بزنید، سپس روی Delete ضربه بزنید.

روش دوم حذف دو طرفه پیام در تلگرام

      1. روی پیام موردنظر با انگشت ضربه بزنید، با ضربه زدن کادری ظاهر می شود.

      2. در کادر گزینه delete مشاهده می شود، آن را انتخاب کنید.

      3. در این روش نیز مانند روش قبل کادری برای شما ظاهر می شود که اگر قصد حذف پیام برای طرف مقابل را نیز دارید گزینه …Also Delete for را تیک بزنید و سپس delete را انتخاب کنید.

حذف کلی پیام های ارسال شده به روش clear history

شما علاوه بر روش هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، می توانید تمام پیام های ارسال شده به مخاطبین خود را به صورت یکجا پاک کنید، مراحل زیر را انجام دهید تا تاریخچه چت (clear history) شما به طور کامل پاک شود:

  1. وارد صفحه چت موردنظر شوید.

     2. روی سه نقطه در بالای صفحه ضربه بزنید.

     3. در منوی بازشده، روی گزینه “Clear History” ضربه بزنید.

     4. در این کادر نیز اگر می خواهید تاریخچه چت را برای مخاطب نیز حذف کنید تیک گزینه Also clear history for…  را  علامت بزنید، سپس دکمه Clear History را انتخاب کنید تا تاریخچه چت برای شما هم پاک شود.

     5. پس از انتخاب گزینه ها، در پایین صفحه طبق تصویر، کادری نمایان می شود که در آن دکمه undo وجود دارد، با انتخاب این گزینه می توانید به حالت قبل بازگردید و مانع حذف تاریخچه شوید، اگر آن را ضربه نزنید تاریخچه کاملا حدف می گردد.

جمع بندی

در این مقاله ما به دو روش کاربردی، حذف پیام های تلگرام را شرح داده ایم، همچنین روش پاک کردن تاریخچه پیام را به صورت تصویری آموزش داده ایم.

مقالات مرتبط

6 پاسخ

  1. سلام
    وقتی من پیامی را برای خودم میخواهم حذف کنم همچنین تیک حذف برای دیگران را هم میزنم بعد از مدتی میبینم طرف مقابل پاسخ همان پیام حذف شده را میده. چرا؟

  2. سلام و خداقوت ممنون از اطلاعاتتون سوال داشتم: با استفاده از روش دوم، پیام ها در گوشی طرف مقابل هم حذف میشه؟(یعنی صفحه چت برای اون هم خالی میشه یا پیام های خودش حفظ میشه؟) اگر نه آیا روشی هست که بشه اینکار رو کرد پیشاپیش از پاسخگوییتون ممنونم

  3. سلام من نمیخوام طرف مقابل پیام ها رو برای من هم پاک کنه چکار باید بکنم؟ ممنون

  4. سلام چگونه میتوانم تمامی متنهای ارسالی در کانالهای تلگرامی که دیلیت یا حذف شده را پاک کنم یا این کانالها را برگردانم تا بتوانم پاک کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام