نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

تبدیل گروه به سوپر گروه در تلگرام

5/5

تبدیل گروه به سوپر گروه در تلگرام،  یکی دیگر از روش هایی است که می توان از طریق آن با کاربران بیشتری به لحاظ قابلیت های بهتر آن ارتباط برقرار کرد، همان طور که از نامش پیداست سوپرگروه یک نوع گروه ویژه ای است که نسبت به گروه از قابلیت های بهتری برخوردار است، قبل از اینکه به نحوه تبدیل گروه تلگرامی به سوپرگروه بپردازیم به چند مورد از مزیت های آن می پردازیم سپس با همراهی شما به نحوه تبدیل آن می پردازیم.

طریقه تبدیل گروه به سوپر گروه در تلگرام

برای اینکه بتوانیم گروه را به سوپرگروه تبدیل کنیم مراحل زیر را به ترتیب انجام می دهیم، اما دقت کنید که ما در این بخش به دو روش امکان تبدیل گروه به سوپر گروه را آموزش خواهیم داد چون در تلگرام قدیمی قبل از آپدیت های آن، به روشی که در ابتدا توضیح خواهیم داد انجام شدنی بود اما در روش دوم برای تلگرام آپدیت شده قابل انجام است که به طور معمول تر قابل استفاده است.

   ⦁ به گروهی که قصد تبدیل آن به سوپر گروه را داریم وارد می شویم و روی سه نقطه در بالای صفحه که در سمت راست قرار دارد ضربه می زنیم.

ضربه بر روی علامت سه نقطه
انتخاب نام پروفابل موردنظر برای تبدیل گروه به سوپر گروه در تلگرام

   ⦁سپس روی گزینه Convert To Supergroup ضربه بزنید و در ادامه نیز گزینه Convert را انتخاب کنید.

مرحله انتخاب گزینه convert to super groupبرای تبدیل گروه به سوپر گروه

روش دوم تبدیل گروه تلگرامی به سوپرگروه در تلگرام جدید

   ⦁ به گروه تلگرامی که خودتان ادمین آن هستید وارد شوید و روی نام آن ضربه بزنید.

   ⦁ روی علامت مداد که در بالای صفحه سمت راست قرار دارد ضربه بزنید.

   ⦁ پس از ضربه بر روی مداد، صفحه ای باز می شود که گزینه ای با عنوان Chat history for new members در آن قرار دارد، آن را انتخاب کنید.

   ⦁ سپس روی گزینه ی Visible کلیک کنید.

 ⦁ در نهایت روی تیک بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید تا تغییرات اعمال شود.
 پس به این روش توانستید درتلگرام گروه معمولی رابه سوپر گروه تبدیل کنید.

نکته: ساخت ابر گروه تلگرام طبق روش هایی که برای تبدیل گروه به سوپر گروه بیان کرده ایم ایجاد می شود و لازم است بعد از ساخت گروه و افزایش اعضای آن به بیش از 200 نفر می توانیم به تبدیل گروه بپردازیم، پس از اینکه اعضای گروه را به تعداد مناسبی رساندیم گزینه تبدیل به سوپرگروه برایتان ظاهر می شود و با ایجاد آن می توانید ادمین سوپر گروه باشید.

نحوه تبدیل گروه به سوپر گروه در تلگرام آیفون

  1. به گروه تلگرامی خود وارد شوید و روی نام آن ضربه بزنید.

      2. در صفحه مربوط به اطلاعات گروه روی بخش Edit یا علامت مداد ضربه بزنید تا صفحه ویرایش گروه باز شود.

      3. گزینه Group Type را برای تغییر نوع گروه انتخاب کنید.

      4. نوع گروه را به حالت عمومی (Public) تغییر دهید.

      5. پس از تعیین نوع گروه، لینک اتصال به آن را در بخش Public link تنظیم کنید.

      6. پس از انجام همه مراحل بالا، روی تیک بالای صفحه که در سمت چپ قرار دارد ضربه بزنید تا مراحل تبدیل گروه به سوپر گروه تکمیل شود، با تبدیل گروه به حالت عمومی و افزایش اعضا به بیش از 200 نفر امکان تبدیل گروه به سوپر گروه را فراهم می کند.

تفاوت گروه و سوپرگروه تلگرام 

  ⦁ همانطور که می دانید در گروه عادی تلگرام در حالت عادی تنها قادر به افزودن 200 کاربر هستیم که برای افزودن بیشتر عضو باید از طریق تبلیغ و ارسال لینک اقدام کرد اما در سوپر گروه در همان ابتدا می توان از 1000 نفر تا 5000 را به عنوان عضو اولیه عضو کرد.


   ⦁ زمانی که در گروه عادی، کاربری توسط ادمین حذف شود پیامی مبنی بر حذف شدن کاربر توسط ادمین در گروه نمایش داده می شود که این حالت در سوپر گروه وجود نخواهد داشت و از اثرات منفی آن می کاهد.


   ⦁ در سوپر گروه برای نگهداری تصاویر، فیلم ها، فایل ها و … از طرف فضای ابری پشتیبانی می شود و برای همیشه اطلاعات نگهداری می شوند حتی با پاک کردن تاریخچه پاک نمی شود اما در گروه عادی به این صورت نمی باشد.


    ⦁ در سوپر گروه هم کاربر و هم ادمین اختیار حذف پیام را در خود خواهند داشت اما در گروه عادی زمانی که یک پیام تنها از طرف ارسال شونده حذف خواهد شد.

 

  • تفاوتی که سوپر گروه نسبت به گروه عمومی دارد این است که در سوپرگروه امکانات بیشتری نسبت به عمومی دارد، به این صورت که می توانیم از آن به عنوان فضای تبلیغات، امور تجاری و انجام کسب و کار استفاده کنیم، همچنین به علت وجود اعضای بیشتر میتوان نسبت به ارسال پیام انبوه در تلگرام اقدام کرد، جلساتی مانند کنفرانس و مباحث بیزینسی و تجاری را نیز می توان در آن پوشش داد.

 

  • در گروه عمومی هر عضوی امکان تعویض نام، بیو و تصویر گروه را خواهد داشت و حتی می تواند به افزودن عضو به گروه اقدام کند اما در سوپر گروه تنها ادمین گروه می تواند نسبت به انجام این موارد اقدام کند.

 

  • ادمین سوپر گروه می تواند بدون اینکه کاربران متوجه شوند پیام های گروه را حذف کند.

جمع بندی

تبدیل گروه به سوپر گروه در تلگرام یه منظور ارتقای قابلیت های گروه است، نحوه تبدیل را ما در این مقاله به صورت تصویری آموزش داده ایم، در صورتی که سوال یا پیشنهادی داشته اید از بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

مقالات مرتبط

12 پاسخ

  1. نحوه تبدیل گروه به سوپر گروه در تلگرام آیفون را همانجور که گفتید انجام دادم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام