نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

تبلیغات انبوه در بله

5/5

تبلیغات انبوه در بله یکی از روش هایی است که می توانید با مخاطبین خود به طور گسترده و سریع تر ارتباط برقرار کنید، در واقع با تنظیم یک محتوای تبلیغاتی جذاب که می تواند موجب اثربخشی در فروش و بازاریابی شما شود، به شناخته شدن برند خود در بین مخاطبین و کاربران این شبکه اجتماعی کمک می کنید.

برای اینکه تبلیغات شما به راحتی منتشر شود از روش ارسال پیام انبوه در بله می توانید اقدام کنید، روش هایی برای ارسال پیام انبوه وجود دارد که در ادامه به آن موارد اشاره خواهیم کرد.

البته اگر شما به دنبال تبلیغات انبوه در بله هستید پیشنهاد میکنم بجای آن ارسال پیام انبوه در تلگرام را امتحان کنید.

همچنین شما میتوانید برای مشاوره خدمات ارسال پیام انبوه تلگرام با شماره 09051858695 تماس بگیرید یا در تلگرام به آیدی @nomaweb پیام بدید

تعریفی از تبلیغات انبوه در بله

تبلیغات انبوه در بله به شما کمک می‌کند تا شناخت بهتری در میان مخاطبان پیدا کنید و در نظر آنها بیشتر جلوه کنید.

امروزه افرادی که در حوزه بیزنس و کسب و کار فعالیت می‌کنند، برای افزایش شناخت برند خود از تبلیغات بهره می‌برند. این تبلیغات می‌توانند به صورت غیرمحسوس باشند و به گونه‌ای طراحی شوند که به‌راحتی قابل تشخیص نباشند، و این مهارت ویژه‌ای را می‌طلبد.

فضای مجازی امکانات جدیدی را برای ما فراهم کرده است. با استفاده از این فضا و برنامه بله، می‌توانیم بدون هیچ محدودیتی به خدمات خود معرفی شویم و شناخته شویم. تفاوت تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی با فضای فیزیکی و روش‌های قدیمی آشکار است. با استفاده از امکانات برنامه بله، می‌توانید به نفع برند خود استفاده کنید.

ارسال پیام‌های انبوه در بله به‌معنای ارسال همزمان پیام‌هایی است که تعداد آنها زیاد است و باید به افرادی که بیشتر از یک نفر هستند ارسال شود.

در حالت عادی، پیام‌هایمان را به صورت تک نفره و در حد محدودی ارسال می‌کنیم. اما در تبلیغات انبوه، به‌ویژه در جنبه تبلیغاتی، پیام‌ها را به تعداد زیادی از کاربران و مخاطبان خود ارسال می‌کنیم، این کار را برای کسب و کارها، سازمان‌ها و مشاغل بزرگ و کوچک انجام می‌دهیم.

محل نمایش تبلیغات در بله

پیام رسان بله با تعداد ۱۷ میلیون کاربر یکی از مکان های پربازدید برای تبلیغات حوزه کسب و کار است، در این پیام رسان تعداد ۳۰۰ هزار کانال و همچنین گروه فعال قرار دارد که فرصت خوبی را برای تبلیغات به ما می دهد.

بله به عنوان یکی پیام رسان های داخلی  که علاوه بر پیام رسانی و خدمات بانکی  دارای جایگاهی  برای نمایش تبلیغات است، سه  بخش ویترین و تب گفتگو و فروشگاه بله ازا شامل می شود  که در ادامه به نحوه استفاده از آنها برای تبلیغات شرح خواهیم داد:

تب گفتگو یکی از بهترین مکان ها در بله است که بتوانید محتوای تبلیغاتی برند خود را در آن قسمت به نمایش بگذارید، گفتگو پربازدیدترین محل در بله است و با قرار دادن تبلیغات در این بخش اثرگذاری بیشتری خواهد داشت زیرا می توانید با سنجاق کردن تبلیغ  جذاب خود در صدرگفتگوها آن را در معرض دید دیگران قرار دهید.

  • استفاده از بخش گفتگو برای تبلیغات

بخش گفتگو در  پیام رسان بله  این امکان را به کاربر می دهد که از کلیک هایی که بر روی تبلیغاتشان توسط مخاطبان صورت میگیرد با اطلاع شوند.

تب گفتگو به ما آمار زیاد بازدید با نرخ کلیک بر روی تبلیغات را می دهد که روزانه ۲۰ میلیون بازدید از تبلیغات ها انجام میگیرد‌.

  • تبلیغ در ویترین بله

محل ویترین در پیام رسان بله یکی از اصلی ترین بخش های مالی در بله است، در این بخش کاربران می توانند کانال ها را دسته بندی کرده و بدون معطلی موضوع خود را یافته  و بازدید کنند،  با توجه به گستردگی موضوع و مطالب می توانند بین کانال هایی که تعدادشان کم نیست محتوای خود را بین انبوه محتواها به آسانی پیدا کنند بنابراین تبلیغ در ابن بخش ها بسیار موثر خواهد .

برای ورود به بخش بله کافی استگزنه ویترین را در پایین صفحه این پیام رسان انتخاب نمایید.

حجم زیاد بازدیدها در ویترین بله آن را به یک محل پربازدید تبلیغات تبدیل کرده است.

  • ارسال تبلیغ در فروشگاه بله

از بخش پربازدید دیگر در بله می توان به فروشگاه آن اشاره کرد،محلی برای خرید و فروش و معامله است که افراد با انواع کشی و کارهایشان در آن فعالیت دارند.یک مرکز خرید آنلاین و گسترده است که می توانید با تبلیغات انبوه در بله می توانید جایگاهی در بین این فروشگاه پیدا کنید.

  •  تبلیغات بنری در  بله

بنر جز بهترین و جذابترین  ودر عین حال محبوبترین روش های تبلیغاتی است که بله دارای مکانی برای این نوع از تبلیغات است که مناسب مشاغل با گستردگی بزرگ و کوچک هستند‌، تبلیغات بندی در صفحه اصلی نمایش داده می شود.

آشنایی با نکات مهم تبلیغات انبوه در بله

  • قبل از انجام تبلیغات، نیاز مخاطبین خود را بسنجید سپس تبلیغات خود را متناسب با نیاز کاربران تهیه کرده و ارزشمند جلوه دهید زیرا محتوای نامربوط و بی ارزش تاثیر مفیدی برای برند شما نخواهد داشت و حتی تاثیرات منفی و برعکس هدف شما خواهد داشت.

چه بسا افرادی که از محتوای شما خوششان نیاید ممکن است پیام شما را به عنوان یک هرزنامه گزارش دهند و ابایی از مسدود کردن حساب شما نخواهد داشت.

  • با محتوای تبلیغاتی و نحوه ارسال نامناسب آن به گونه ای که طولانی و مداوم باشد باعث آزار دیگران نشوید ممکن است که با این کار افراد اشتراک خود را با شما لغو کنند.
  • در ارسال پیام انبوه محتوای خود را با نام و مکان کاربر موثرتر کنید؛ وقتی کاربر بداند که شما به او اهمیت می دهید برای او بیشتر ارزش دارد و بیشتر تعامل خواهد کرد.
  • ارسال پیام انبوه کاری وقت گیر است و ممکن است به دلیل مشغله های کاری از ارسال آن غافل شوید و یا از انجام آن عاجز بمانید که نحوه زمانبدی کردن ارسال پیام به شما کمک می کند که از زمان مناسب آن غافل نشوید ومنظم تر پیام ها ومحتوای تبیلغاتی خود را به صورت انبوه ارسال کنید.
    استفاده از ربات ها به شما در ارسال پیام انبوه و تبلیغاتی کمک می کند، به طور کلی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد.

با همه این تفاسیر، اثر بخشی محتوای خود را بالا ببرید و با نکاتی که بیان کردیم در برندینگ خود اثر مثبت داشته باشد.

شناخت ابزار تبلیغات انبوه در بله

شما می توانید از ابزارهای مختلف برای انجام تبلیغات انبوه در بله استفاده کنید. برای این کار لازم است که این ابزارها را به صورت کامل بشناسید. به طور کلی ابزارهای تبلیغ انبوه در پیامرسان بله شامل موارد زیر هستند:

  • ساخت گروه در بله

همانند سایر پیامرسان ها، امکان ساخت گروه در بله نیز وجود دارد و شما می توانید فضایی مناسب برای تبادل اطلاعات بین اعضای گروه ایجاد کنید. شما می توانید محتوای تبلیغاتی خود را در قالب پیام برای افرادی که عضو آن هستند نشر دهید.

به خاطر اینکه افراد زیادی در گروه عضو هستند پیام شما توسط همه افراد فعال و آنلاین در گروه  سین می شود و به این روش پیام شما به صورت انبوه ارسال خواهد شد.

ساخت گروه برای  سازمان ها و کسب و کار ها مفیدتر است زیرا می توانند در گروه پیام های انبوه خود را ارسال کنند و محتوای پیام خود را در قالب تبلیغات، پیشنهاد و تحفیف به کاربران ارائه دهند.

  • ساخت کانال در بله

ساخت کانال در بله مانند ساخت گروه امکان پذیر است. ساخت کانال برای امور تبلیغاتی و ارسال پیام انبوه بدون تعامل کاربران طراحی شده است. شما می توانید همانند گروه توضیحاتی از خدمات خود را به اعضای کانال ارائه دهید. اشتراک گذاری اطلاعات توسط خودتان قابل انجام است اما نمی توانید بازخورد مشتریان و اعضای خود را دریافت کنید.

حتما برای کسب و کار خود  یک کانال در بله ایجاد کنید زیرا بله این امکان را برای کاربران خود فراهم  کرده است که برای درآمد بیشتری داشته باشند. برای دیده شدن کانال و جذب افراد به کانال باید تبلیغات انجام شود. با تبلیغات در بخش گفتگو و دیگر بخش ها مانند ارسال پیام انبوه می توانید آن را افزایش دهید.

با ایجاد کانال در حد 200 نفر می توانید محصولات خود را در دید دوستانتان قرار دهید و با اشتراک لینک خود می توانید سایر افراد را به عضویت داخل کانال تشویق کنید.

با عضوگیری 200 نفر یک پیام به ربات  @topstorebot  ارسال کنید تا کانال شما درکانال مخاطبین بله شناخته شود.

  • سنجاق کردن گفتگو

یکی از روش هایی که می توانید از آن برای تبلیغات خود استفاده کنید، سنجاق کردن گفتگو بالای گروه یا کانال یا صفحه گفتگو است. شما به راحتی می توانید مواردی را برای تبلیغ تهیه و سنجاق کنید.

مزیت بخش گفتگو در بله جهت تبلیغات

بخش گفتگو یک مزیت نسبت به کانال یا گروه در بله دارد. شما هنگامی که عضو یک کانال باشید نمی توانید پیام تبلیغاتی ارسال کنید. نهایتا باید به مدیر کانال پیشنهاد بدهید و درخواست کنید تا پیام یا محتوای تبلیغی شما را در کانال خود انتشار دهد. ممکن است که با درخواست شما موافقت نشود و نادیده گرفته شوید. اما با بخش گفتگویی که در بله طراحی شده است به راحتی می توانید بدون هیچ مشکلی تبلیغ خود را در دید عموم مخاطبین بله قرار دهید. دقت داشته باشید که با این قابلیت، ادمین کانال ها در انتشار محتوای شما دخیل نخواهند بود.

انواع تبلیغات در بله

تبلیغات در بله شرایط خاص خود را دارد و باید طبق استراتژی های آن انجام شود. شما می توانید با توجه به نیاز خود و سلیقه مخاطبان از تبلیغات مختلف استفاده کنید. به طور کلی انواع تبلیغات در بله عبارت اند از:

  • تبلیغات بنری

یکی از جذاب ترین روش ها برای تبلیغات استفاده از بنر است که باعث افزایش توجه کاربران و در نتیجه افزایش فروش می شود. تبلیغات بنری به آگاهی افراد اضافه می کند و شهرت کسب وکار شما را افزایش می دهد. بهتر است برای تبلیغ محصولات خود از تبلیغات بنری استفاده کنید چون به شناخت بهتر محصولاتتان کمک می کند. تبلیغات بنری در ابتدای صفحه کانال قرار می گیرد.

  • تبلیغات همسان (نتینو)

این روش نیز برای تبلیغات در کانال ها استفاده می شود و می توانید مطالب خود را به صورت کلی طرح تبلیغاتی کرده و اجرا کنید.

برای چه اموری میتوان ارسال پیام انبوه و تبلیغات در بله انجام داد؟

تبلیغات در هر زمینه ای با رعایت محدودیت ها و قوانین در پیامرسان بله امکان پذیر است. برای تبلیغات اموری مانند خیریه، خرید و فروش، آموزش، بازاریابی،اطلاع رسانی و هر گونه فعالیت مجاز می توانید از محیط بله استفاده کنید. اما به طور کلی دید کاربران از تبلیغات کسب درآمد از کانال های بله است.

آشنایی با ربات های بله جهت تبلیغات انبوه در بله

پیامرسان بله دارای دو ربات کاربردی است که به عنوان دستیار برای کاربران ساخته شده است. پس از راه اندازی کانال باید از این ربات ها برای فعالسازی کانال خود کمک بگیرید. در حالت کلی ربات های پیامرسان بله شامل موارد زیر هستند:

  • کبوتر
  • همگام ساز (@hamgamsazbot)

عملکرد ربات همگام ساز: هنگامی که قصد به روز رسانی کانال خود را دارید ربات همگام ساز مطالب شما را از کانال تلگرام به طور اتوماتیک به کانال شما در بله اضافه می کند. به کمک این ربات می توانید تمام مطالب قبلی منتشر شده در تلگرام را داخل بله نیز منتشر کنید.اگر می خواهید کانال تلگرام خود را داخل بله تبلیغ کنید این ربات گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

هدف بله از نمایش تبلیغات در کانال‌ها

بله همانند سایر رسانه های اجتماعی امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این پلتفرم تبلیغات سنتی را حذف کرده و امکان تبلیغ و فروش مجازی را راحت تر کرده است.

اپلیکیشن بله با هدف تقویت کسب و کارها امکان ایجاد کانال را نیز فراهم کرده است. بنابراین تبلیغات در این پیامرسان به افزایش درآمد صاحبان مشاغل کمک می کند.

مزیت تبلیغ کردن در پیام رسان بله

بله یک پیام رسان داخلی است و ممکن است نسبت به پیامرسان های خارجی امکانات کمتری داشته باشد. اما در حد خود  مزیت هایی دارد و می توان از محیط آن برای ارسال تبلیغات انبوه استفاده کرد. این مزایا عبارت اند از:

  • تبلیغ با مصرف بهینه اینترنت

اگر بخواهید با تبلیغات به نتیجه برسید باید به طور مداوم در محیط های پربازدید تبلیغات انبوه ارسال کنید.  ارسال تبلیغات هزینه اینترنت را افزایش می دهد. شبکه های داخلی نسبت به اینستاگرام و شبکه های خارجی که مصرف اینترنت بالایی دارند هزینه به نسبت کمتری دارند و تبلیغات داخل آن ها به صرفه تر خواهد بود.

  • اعتماد بیشتر مشتریان به ما

زمانی که تبلیغ در پیام رسان داخلی انجام شود اعتماد بیشتری ایجاد می شود. ممکن است برایمان اتفاق بیفتد که در اینستاگرام نسبت به یک محصول یا تبلیغ بی اعتماد شده باشیم و ما را از خرید منصرف کند. اما تبلیغ در محیط پیام رسان های داخلی اعتماد مخاطبین را بیشتر می کند و کمک شایانی به افزایش فروش محصولات خواهد کرد.

  •  دریافت نتیجه بهتر

به علت ایرانی بودن مخاطبین می توانید با تبلیغات هدفمند خود باعث افزایش فروش شوید. زیرا درک کاربران داخلی از محتوای تبلیغاتی شما بیشتر است ولی چون در اینستاگرام مخاطبین با انواع زبان ها و نژادها از سراسر دنیا هستند ممکن است به تبلیغات شما اهمیت نداده یا نتیجه ای حاصل نشود.

  • بازدید چند برابری از تبلیغ

در شبکه های داخلی به علت اینکه خدمات زیادی در محیط آن ارائه می شود. کاربران به بهانه های مختلف مانند خدمات بانکی، پرداخت قبض و خرید انواع شارژ و خدمات مربوط به خطوط و… به این پیام رسان ها سر می زنند. این فعالیت ها باعث می شود که تبلیغ شما بازدید چند برابری داشته باشد.

  • وجود امنیت در پیام رسان داخلی

با اینکه هیچ اطلاعی در مورد در دسترس بودن اطلاعات خود در سرور پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی خارجی نداریم ولی بعید نیست که اطلاعات در خطر باشد. اما پیام رسان های داخلی مانند بله توسط خود دولت و سرورهای داخلی مدیریت می شوند. بنابراین هیچ گونه نگرانی بابت تعرض به اطلاعات شخصی و خصوصی وجود ندارد و امنیت کاملا برقرار است. پس امکان تبلیغ در این محیط ها برای کاربران راحت تر فراهم می شود.

  • سود دهی بیشتر

تبلیغات در پیام رسان بله مانند تبلیغات در دیگر شبکه های اجتماعی داخلی سودآوری بیشتری به همراه خواهد داشت.

سوالات متداول

  • تبلیغات انبوه در بله چه مزیتی دارد؟

بله مانند دیگر پیام رسان های داخلی خدمات زیادی به کاربران ارائه می دهد. تبلیغ در این محیط می تواند با افزایش سود، تبلیغ در امنیت بیشتر ، بازدید چندبرابری، دریافت نتیجه بهتر و مصرف کمتر اینترنت همراه باشد.

  • آیا با تبلیغ در بله، حریم اطلاعات خصوصی ما امن می ماند و افشا نمی شود؟

همه کاربران نگران اطلاعات خصوصی خود هستند اما باید بگوییم که شبکه های داخلی از جمله بله از امنیت بالایی برخوردارند. اصلا اینطور نیست که اطلاعات کسی افشا شود و حتی در تبلیغات نیز اطلاعات شما در اختیار دیگران قرار نمی گیرد.

  • نحوه نمایش تبلیغات در بله چگونه است؟

بله قابلیت های متنوعی برای نمایش تبلیغات ارائه می دهد. شما می توانید از ویترین، فروشگاه و بخش گفتگو ها برای نمایش تبلیغات به کاربران استفاده کنید.

جمع بندی

تبلیغات انبوه در بله یکی از راهکارهای موثر برای کمک به شناخته شدن برند است. شما می توانید با تبلیغات در پیامرسان بله، کسب و کار خودتان را به افراد بیشتری معرفی کنید و خدمات یا محصولاتتان را به آن ها بفروشید. پیامرسان بله محبوبیت زیادی بین کاربران ایرانی دارد و از قابلیت های زیادی پشتیبانی می کند. بنابراین اگر گروه یا کانالی داخل این پیامرسان دارید، تبلیغات انبوه داخل آن به شما کمک می کند که کسب و کار خود را بهتر معرفی کنید و به پیشرفت آن کمک کنید.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. سلام
    خسته نباشید بابت مطلب مفید تون
    از چه طریقی برای تبلیغات در بله، اقدام کنم؟
    تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *