نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

تغییر صدای نوتیف تلگرام

5/5

تغییر صدای نوتیف تلگرام، یکی از مواردی است که کاربران بسیاری با علاقه های متفاوت نسبت به انجام آن اقدام می کنند، اگر با وجود یک آهنگ بخصوص و جذاب اطلاع یابیم یا از یک صدایی که برای نوتیفیکشن های تلگرام خود خوشمان نیاید می توانیم توسط مراحلی که در این مقاله بیان می کنیم نسبت به تغییر آن اقدام کنیم، تغییر نوتیف شامل همه اعلانات و نوتیفیکشن هایی می شود که برایمان ظاهر میشود یعنی چت هایی که در بخش شخصی، گروهی و کانال ها انجام میشود را شامل خواهد شد، با مراجعه به تنظیمات و بخش اعلانات یا همان نوتیف تلگرام می توانیم نسبت به شخصی سازی اعلانات اقدام کنیم، برای اموزش تغییر صدا هشدار چت ها در تلگرام همراهمان باشید.

نحوه تغییر صدای نوتیف تلگرام

به منظور تغییر صدای هشدار چت ها در تلگرام این مراحل را انجام دهید، کافی است ابتدا به منوی همبرگری تلگرام که به صورت سه خط افقی در بالای صفحه سمت چپ وجود دارد مراجعه کنید سپس مراحل زیر را انجام دهید:

  1. تنظیمات یا همان گزینه setting را در منوی تلگرام انتخاب نمایید.
ضربه برروی منوی همبرگری وسپس گزینه تنظیمات
انتخاب گزینه setting برای تغییر صدای نوتیف تلگرام

    2. بخش صدا و اعلانات را تلگرام که به صورت Notification and Sounds می باشد را انتخاب کنید.

انتخاب بخش اعلانات وصداها

    3. برای تغییر صدای پیام ها چه در بخش خصوصی و شخصی و چه در کانال ها و گروه ها همگی در این بخش قابل انجام است که در مرحله بعد به آن اشاره خواهیم کرد:

    4. برای تغییر صدای چت گروه ها، بخش Groups را انتخاب خواهیم کرد، برای تغییر صدای چت های شخصی گزینه Private Chats و برای تغییر صدای چت های کانال ها گزینه Channels را انتخاب می کنیم .

نمایش گزینه ها برای تغییر صداها درتلگرام

    5. به هر یک از بخش هایی که ذکر کردیم وارد شدید بخشی به نام Sound وجود دارد که می توانید از طریق آن، آهنگ صدای پیام های هر بخش را تغییر دهید، یعنی به پوشه آهنگ ها منتقل می شوید که می توانید آهنگ دیگری را انتخاب کنید.

ضربه بر روی گزینه صدابرای تغییر آهنگ صدای پیامها

جمع بندی

جهت تغییر صدای پیام تلگرام هم در بخش چت های شخصی و هم گروهی و کانال با مراجعه به تنظیمات تلگرام و استفاده از آهنگ های ذخیره شده در حافظه دستگاه می توان این کار را انجام داد، ما در این مقاله به روش کاربردی و معمول نحوه تغییر صدا را بیان کرده ایم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام