نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

تغییر عکس پروفایل تلگرام

5/5

تغییر عکس پروفایل تلگرام، یکی از امکانات جالب و کاربردی در این پیام رسان محبوب است. بهره مندی از این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بتوانید تصاویر مختلف و متعددی را از خود، موقعیت کسب و کار یا مواردی مشابه به پروفایل خود اضافه کنید. یا اگر مدام در حال سفر هستید می توانید از مناظر یا مکانهای متفاوت تصویر تهیه کنید و در پروفایل خود به اشتراک بگذارید. تصویر پروفایل، می تواند کاربر یا کسب و کارش را معرفی کند و جزء مکان هایی هایی که می توان از آن برای انجام تبلیغات در تلگرام استفاده کرد.

از طرفی تصویر در پروفایل تلگرام می تواند مانند تصویر در وضعیت واتس اپ باشد. بنابراین هر بیزینسی با تهیه چندین تصویر از خود ، کالا یا محل کار و بروزرسانی آنها، می توانند بدون هیچ هزینه و مزاحمتی برند یا خدمات خود را  تبلیغ کند. در واقع معرفی تجارت از طریق تصویر پروفایل می تواند یکی از روشهای تبلیغات انبوه به حساب آید. در این مقاله از نوماوب نحوه تغییر دادن عکس پروفایل تلگرام را به طور کامل برای شما شرح خواهیم داد.

مراحل تغییر عکس پروفایل تلگرام

با تغییر عکس پروفایل تلگرام می توانید پروفایل خود را به روز رسانی کرده و آن را جذاب تر کنید. این کار کاملا ساده است و در عرض چند ثانیه انجام می شود. به طور کلی مراحل به روز رسانی عکس پروفایل در تلگرام به صورت زیر است:

  1. ابتدا نرم افزار تلگرام را باز کنید.

مراحل تغییر عکس پروفایل تلگرام
آموزش تغییر پروفایل تلگرام

      2. بعد از باز شدن نرم افزار، یا با ضربه زدن روی دکمه همبرگری یا با نگه داشتن انگشت روی دکمه ی نشان داده شده در تصویر به قسمت پروفایل خود بروید:

روش تغییر پروفایل تلگرام
آموزش تغییر پروفایل تلگرام

      3. بر روی قسمتی که تصویر پروفایلتان قرار می گیرد ضربه بزنید.

آموزش تغییر پروفایل تلگرام

      4. سپس می توانید از تصاویر ذخیره شده در دستگاه برای تغییر پروفایل خود استفاده کنید یا همان لحظه از خود یا مکانی که داخل آن قرار دارید تصویری تهیه کرده و  پروفایل خود را بروزرسانی کنید.

آپدیت پروفایل تلگرام
آموزش تغییر پروفایل تلگرام

      5. با قرار گرفتن تصویر جدید به عنوان پروفایل،  تصاویر قبلی تا زمانی که شما تصمیم به حذف آنها نگرفته باشید پا برجا هستند. برای مشاهده عکس های پروفایل به صورت اسلایدی کافی است که انگشت خود را به سمت چپ بر روی صفحه گوشی بکشید.

جمع بندی

تلگرام از جمله پیامرسان های پر طرفدار بین ایرانیان است که از قابلیت تغییر پروفایل پشتیبانی می کند. شما می توانید عکس پروفایل خود را به راحتی تغییر داده و پروفایل جذابی داشته باشید. در این مقاله نحوه تغییر عکس پروفایل تلگرام را به صورت گام به گام به شما آموزش دادیم. با استفاده از این آموزش می توانید پروفایل خود را به راحتی به روز رسانی کنید.

 

شما می توانید سوالات و تجربیات خود در رابطه با تغییر عکس پروفایل پیامرسان تلگرام را در بخش نظرات با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. سلام. ممنون از مقاله ی کاربردی تان.
    آیا تلگرام امکان افزایش کیفیت تصویر یا تغییر در اندازه آن را دارد تا هنگام عکس گرفتن از طریق دوربین، تصویر با کیفیتی را در پروفایل قرار دهیم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *