نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

حذف فالوور فیک اینستاگرام

5/5

حذف فالوور فیک اینستاگرام یکی از تکنیک هایی است که برای کمک به رشد پیج انجام می شود. در یک دهه‌ی اخیر استفاده از اینستاگرام رشد چشم‌گیری داشته است؛ افراد برای نمایش کسب و کار یا مهارت­شان از اینستاگرام به صورت حرفه‌ای استفاده می‌کنند. اغلب افراد به پیج‌هایی که فالوور زیادی دارند اعتماد می‌کنند به همین جهت برخی از افراد شروع به خرید فالوور فیک می کنند.

این کار شاید در ابتدا جذاب به نظر برسد ولی هیچ سودی برای پیج شما نخواهد داشت. پس اگر به فکر پیشرفت پیج خود هستید و می خواهید از طریق آن به درآمد برسید باید فالورهای فیک را شناسایی کرده و هر چه سریع تر آن ها را پاک کنید. در این مقاله از نوماوب، نحوه پاک کردن فالوورهای پیک و هر آنچه که لازم است درباره فالوورهای تقلبی بدانید را به شما شرح خواهیم داد.

فالوور فیک چیست؟

فالوورهای فیک یک سری اکانت­های غیر فعال هستند که هیچ فعالیتی ندارند و توسط یک ربات ایجاد شدند اگر به لیست فالوورهای خود نگاه کنید فالوورهای فیک بسیار راحت قابل تشخیص هستند نام کاربری آن­ها معمولا از حروف نامشخص و اعداد ترکیب شده است و بیشتر آن­ها عکس پروفایل ندارند همچنین ممکن است ببینید که آن­ها صدها هزارنفر را دنبال می­کنند اما کسی این اکانت­ها را دنبال نمی­کنند و فالوور زیادی ندارند. اینستاگرام جای خود را در بین دیگران پیدا کرده‌است؛ اینستاگرام دیگر اپلیکیشنی نیست که فقط برای به اشتراک گذاشتن روزمرگی کاربرد داشته باشد بلکه در عصر جدید و کنونی مانند یک مرکز خرید ویک ابزار بازاریابی استفاده می‌شود.

طبق آمار منتشر شده اینستاگرام نزدیک به یک میلیارد نفر کاربر فعال دارد؛ تفاوت ندارد که شما برای راه‌اندازی برند شخصی خود به اینستاگرام وارد شدید و یا می‌خواهید کسب و کار‌تان را تبلیغ کنید شما می‌توانید سهم خود را از میان یک میلیارد کاربر فعال داشته باشید تا از شما حمایت کنند.

فالوور فیک اینستاگرام چطور کسب و کارتان را نابود می کند؟

در ابتدا مسیر شروع فعالیت در اینستاگرام یکی از راهکارهایی که به ذهن افراد خطور می‌کند این است که از فالوور فیک استفاده کند اما اشتباه است؛ استفاده از فالوور فیک معایب بسیار زیادی دارد و یک تهدید برای اکانت شما به حساب می‌آید. وجود فالوور فیک در صفحه شما می‌تواند باعث ایجاد دردسرهای زیادی شود و برای کسب و کار شما ضرر ایجاد خواهد کرد؛ اما با وجود تمام این تفاسیر هنوز افراد زیادی مایل هستند که از فالوور فیک برای پیج‌شان استفاده کنند.

برای افزایش فالوور تقاضای زیادی وجود دارد و بیشتر افراد برای جمع آوری فالور پیج خود هر کاری را انجام می دهند؛ نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه شود که اکنون با آپدیت جدید اینستاگرام دیگر تعداد فالوورها نشان دهنده نشان دهنده یک پیج محبوب برای افراد باشد؛ بلکه اکنون پیج‌هایی که تعامل بالایی دارند به افراد پیشنهاد می‌شوند.

الگوریتم جدید اینستاگرام، فالوورهای فیک را اصلا قبول ندارد و باعث می شود پیج شما برای افراد نمایش داده نشود. همه این موارد را ذکر کردیم که به شما هشدار بدهیم که همین الان فالوور را حذف کنید آن‌ها را از پیج‌تان به طور کامل وجود آن‌ها را ریشه کنید.

چطور فالوورهای فیک اینستاگرام را تشخیص دهیم؟

برای جذب فالوور در اینستاگرام هم راه‌های رایگان و هم پولی وجود دارد اما وقتی از این روش‌ها استفاده می‌کنید امکان دارد فالوور فیک را به پیج خود دعوت کنید که وارد پیج شما شود. قبل از اینکه بخواهید فالوور فیک را از اکانت اینستاگرام خود پاکسازی کنید در درجه اول به این‌ دقت کنید ایا فالوور مشکوک بدون عکس و ایدی فیک در لیست دنبال‌کنندگان وجود دارد.

 از ابزارهایی که برای سنجش کیفیت فالوور اینستاگرام وجود دارد استفاده کنید این ابزار پیشرفته، یک معیار سنجش مناسب برای پیج شما است. هنگام استفاده از این ابزار یک نمودار برای شما ترسیم خواهد شد به نمودار دقت کنید و آن‌ را بررسی کنید آیا فالوورهای شما در روزهای اخیر فراز و نشیبی را تجربه کردند درصد لایک و کامنت‌ها را بررسی کنید؛ به این توجه کنید که چند درصد از لایک‌ها به اکانت‌هایی تعلق دارند که بیش از ۲ هزار نفر فالوور دارند.

لطفا به این نکته توجه کنید که چنانچه به اکانتی مشکوک شدید که آیا این اکانت فیک است؛ پست‌های آن را نگاه کنید اگر برای چهار سال پیش بودند احتمال می‌دهیم آن اکانت فیک باشد. اگر هزاران نفر عضو پیج شما باشد اما تعداد لایک‌های شما کم باشد به این معنا است که شما در پیج‌تان فالوور فیک دارید.

معایب خرید فالوور فیک

امروز افراد زیادی هستند که از اینستاگرام استفاده می کنند اکنون دیگر تعداد فالوورهای شما که اغلب فیک هستند ارزش ندارد بلکه تعامل با کیفیت و اقداماتی که فالوور شما انجام می‌دهند اهمیت پیدا می‌کند؛ اقداماتی مثل لایک، کامنت و ارسال پست‌های شما برای دیگران باعث می‌شود اینستاگرام متوجه فعال بودن اکانت شما خواهد شد.

شاید بعضی از فالوورهای فیک در پیج شما تعامل هم داشته باشند مثلا کامنت بگذارند اما با گذشت زمان فالوورهای فیک آمار پیج شما را پایین می‌آورند. شما را با چند دلیل اصلی رو به رو می‌کنیم تا بدون اینکه ذره‌ای پشیمان شوید فالوور فیک را از پیج‌تان حذف کنید. فالوور فیک تعامل پیج شما را کاهش می‌دهند در نتیجه افراد کمی حاضر می‌شوند برای تبلیغات با شما همکاری کنند.

 اگر برندها متوجه شوند که فالوور شما فیک هستند شاید موافق این نباشند که با پیج شما کار کنند. فالوورهای فیک توسط خود اینستاگرام نیز حذف خواهند شد بنابراین در اکانت شما روند ایجاد خواهد کرد. اما وقتی شما پیج‌تان را از فالوورهای فیک پاکسازی می‌کنید یک روند مثبت را برای پیج خود ایجاد خواهد کرد با این کار از مسدود شدن اکانت اینستاگرام خود نیز جلوگیری کرده‌اید.

آسان است که برای پیج‌تان فالوور فیک تهیه کنید اما خلاص شدن از شر فالوور فیک در آینده بسیار سخت خواهد بود و اثرات مخربی برای اکانت شما خواهد داشت؛ طبق یک ضرب المثل گفته شده اگر می‌خوای برقصی باید به کمانچه نواز پول بدهی.

مزایای حذف فالوور فیک اینستاگرام

فالوورهای فیک تنها مزیتی که دارند فقط باعث می‌شوند که تعداد دنبال کنندگان شما بیشتر دیده شود وگرنه باعث افزایش فروش یا جلب اعتماد نخواهند شد بنابراین با حذف آن‌ها پیج‌تان را معتبر کنید. حالا دیگر برای تمام بازاریابان محتوا ثابت شده که استراتژی رشد اکانت شما با افزایش فالوور فیک روش مفیدی نیست و کاربرد ندارد.

اینستاگرام هوشمندانه عمل‌ میکند و وجود فالوور فیک در اکانت شما هیچ فایده‌ای برای پیج شما نخواهد داشت. اگر شما زمان و حوصله کافی برای پاکسازی پیج­تان ندارید این کار به شخص دیگری واگذاری کنید شاید الویت شما تولید محتوا باشد و قصد نکنید این کار به ظاهر خسته­کننده را انجام دهید.

شما می­توانید یک ادمین اینستاگرام را استخدام کنید تا به صورت دستی فالوورهای اینستاگرام را بررسی کند و پیج فیک­ها از اکانت شما حذف کند سایت زیادی مثل جابینجا و جاب ویژن در ایران وجود دارند که افرادی زیادی به صورت فریلنسر متخصص اینستاگرام هستند و مهارت ادمین اینستاگرام را دارند بنابراین شما مجبور نیستید این کار را خودتان انجام دهید.

 می­توانید با این کار در زمان ارزشمندتان صرفه جویی کنید و وقت خود را برای برندسازی یا تولید محتوا خلاق در اینستاگرام صرف کنید اگر به این سایت­ها مراجعه می­کنید این کار را به فردی واگذاری کنید که سابقه و مهارت بالایی در این زمینه داشته باشد این فرد باید بتواند فالوورهای شما را بررسی کند و فالوور فیک را تشخیص دهد

وقتی فالوورهای فیک را از پیج­تان بیرون انداختید فالوورهای واقعی و فعال خودشان را نشان می­دهند محتوای شما علاوه بر اینکه دیده می­شود به دیگران نیز پیشنهاد می­شود در طولانی مدت باعث رشد پیج شما خواهد شد. تعامل کاربران در اینستاگرام ارزشمند شده است؛ هدف هر پلتفرم فضای مجازی این است که کاربر با انتشار محتوای خلاقانه باعث جلب تعامل کاربر شود.

الگوریتم اینستاگرام این گونه است وقتی در میان فالوورهای خود فالوور فیک داشته باشید، محتوا را به تعداد کمی از فالوورهای شما نشان می‌دهد حتی اگر جذاب‌ترین محتوا را منتشر کنید به دیگر کاربران نمایش نخواهد داد. اینستاگرام داده‌ها و آمار پیج‌تان را بررسی ‌می‌کند آمار پیج‌تان را اینکه چند نفر پست شما را لایک ‌می‌کند را با تعداد کل فالوورهای شما مقایسه و بررسی می‌کند.

طبق یک معادله ریاضی اگر شما ۳۰ هزار نفر فالوور داشته باشید اما پست شما ۵۰ لایک و ۳ کامنت دریافت می‌کنند اینستاگرام از این تعامل درصد می‌گیرد و به این نتیجه می‌رسد که شما عملکرد ضعیفی در اینستاگرام دارید وقتی پست شما به درصد کمی از فالوورهای شما نشان داده شود پیج شما رفته رفته از یادها فراموش می‌شود.

چگونه فالوورهای فیک را حذف کنیم؟

اصولا دو روش برای از بین بردن فالوور فیک وجود دارد یک روش به صورت دستی و دیگری استفاده از ابزار و به صورت خودکار انجام می‌گیرد. وجود فالوور فیک در اکانت اینستاگرام باعث به وجود آمدن چالش‌هایی شده است؛ برای رفع این مشکلات روش‌هایی پیشنهاد شده که اکانت شما را از فالوور فیک پاکسازی می‌کند البته بدون اینکه به اکانت شما آسیبی وارد شود.  فراموش نکنید پس از اتمام فرایند پاکسازی امنیت پیج را بررسی کنید تا دیگر درگیر مسئله‌ی فالوور فیک نشوید خرید لایک و کامنت مانند خرید فالوور برای پیج شما ضرر دارد.

حذف فالوور فیک به روش دستی 

روش پاکسازی به روش دستی برای قرن حاضر کاربرد ندارد به نظر روش سنتی و قدیمی است با این حال استفاده از اینکه گزینه را کاملا نادیده نگیرید. در روش سنتی هرچه تعداد فالوور بیشتری داشته باشید زمان و انرژی بیشتری را باید صرف پاکسازی کنید اما نگران نباشید با صرف زمان زیاد نتایج بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد.

فرایند استفاده از روش سنتی به این صورت است که در ابتدا به لیست فالوورهای خود نگاه کنید و بعد هر اکانتی را که در پروفایل خود نام مستعار و بی معنی استفاده کرده باشد و عکس پروفایل نداشته باشد شناسایی کنید و به محض اینکه یک اکانت با این ویژگی‌ها را یافتید فورا آن را حذف و بلاک کنید و با این اکانت در لیست دنبال کنندگان خود خدافظی کنید.

اگر می‌خواهید که این حساب دیگر شما را دنبال نکند آن را بلاک کنید. یکی از اشتباهاتی که در پاکسازی فالوور فیک به روش دستی ممکن است به آن دچار شوید این است که وقتی در مدت زمان محدود قصد کنید تعداد زیادی فالوور فیک را از اکانت‌تان حذف کنید پس مدتی پیج شما غیر فعال و مسدود خواهد شد.

پس پاکسازی را مرحله به مرحله انجام دهید مثلا روزانه ۲۰ عدد را حذف کنید. پاک کردن فالوور به روش دستی برای پیج‌هایی مناسب است که تعداد فالوور کمی دارند اما وقتی تعداد فالوور شما بیشتر باشد کار شما برای حذف فالوور فیک سخت‌تر می‌شود.

حذف فالوور فیک با استفاده از ابزار 

روش دیگر پاک کردن فالوور فیک از اکانت اینستاگرام حذف فالوور فیک به روش خودکار است که با استفاده از ابزار و نرم‌افزار ویژه‌ای که برای حذف فالوور طراحی شدند انجام می‌گیرد. این‌ابزارها طوری طراحی و برنامه‌نویسی شدند که برای پاکسازی ربات و فالوور فیک به کمک شما می‌آیند.

یکی از مزیت‌های این ابزار سرعت بالای آن در حذف فالوور فیک است اساسا وظیفه این ابزارها طبق الگوریتم‌های خاصی با تجزیه تحلیل لیست فالوور شما و شناسایی اکانت‌ها فیک عمل می‌کند. این ابزار فالوورهای شما کنکاش و تحلیل می‌کنند و بعد فالوورها را بر اساس فالوور فعال، غیرفعال یا اکانت تجاری دسته بندی می‌کنند سپس یک لیست به شما ارائه می‌دهند که به کمک این لیست می‌توانید به صورت دستی اقدام به حذف و بلاک تک تک اکانت‌های فیک شناسایی شده بپردازید.

علاوه بر این برنامه‌ از حساب شما در برابر حمله ربات و اکانت فیک محافظت می‌کند از مزایای این اپلیکیشن این است که می‌توانید با چند حساب کاربری وارد شوید و در پایان کار به شما گزارش دقیقی از روند بازسازی خواهد داد. پس از اینکه فالوورهای فیک را از پیج‌تان پاک کردید اگر برای حذف لایک‌هایی که توسط  فالور فیک انجام گرفته به دنبال راه حل می‌گردید، روش اثبات شده‌ای وجود ندارد؛ اما دو راهکار را به شما پیشنهاد می‌دهیم یا می‌توانید آن پست را از پیج خود حذف کنید و یا اکانت فیک را بلاک کنید تا لایک او نیز ناپدید شود.

به خاطر داشته باشید بعضی از ابزارهایی که برای حذف فالوور فیک استفاده می‌شوند اغلب هزینه پرداختی دارند که برای استفاده از آن باید تعرفه پرداخت کنید اما بعضی از آن دوره ازمایشی رایگان نیز به کاربران ارائه می‌دهند. این ابزارها ممکن است یک اکانتی که کاربر فعال شما است کاربر فیک تشخیص دهد و آن را حذف کنند. برای جلوگیری از این کار وقتی این ابزارها به شما لیست ارائه دادند از بلاک کردن این حساب جلوگیری کنید.

معرفی ابزار های حذف فالوور فیک اینستاگرام

این مهم نیست که از روش دستی برای حذف فالوور خود اقدام می‌کنید یا با استفاده از ابزار نکته اصلی این است که باید این فرایند حذف فالوور فیک را سریعا انجام دهید. فالوور فیک قادر است آمار پیج شما را کاهش دهند و از بدر اکسپلور رفتن پیج شما جلوگیری کنند.

بهتر است هر چند وقت یکبار فالوورهای خود را بررسی کنید فالوورهایی که تعامل نمی‌کنند، بی فایده و فیک هستند را حذف کنید و فالوورهای فیک را با استفاده از روش دستی یا ابزارهای که برای اینکار طراحی شدند استفاده کنید. شما به راحتی می­توانید با استفاده از چندین روش فالوورهای فیک را از پیج خود حذف کنید.

این احتمال وجود دارد که ربات و ابزار حذف فالوور پس از مدتی از کار بیوفتند و یا غیر فعال شوند یا عملکرد موثری در حذف اکانت فیک نداشته باشند یکی از راهکارها این است که خودتان به صورت دستی اقدام به حذف اکانت فیک کنید اگرچه زبان¬بر است اما ارزشش را دارد.

معرفی سایت حذف فالوور فیک

سایت­هایی در سطح وب وجود دارند که قادرند فالور فیک را برای شما ریموو کنند یکی از سایت­های پر بازدیدHypeauditor  است. این سایت بسیار معروف بوده و افراد زیادی پس استفاده از این سایت رضایت داشتند.

وبسایت Modash با هوش مصنوعی ابزار قدرتمندی برای انالیز پیج شما است طراحی جذابی دارد که استفاده از آن آسان است.

سایت grin هم نسخه پولی و هم رایگان دارد برای استفاده از تمام ویژگی­های این سایت باید اشتراک تهیه کنید.   

معرفی نرم افزار کامپیوتری حذف فالوور فیک

نرم ­افزار spamguard در ویندوز نصب می­­شود و از مفیدترین برنامه­های حذف فالوور اینستاگرام هست که علاوه بر اینکه فالوور فیک را پیدا می­کند امکان ویژه مثل محدود کردن نظرات ناخواسته نیز استفاده کنید.

معرفی برنامه اندروید حذف فالوور فیک

اپلیکیشن follow cop فقط از نسخه اندروید پشتیبانی می­کند کاربردی­ترین اپلیکیشن تشخیص اکانت فیک هستند  استفاده از آن کاملا رایگان است.

اپلیکیشن Ghost Unfollowers برای حذف فالوور فیک کاربرد دارد حذف فالوور فیک به آسانی توسط این اپلیکیشن انجام می‌گیرد همچنین به شما آمار دقیقی از فالوورهایتان می‌دهند اینکه کدام فالوور شما تعامل کمتری در پیج شما دارد. این بهترین اپلیکیشنی است که به شما کمک می‌کند تا فالوور فیک و غیر فعال خود را شکار کنید.

اگرچه این اپلیکیشن برای حذف فالوور فیک طراحی شدند اما باید هنگام استفاده از آن­ها احتیاط کنید چون این ابزار در واقع ربات هستند و تعداد اکانت­هایی که توسط این ابزار حذف می­شوند را محدود کنید یک عدد کم را انتخاب کنید اگر رفتار تکراری مثل حذف فالوور فیک، هشتگ گذاری یا اپلود محتوا را در اینستاگرام تکرار کنید حساب شما غیر فعال یا مسدود خواهد شد.

معرفی برنامه ایفون حذف فالوور فیک

اپلیکشن follow meter با قابلیت استفاده آسان تنها پیج شما از اکانت غیر فعال پاک خواهد کرد برای سیستم عامل ای او اس 9.0 و بالاتر کاربرد دارند.

اپلیکیشن Unfollowers برای حذف کابران غیرفعال شما را یاری می‌دهد همچنین آیدی کسانی که پیج شما را انفالو کردند را به شما نمایش می‌دهد.

برنامه‌ی Cleaner for IG فالوور فیک و فالوور غیرفعال را دسته بندی می‌کند و به شما برای رهایی از شر اکانت مخرب کمک می‌کند.

سایت حذف فالوور فیک رایگان

ما در این بخش به معرفی سایت حذف فالوور فیک اینستاگرام می پردازیم که به بهترین روش می توانیم فالوورهای فیک خود را در بهینه ترین روش و کمترین زمان تشخیص داده و حذف کنیم، استفاده از این روش ها کاملا آسان و رایگان است.

توسط این سایتها امکان تشخیص و حذف فالوور فیک به همراه نمایش نرخ همکاری و تعامل، نمایش هشتگ های محبوب اینستاگرام و ‌… وجود دارد.

در ادامه  با سایتهای تشخیص فالوورهای فیک آشنا خواهید شد:

      1. وب سایت Hyper Auditor

یکی از بهترین سایت های خارجی در زمینه شناسایی فالوورهای فیک و جعلی است که شهرت و کیفیت بالایی در این زمینه دارد، اصلی ترین ویژگی کاربردی این سایت تشخیص دنبال کننده های جعلی است،  همچنین از دیگر امکانات خاص آن می توانیم به این اشاره کنیم که آیا تعداد فالوورهای فیک پیجتان نسبت به فالوورهای واقعی دردسرساز است یا خیر!

 

      2. وب سایت modish

Modash  جز سایت حذف فالوور فیک اینستاگرام با امکانات رایگان اما برای برخی از امکانات بیشتر به صورت هزینه دار نیز می باشد، از جمله سایت های قدرتمند، کاربردی و خارجی تشخیص دهنده فالوکننده های فیک است که به شما در این زمینه کمک می کند، با امکانات رایگانی که دارد کاربر میتواند به بررسی و آنالیز کردن فالوور های جعلی بپردازد، با استفاده از ورژن پولی آن می توانیم به امکانات زیر دسترسی پیدا کنیم:

  1. دسترسی به میانگین لایک فالوور ها
  2. مشاهده نرخ تعامل کاربران با پیج
  3. مشاهده فالوور های فیک پیج به صورت درصدی
  4. نمایش میزان تغییرات فالوور ها به صورت نموداری
  5. نمایش نموداری تغییرات لایک ها
  6. دسترسی به اطلاعات مربوط به هشتگ ها و منشن های کاربران
  7. نمایش پست هایی که از نظر لایک ها و کامنت ها برتر هستند.

با این وب سایت تنها به صورت میانگین اطلاعاتی از پیج نمایش می دهد ولی قابلیت حذف دسته جمعی فالوور های جعلی را به کاربر نمی دهد.

 

      3. وب سایت Social AuditPRO

سومین سایت خارجی محبوب و کاربردی که می توانیم در این زمینه معرفی کنیم  وب سایت social Auditpro است که علاوه بر تشخیص فالوورهای فیک امکان آنالیز کردن پیج را نیز می توتند انجام دهد و این ویژگی یکی از بهترین ابزاز در زمینه آنالیز است.

      4. وب سایت grin

 Grin سایتی خارجی است که اعتبار زیادی در زمینه تشخیص فالوور فیک دارد، این سایت علاوه بر تشخیص فالوور فیک توانایی تشخیص اینفلوئنسر در اینستاگرام را دارد و تشخیص واقعی یا فیک بودن آن را دارد، نسخه ی رایگان و همچنین پولی را دارا می باشد، نسخه پولی آن دارای امکانات بیشتری است.

در ادامه به معرفی چندین سایت حذف فالوور فیک اینستاگرام که خارجی هستند می پردازیم که از نوع خارجی هستند و استفاده از آنها لطف بزرگی به تشخیص فالوور های جعلی می کند:

  • سایت IGAuditor : با قابلیت تشخیص فالوور فیک برای اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی اینستاگرام، فسیبوک و یوتیوب است.
  • سایت Sparktoro: یکی از سایت های ساده برای تشخیص فالوور های روح یا همان فیک برای توییتر است.
  • سایت TwitterAudit : تنها این پیج مختص بررسی فالوور های فیک در توییتر است.
  • سایت FakeCheck: این سایت مختص فالوور های جعلی در اینستاگرام است.
  •  سایت FakeLike: این سایت یک سایت خوب برای بررسی و نمایش فالوور های واقعی و فیک است اما مدت زمانی است که دچار مشکل شده است اما می توانید برای استفاده از آن به بررسی عملکرد و کاراریی آن بپردازید.

برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام براي ايفون

همانطور که اشاره کردیم وب سایت هایی وجود دارد که مناسب حذف رایگان  فالوور های فیک اینستاگرام است،  همچنین برنامه هایی برای نسخه اندروید و آیفون طراحی شده است که در این بخش به معرفی برنامه2 مناسب گوشی های آیفون می پردازیم:

  • برنامه Insta Cleaner

یک نرم افزار قوی و مناسب گوشی های آیفون است که جهت پاک کردن فالوور های فیک در مدت زمان کم و به صورت دسته ای است، با این برنامه می توانیم به تعداد دلخواه فالوور های فیک پیج را آنفالوو کنیم، عملکرد این برنامه به صورت مارک یا آنمارک کردن  و انتخاب و حذف فالوور های فیک است.

برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام براي اندروید

اگر اینستاگرام را روی گوشی های با سیستم عامل های اندروید استفاده می کنید لازم است از برنامه های مناسب این سیستم عامل ها استفاده کنید که به راحتی بتوانید فالوور های واقعی را از فالوور های فیک تفکیک کرده و از ضربه به پیج خود جلوگیری کنید، در این بخش با برنامه هایی که تنها قابلیت نصب روی گوشی های اندروید را دارد آشنا می شویم.

  • برنامه Follower Analizer

توسط این برنامه میتوانیم پیج خود را از فالوور های اضافی روح و فیک را تشخیص داده و پاک کنیم.

  • برنامه Follower Analyzer

اپلیکیشنی کاربردی است که توانایی آنالیز فالوورهای پیج را دارد و با در اختیار داشتن لیستی از فالوور های واقعی به شما امکان شناسایی فالوور های مضر را می دهد که می توانید نسبت به حذف آنها اقدام کنید، از دیگر امکاناتی که این اپلیکیشن دارد بررسی وضعیت تعامل بین فالووران و پست های انتشار یافته پیج است.

  • برنامه Follower and Unfollower Analytics for Instagram

با شرایطی که این برنامه فراهم می کند می توانیم فالوور های جعلی را به سرعت ردیابی کنیم و همچنین حجم زیادی از اطلاعات حاصل از آنالیز را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این اپلیکیشن منحصربه فرد و جذاب است ک قابلیت حذف فالوور های بیهوده یا به عبارتی فالوورهای فیک

 را به شما می دهد، با این اپلیکیشن قادر بررسی تعامل بین پیج های خود و مخاطبین خود خواهید بود، این اپ رایگان بوده اما نسخه پولی آن می تواند امکانات بیشتری را در اختیارتان قرار دهد.

  • برنامه Followers for Instagram

از دیگر اپلیکیشن هایی که می توانیم توسط آن فالوور های فیک را حذف کنید برنامه Followers for Instagram است، مناسب اندروید بوده و بعلت کارایی بالایی که دارد دارای 5 ستاره امتیاز است، با این برنامه از افرادی که از ابتدای ایجاد پیج با شما بوده اند و حتی افرادی که مسدود شده اند اطلاع پیدا کنید و فالوور ها و فالووینگ های خود را مورد بررسی و ردیابی قرار دهید.

اپلیکیشن Ghost Unfollowers for Instagram مناسب حذف فالوور

از برنامه های معروف جهت حذف فالوور فیک می توان به این برنامه اشاره کرد، توسط این برنامه به راحتی توانایی تشخیص فالوور های جعلی  که هیچ گونه تعاملی با پیج شما ندارند را خواهید داشت، این برنامه از طریق گوگل پلی قابل دانلود و نصب است.

معرفی برنامه حذف دسته جمعی فالوورهای فیک

برنامه FollowMeter for Instagram یک اپلیکیشن قدرتمند با محیط و رابط کاربری جذاب است که برای مدیریت فالوورهای پیج مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با استفاده از این برنامه تعداد لایک، کامنت و فالوورهای پیج را بررسی کرده و به کمک آن فالوورهای فیک را به صورت دسته جمعی یا گروهی پاک کنید.

تفاوت فالوور فیک با فالوور روح در چیست؟

اغلب افراد فالورهای فیک را با فالوورهای روج اشتباه می گیرند. هر دو این فالوورها برای پیج مضر هستند ولی تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. فالوورهای فیک به فالوورهای جعلی و ساختگی گفته می شود اما فالوورهای روح کاملا واقعی هستند اما هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهند. در واقع فالوورهای روح افراد واقعی هستند ولی هیچگونه تعاملی با پیج شما ندارند.

فالورهای فیک و روح از لحاظ شکل ظاهری و خصوصیات نیز با هم متفاوت اند. فالوورهای فیکنام کاربری عجیبی دارند، بدون عکس هستند و پروفایلی ندارند اما فالوورهای روح کاملا واقعی بوده و پروفایل کاملی دارند. فالورهای فیک از دسترس خارج هستند و اگر به آن ها پیام دهید یا تعامل برقرار کنید هیچ پاسخی از آن ها دریافت نخواهید کرد. اما این قضیه برای فالوورهای فیک این قضیه برعکس است چون اگر شروع به تعامل با آن ها بکنید پاسخگو خواهند بود.

چگونه مانع افزایش فالوورهای فیک شویم؟

حتما تاکنون که از ضرر فالوورهای فیک مطلع شده اید و به دنبال پیشگیری از افزایش و ورود این فالوور ها به پیج خود هستید. باید در نظر بگیرید که انجام تبلیغات نامناسب می تواند یکی از عوامل ورود فالوور های فیک به پیج باشد. پس حتما از تبلیغات مناسب برای رشد پیج خود استفاده کنید.

با استفاده از تکنیک های زیر می توانید از افزایش فالوورهای فیک جلوگیری کنید:

  1. بهتر است که از خرید فالوور دوری کنید.
  2. به هیچ وجه از برنامه های رایگان و بی کیفیت که وعده افزایش فالوور می دهند استفاده نکنید.
  3. در هر چالش و مسابقه ای شرکت نکنید.
  4. با هر پیجی تعامل و تبادل نکنید.
  5. از هشتگ های بی ربط به پیج خود استفاده نکنید.

سوالات متداول

   1. بهترین سایت ها برای حذف فالوورهای جعلی کدامند؟

ما در این مقاله بهترین وب سایت ها را برای حذف فالوورهای فیک معرفی کرده ایم، برای آشنایی بیشتر مقاله را مطالعه بفرمایید.

   2. مزیت حذف فالوورهای فیک چیست؟

فالوورهای فیک اثرات جبران ناپذیری دارند و از رشد پیج جلوگیری می کنند. حذف فالوورهای جعلی در اینستاگرام باعث افزایش تعامل کاربران با پیج و ورود پست ها به بخش اکسپلور می شود که افزایش میزان فالور واقعی و بازدهی پیج را به همراه دارد.

   3. آیا امکان حذف فالوورهای فیک به صورت دسته جمعی وجود دارد؟

بله با استفاده از ربات ها و اپلیکیشن هایی که در مقاله عنوان کرده ایم  می توانید فالورهای فیک را به صورت دسته جمعی حذف کنید.

   4. آیا حذف فالوورهای جعلی اینستاگرام آسیبی به پیج وارد می کند؟

خیر با حذف کردن فالوورها مشکلاتی به وجود نمی آید و تنها تعداد فالوورهایتان کاهش می یابد. در واقع کاهش فالوورهای جعلی باعث افزایش اعتبار پیج شما شده و به رشد پیج کمک خواهد کرد.

   5. آیا امکان حذف فالوورهای فیک بدون دسترسی وارد کردن رمز عبور و ورود به پیج وجود دارد؟

خیر امکان  حذف فالور به این روش امکان پذیر نیست زیرا ربات ها و اپلیکیشن هایی که عمل حذف فالوورها را انجام می دهند باید به حساب کاربری شما دسترسی داشته باشند تا بتوانند عملیات حذف فالور جعلی را انجام دهند.

   6. آیا امکان حذف فالوورهای جعلی به روش دستی نیز امکان پذیر است؟

بله به روش دستی هم امکان دارد اما روش پیچیده و زمان بری است. بهترین روش حذف فالوورهای فیک استفاده از ربات حذف فالوور فیک اینستاگرام  و برنامه حذف فالوور فیک است.

   7. آیا شناسایی و حذف فالوورهای جعلی زمان زیادی را سپری می کند؟

همه چیز به تعداد فالوورهای فیک پیج شما بستگی دارد اما استفاده از برنامه و ربات به شما این امکان را می دهد که این فرآیند را در مدت زمان کمتری انجام دهید.

جمع بندی

فالوورهای فیک در بیشتر شبکه­ های اجتماعی حضور دارند. در مورد اینستاگرام نیز این مورد صدق می­ کند. اگر چه اینستاگرام برای حذف فالوور فیک اقداماتی انجام می ­دهد اما شما هم باید سهم خود را در پاکسازی پیج­تان انجام دهید تا زمانی که مطمئن شوید فالوورهای شما مفید هستند. ممکن است وسوسه شده باشید که فالوور فیک بخرید اما این راهکار هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. به جای این کار می توانید روی تولید محتوای جذاب تمرکز کنید تا بتوانید فالورهای واقعی و فعال داشته باشید.

فرآیند حذف فالوور فیک به دو روش دستی و با استفاده از ابزارهای مخصوص انجام می شود. هر یک از این روش ها ویژگی های خاص خود را داشته و شما می توانید با توجه سلیقه شخصی خودتان، بهترین روش را برای پاک کردن فالورهای فیک انتخاب کنید. در این مقاله از نوماوب نحوه پاک کردن فالورهای فیک با استفاده از روش های مختلف را به شما آموزش دادیم. با استفاده از این آموزش می توانید فالورهای به درد نخور را از پیج خود پاک کرده و به رشد اکانت خودتان کمک کنید.

مقالات مرتبط

3 پاسخ

  1. میخواستم بدونم حذف فالوور فیک رو به صورت یکجا و دسته جمعی چجوری میشه انجام داد ؟

    1. برای حذف فالوورهای فیک باید از ربات هایی که برای این کار طراحی شده اند مانند ایمبو یا ربات instagram cleaner استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *