نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

حذف استیکر تلگرام

5/5

حذف استیکر تلگرام،  راهی برای رهایی از استیکر هایی است که یا قدیمی شده اند و یا از محبوبیت کمتری بین کاربران و مخاطبین برخوردار هستند؛ از زمانی که تلگرام به عنوان یکی از رسانه های اجتماعی پرطرفدار در کاربران استفاده می شود، استفاده از استیکر ها نیز برای موارد زیادی بین کاربران تلگرام رواج یافته است مثلا کاربران برای اینکه احساسات خود را با دیگران نشان دهند از استیکر های مختلف استفاده می کنند اما ممکن است که استفاده از انبوه استیکر ها فضای تلفن همراه را اشغال کند که می توانیم برای آزاد کردن فضای داخلی گوشی خود نسبت به حذف آنها اقدام کنیم و تنها استیکر هایی را نگه داریم که به آنها نیاز داریم حتی گاهی ممکن است کاربران برای تبلیغات در تلگرام از استیکر هایی که جنبه تبلیغاتی دارند استفاده کنند و به این جهت گاهی برخی به دنبال ایجاد استیکر های دلخواه خود هستند که ما در مقاله ای جداگانه راجب ساخت استیکر در تلگرام بحث کرده ایم که اگر به این موضوع علاقه مند هستید می توانید به این مقاله با همین عنوان مراجعه کنید.

آموزش حذف استیکر در تلگرام

به روشی که در این بخش به آن اشاره می کنیم می توانید استیکر های اضافه، قدیمی و بلااستفاده را از لیست استیکر های تلگرام گوشی خود حذف کنید اما قابل ذکر است که دیگر استیکر های حذف شده قابل برگشت نخواهند بود و اگر دوباره تمایل به استفاده از آنها را دارید لازم است از ابتدا دانلود کنید تا به لیست استیکرهایتان افزوده شود.

  1. درمرحله اول تلگرام خود را باز کنید.
مراحل حذف استیکر در تلگرام

      2. سپس در گوشه سمت چپ روی علامت سه خط ضربه بزنید.

آموزش حذف استیکرها در تلگرام

      3. در این قسمت گزینه settings را لمس کنید.

انجام تنظیمات برای حذف استیکر در تلگرام

      4. درپنجره باز شده روی  stickers(استیکرها) ضربه بزنید.

  1. در کنار هر کدام از استیکر ها علامت سه نقطه مشاهده می شود، بنابراین برای حذف استیکر موردنظر خود روی علامت سه نقطه کنار آن ضربه بزنید.
آموزش حذف کردن استیکرها در تلگرام

      6. پس از لمس سه نقطه کنار استیکر ، منویی باز می شود که در بین گزینه های آن باید روی  removeکلیک کنید تا استیکر حذف شود.

مراحل پاک کردن استیکرها در تلگرام

بنابراین به این روش هر استیکری را می توانید حذف کنید.

جمع بندی

حذف استیکر در تلگرام با مراجعه به تنظیمات خود این برنامه امکان پذیر است، حذف استیکر برای زمانی به کار می رود که به آنها نیازی نداریم و یا ممکن است استیکر قدیمی شده باشد یا گاهی ارسال آن برای دیگران باعث ایجاد سوتفاهم شود. اگر در این مورد سوال یا پیشنهادی دارید می توانید از بخش دیدگاه ها با ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام