نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

تبلیغات در آیگپ

5/5

تبلیغات و ارسال پیام انبوه در آیگپ بخاطر داخلی بودن این پیام رسان به راحتی امکان پذیر است. با وجود محدودیت هایی که در دسترسی به دیگر رسانه های اجتماعی مانند تلگرام برای کاربران ایرانی وجود دارد می توانید از آی گپ برای تبلیغات کسب و کار و افزایش تعداد مشتریان خود استفاده کنید. این پیامرسان جذاب قابلیت های زیادی دارد و به شما این امکان را می دهد که بتوانید کسب و کارتان را به بهترین شکل ممکن تبلیغ نمایید.

برنامه گپ به عنوان شبکه اجتماعی و پیام رسان با قابلیت هایی که در خود دارد می تواند محیط مناسبی برای اجرای تبلیغات و ارسال پیام انبوه برای کسب و کار خودتان باشد. در این مقاله تبلیغات و ارسال پیام انبوه در آیگپ و هر آنچه که لازم است درباره آن بدانید را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تعریفی از تبلیغات و ارسال پیام انبوه در آیگپ

تبلیغات و ارسال پیام انبوه در آیگپ امکانی برای بازاریابی و معرفی محصولات و خدماتی است که باعث توسعه در امر فروش و ارائه خدمات به صورت گسترده تر از محیط واقعی می شود. تعداد کاربرانی که در آی گپ فعالیت می کنند کم نیستند. وجود محدودیت های موجود در فضای مجازی برای شما اذیت کننده خواهد بود و دسترسی و راحتی تبلیغات را از شما سلب می کند اما با آی گپ که دارای قابلیت هایی برای ارتباط با مخاطبین و کاربران و حتی کسانی که جز مخاطبین شما نیستند به راحتی می توانید تبلیغات خود را به عرصه نمایش  بگذارید.

آیگپ امکان انجام بهترین تبلیغات بدون هزینه را برای شما فراهم می دهد. برای موثر واقع شدن تبلیغات در آیگپ باید جذابیت آن را افزایش دهید ولی تنها جذابیت داشتن کافی نیست. تبلیغ حرفه ای از نظر کاربران، تبلیغاتی است که علاوه بر جذاب بودن هزینه کمی داشته باشد و نتیجه قابل قبولی به دست آورد.

در واقع شما به یک محیط خوب برای انجام تبلیغات خود لازم دارید و برای اینکه بتوانید بیشترین اثرگذاری را برای کسب و کار خود بدست آورید باید تمام توان خود را در کسب دانش و خلاقیت بدست آورید تا بتوانید تبلیغات و ارسال پیام انبوه در آیگپ را انجام دهید. باید دقت داشته باشید که حتما نسخه آخر آیگپ  داشته باشید تا بتوانید از امکانات آن به طور کامل استفاده کنید.

چرا باید در آیگپ تبلیغات ارسال کنیم ؟

چه در دنیای واقعی و چه در دنیای مجازی همیشه تبلیغات در فضا های شلوغ و پر رفت و آمد و فعال انجام می شودو شبکه اجتماعی آی گپ هم از این قاعده مستثنی نیست.

امکانات و قابلیت های این پیام رسان به شما این امکان را می دهد که با ترفندهای جذاب و با تبلیغات هدفمند بتوانید کاربران بیشتری را به سمت خود جلب کنید.

آیگپ 5 میلیون عضو فعال دارد ، مخاطبین خاص خود را در هر زمان داشته و خواهد داشت. اگر چه تعداد مخاطبان آیگپ از تلگرام کمتر است اما تبلیغ در این فضا خالی از لطف نیست و نتیجه مطلوبی برای شما خواهد داشت.

 

بنابراین تبلیغات و ارسال پیام انبوه در آیگپ شما را با افرادی مواجه خواهد کرد که یا در گذشته جز مخاطبین شما بوده اند و به مشتریان شما تبدیل شده اند یا به تازگی جز مخاطبین شما شده اند. بنابراین نحوه تبلیغات شما و جذاب بودن آن افراد را به مشتریان حقیقی و وفادار تبدیل خواهد کرد.

از امکاناتی مانند کانال و گروه ها در آیگپ برای برگزاری کمپین های تبلیغاتی خود استفاده کنید تا مورد حمایت مشتریان قرار بگیرید. کاربران می توانید محتوای تبلیغاتی شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

در قدم اول تبلیغات و ارسال پیام انبوه در آیگپ راهی برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت است. شما در هر نوعی از کسب و کار که فعال باشید مخاطب خاص خود را خواهید داشت و ارسال پیام انبوه در آیگپ به علت ارتباط مستقیم با مشتری می تواند حاوی پیام های تبلیغاتی و یا تشویقی برای او باشد.

ارسال پیام انبوه در آیگپ و هر نوع پیام رسان دیگری به صورت گروهی باعث صرفه جویی در زمان تبلیغات می شود.

IGap جز مالتی پلتفرم ها و اپلیکیشن های نوپا با ویژگی های جدید است که طرحی مشابه تلگرام دارد. این پیامرسان به همان اندازه کاربردی است که بعد ها در بروزرسانی های آن شاهد روند تکمیل شدن آن خواهیم بود اما می توانیم در همین حد برای تبلیغات خود از آن بهره ببریم.

شناخت ابزار تبلیغات و ارسال پیام انبوه در آیگپ

برای تبلیغات و ارسال پیام انبوه در آیگپ باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. ابتدا این نکات را به شما معرفی می کنیم و سپس با  استفاده از ابزارهای آن در آیگپ آشنا می شویم:

  1. برای ارسال پیام های انبوه و تبلیغاتی برنامه ریزی کنید تا کارایی و بهره وری افزایش یابد.
  2. محتوای پیام انبوه و تبلیغاتی شما نباید به گونه ای باشد که باعث مسدود شدن یا گزارش حساب شما توسط کاربران شود.
  3. از ارزشمند بودن محتوای پیام انبوه و تبلیغاتی خود مطمئن شوید.
  4. پیام خود را به صورت خاص و شخصی سازی شده ارسال کنید تا تعامل کاربران افزایش پیدا کند.
  5. استفاده از زمانبندی ارسال پیام را نادیده نگیرید.
  6. از ربات هایی که در این زمینه برای آیگپ طراحی شده است استفاده کنید تا به شما در ارسال سریع پیام انبوه کمک کند و باعث صرفه جویی در زمان شود.

در آیگپ ابزارهایی وجود دارد که ارسال پیام انبوه و تبلیغات را آسان تر می کند. برای این کار می توانید از ابزارهای زیر استفاده کنید:

  • قابلیت ایجاد کانال در آیگپ

در iGap می توانید از قابلیت ساخت کانال که راه ارتباطی یکطرفه بین شما و مخاطب است استفاده کنید. در کانال تنها شما ارسال کننده پیام هستید و می توانید آن را به عنوان مرجعی برای اطلاع رسانی خدمات، محصولات و شیوه کاری خود استفاده کنید و تبلیغات خود را به آنها ارائه دهید.

ساخت کانال به دو صورت خصوصی و عمومی وجود دارد. با کانال عمومی همه افراد می توانند به راحتی وارد شوند و عضو شوند که یک روش مناسب برای باز کردن راه ورود اعضای بیشتر به کانال تبلیغاتی و کاری شماست.

در کانال عمومی می توانید از رباتی که در بخش زیر به آن اشاره کرده ایم برای ایجاد تعامل کاربران استفاده کنید.

البته در کانال خصوصی نیز افراد امکان عضویت دارند و با لینک جوین که شما در اختیار افراد قرار دهید می توانند وارد شوند.

  • ساخت گروه در آیگپ

با ایجاد گروه که روش ساخت آن به صورت کانال است می توانید محیط دیگری برای ارتباط برقرار کردن با دیگران ایجاد کنید. با تفاوتی که گروه با کانال دارد مشتریان و مخاطبین می توانند با شما تعامل برقرار کنند و بازخورد هایی را برای تبلیغات و ارسال پیام انبوه در آیگپ برای شما ارسال کنند.

  • تبدیل چت خصوصی به گروه

یک ویژگی جالبی که در آیگپ وجود دارد این است که می توانید چت خصوصی افراد را تبدیل به گروه کنید. اگر در حال چت با شخصی هستید که احساس کردید او از خدمات شما راضی است و تمایل به همکاری دارد و یا قرار است به مشتری شما تبدیل شود او را برای بحث و تبادل نظر راجب تبلیغات و پیام های انبوه به گروه کاری خود اضافه کنید.

  • ارسال تبلیغات در قالب فایل

در آیگپ می توانید تبلیغات خود را به صورت فیلم، عکس، صوت یا تصاویر گیف ارسال کنید.

  • استفاده از ربات
  1. برای تعامل با کاربران و به علت یکطرفه بودن کانال در آیگپ می توانید از ربات لایک و دیسلایک استفاده کنید. با این کار می توانید نظر کاربران را راجب پست های تبلیغاتی خود دریافت کنید.
  2. با استفاده از ربات telegram mirror Botک ه با @Tgbot  جستجو می شود، می توانید محتوای تبلیغاتی خود را از تلگرام به آیگپ منتقل کنید.
  •  جستجوی کانال در آیگپ برای تبلیغات

می توانید به راحتی با وارد کردن @ و سپس نام کانال، آن را پیدا کنید و با مدیر کانال برای ارسال تبلیغات خود صحبت کنید.

  •  سنجاق کردن تبلیغ

می توانید پیام تبلیغاتی خود را در کانال یا گروه سجاق کنید تا کاربران متوجه اهمیت آن شوند.

  •  اشتراک گذاری محتوای تبلیغاتی با افراد

می توانید پیام تبلیغاتی خود را با افراد دیگری که عضو گروه یا کانال شما نیستند به اشتراک بگذارید.

  • استفاده از لحظه ها در آیگپ

می توانید در بخش لحظه ها محتوای تبلیغاتی خود را استوری کنید تا تمام مخاطبین شما آن را مشاهده کنند. دقت داَشته باشید که تنها تصاویر را می توانید استوری کنید و در حال حاضر  امکان استوری کردن ویدیو وجود ندارد.

  • استفاده از هشتگ

با وجود هشتگ ها می توانید کانال، گروه و حتی کمپین های تبلغاتی در حوزه کاری خود را جستجو کنید.

  • استفاده از نسخه تحت وب آیگپ

اگر تعداد کانال ها و گروه های تبلیغاتی شما زیاد است با این حالت می توانید چت ها و کانال و گروه های خود را مدیریت کنید. امکان تفکیک آنها بر حسب فعالیت های شما وجود دارد و  می توانید نظم دهی خوبی به تبلیغات و ارسال پیام انبوه در آیگپ بدهید.

مزیت ارسال پیام انبوه در آیگپ

تبلیغات و ارسال پیام انبوه در آیگپ مزایای بسیار زیادی دارد. شناخت این مزایا به شما کمک می کند که دید بهتری نسبت به تبلیغات داشته باشید و به صورت هوشمندانه از آن استفاده کنید. به طور کلی مزایای ارسال پیام انبوه در آیگپ عبارت اند از:

1.     صرفه جویی در زمان و هزینه

2.       سهولت در انجام تبلیغات

3.       حفظ امنیت هنگام ارسال پیام با ویژگی رمزنگاری end-to-end در ارسال اطلاعات خصوصی و حساس

4.      ایجاد انگیزه در مشتری و بهبود تعامل  با صاحب کسب و کار

5.      قابلیت ارسال پیام به صورت متنی، تصویری و صوتی

6.       تحلیل نتیجه از رفتار و برخورد مشتریان و تنظیم استراتژی

محدودیت های تبلیغات و ارسال پیام انبوه در آیگپ

  • امکان ارسال فایل تبلیغاتی در قالب ویدیو تا حجم 100 مگابایت وجود دارد. بنابراین نمی توانید فایل های ویدیویی خود را با حجم بیش از 100 مگابایت ارسال کنید.
  • برای ارسال پیام انبوه در آیگپ استفاده از گروه مناسب است اما تنها 5 گروه می توانید داخل اسن پیامرسان ایجاد کنید.

مشاهده وضعیت تبلیغات و پیام های انبوه ارسال شده در آیگپ

بعد از ارسال پیام های تبلیغاتی خود می توانید با علامت هایی که بیان می کنیم متوجه وضعیت پیام های ارسالی خود باشید. برای مشاهده وضعیت تبلیغات و ارسال پیام انبوه در آیگپ باید به موارد زیر توجه داشته باشید.

  •  علامت ها در کنار پیامی که ارسال کرده اید اقرار می گیرند. اگر علامت ساعت مشاهده کردید یعنی پیام شما در حال ارسال به سرور  است.
  • اگر یک تیک مشکی در کنار آن وجود دارد نشانه ارسال شدن پیام شما از سمت سرور به سمت کاربر است اما کاربر آنلاین نیست.
  • زمانی که دو تیک مشکی مشاهده شد یعنی کاربر آنلاین است و پیام شما را دریافت کرده اما هنوز نخوانده است.
  • بلافاصله پس از خواندن پیام توسط مخاطب، دو تیک مشکی به دو تیک سبز رنگ تبدیل می شوند.
  • اگر هم پیام صوتی ارسال کرده باشید یک لاین بر روی صوت شما مشاهده می شود که اگر کاربر آن را گوش نکرده باشد لاین سبز رنگ نخواهد شد هر چند که تیک ها سبز شوند.

نکته : اگر هنوز علامت ساعت روی پیام شما مشاهده شود و به یک تیک مشکلی تبدیل نشده است یعنی شما مشکلی در اتصال به اینترنت دارید. پس باید از اتصال خود مطمئن شوید.

جمع بندی

آیگپ یکی از پیامرسان های قدرتمند داخلی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. شما می توانید از این پیامرسان برای راه اندازی کسب و کار و فروش بیشتر محصولات یا خدمات خود استفاده نمایید. آیگپ ویژگی های جذاب زیادی دارد و استفاده از آن یک روش ایده آل برای کسب درآمد بیشتر است. با تبلیغات و ارسال پیام انبوه در آیگپ می توانید مخاطبان بیشتری جذب کرده و مسیر موفقیت را برای خودتان هموار کنید. در این مقاله تبلیغات در ایگپ و هر آنچه که لازم است درباره آن بدانید را مورد بررسی قرار دادیم.

 

مقالات مرتبط

3 پاسخ

  1. سلام. و تشکر
    من همیشه فکر میکردم پیام رسان گپ و آی گپ توسط یک شرکت ارائه شده. مطلب مفیدی بود و من را با تبلیغات و ارسال پیام انبوه با این پیام رسان آشنا کرد.

  2. عالی بود. من به تازگی از این پیامرسان استفاده میکنم. با تبلیغات انبوه میشه کسب و کار خودمون رو گسترش بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *