نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

به تلگرام پیوست یعنی چه؟

5/5

به تلگرام پیوست یعنی چه؟ به تلگرام پیوستن یا جوین شدن به آن پیامی است که موقع وارد شدن مخاطبان به تلگرام ارسال می شود. زمانی که یکی از مخاطبین شما به تازگی تلگرام را نصب کرده و وارد آن شود اعلانی از طرف تلگرام جهت اطلاع رسانی برایتان ارسال می شود. این پیام تدبیری از سوی تلگرام است که حضور دوستتان در تلگرام را به شما  اعلام می کند. برخی از کاربران به دنبال راهکاری برای غیرفعال کردن این پیام هستند تا از شر اعلان های مزاحم خلاص شوند. در این مقاله از نوماوب، نحوه غیرفعال کردن اعلان جوین شدن مخاطب به تلگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

نحوه غیر فعال کردن اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام در اندروید

نحوه غیرفعال کردن اعلان جوین مخاطب به تلگرام در تلفن های اندرویدی و ویندوز به طور یکسان انجام می شود. برای این کار باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. پس از وارد شدن به تلگرام، روی سه خط افقی یا همان منوی همبرگری  واقع در سمت چپ و بالای صفحه ضربه بزنید.
ضربه بر روی منوی همبرگری برای غیر فعال کردن اعلانات متصل شدن مخاطبین به تلگرام در اندروید
نحوه غیرفعال کردن اعلان جوین شدن مخاطب به تلگرام

      2. در منوی باز شده روی گزینه تنظیمات (setting) ضربه بزنید.

مراجعه به گزینه تنظیمات
نحوه غیرفعال کردن اعلان جوین شدن مخاطب به تلگرام

      3. بخش اعلانات با عنوان Notifications and Sounds را انتخاب کنید.

ضربه روی گزینه اعلانات وصداها
نحوه غیرفعال کردن اعلان جوین شدن مخاطب به تلگرام

      4. در بخش اعلانات، قسمتی به نام events وجود دارد که در زیرمجموعه آن، گزینه ای با عنوان contacts joined telegram وجود دارد. همانطور که از نامش پیداست مختص به اتصال مخاطبین است.

انتخاب زیر مجموعه گزینه eventsبرای اتصال مخاطبین به تلگرام
نحوه غیرفعال کردن اعلان جوین شدن مخاطب به تلگرام

      5. همانطور که مشاهده می کنید، دکمه ای دوحالته در کنار آن قرار دارد. با روشن نگه داشتن آن پیام اتصال مخاطبین به تلگرام را دریافت خواهید کرد. اما با خاموش کردن آن می توانید جلوی ارسال پیام های اتصال را بگیرید. روی دکمه بزنید تا خاموش شود.

باضربه بر روی گزینه contact joined telegram اتصال مخاطبین را غیرفعال کرد
نحوه غیرفعال کردن اعلان جوین شدن مخاطب به تلگرام

نکاتی راجب غیرفعال کردن اعلان جوین شدن مخاطب به تلگرام

برای این که بتوانید اعلان جوین شدن مخاطب به تلگرام را غیرفعال کنید لازم است که به یک سری نکات مهم توجه کنید. این نکات مهم عبارت اند از:

  • نحوه غیرفعال کردن این گزینه در تلگرام ورژن ویندوز به همین روشی انجام می شود که در نسخه اندروید توضیح دادیم.
  • اگر تلگرام شما به زبان فارسی است گزینه هایی که در مقاله بیان کردیم وجود نخواهند داشت. اکنون به ترتیب گزینه هایی که در بالا بیان کرده ایم را به زبان فارسی نیز عنوان خواهیم کرد، گزینه Notifications and Sounds به معنی اعلان ها و صداها، گزینه events به معنی رویدادها و contacts joined telegram به معنی اتصال مخاطب به تلگرام می باشد.

چگونه به صورت مخفی وارد تلگرام شویم؟

روشی که در مقاله بیان کرده ایم برای زمانی است که خودمان علاقه نداریم پیام جوین شدن مخاطب به تلگرام را دریافت کنیم. اگر بخواهیم پیام اتصال خودمان به تلگرام هم برای مخاطبینمان ارسال نشود می توانیم به روشی که در این بخش بیان می کنیم عمل کنیم تا کسی از اتصال شما به تلگرام با خبر نشود. لازم به ذکر است که اگر یکبار روی تلگرام نصب شده در گوشی خود توسط شماره ای مجازی یا شماره ای که برای مخاطبانتان ناشناس است به تلگرام متصل شوید و سپس با شماره اصلی خودتان می توانید به حساب خود وارد شوید.

این نکته را فراموش نکنیم که اگر فاصله بین حذف و نصب اکانت تلگرام کمتر از دو ماه باشد پیام برای دیگران ارسال نمی شود. اما اگر فاصله زمانی بیش از دوماه باشد به طور معمول ارسال می شود. به این طریق نیز می توانید از آگاه شدن افراد با اتصال خود به تلگرام جلوگیری کنید اما توجه داشته باشید که حذف اکانت در یک روز نباید بیش از 3 بار انجام شود که با ارور Phone Number Flood مواجه می شوید.

نصب تلگرام بدون متوجه شدن مخاطبین در ایفون

نحوه غیرفعال کردن اتصال مخاطبین به تلگرام آیفون با روش غیرفعال کردن در تلگرام نسخه اندروید و ویندوز اندکی تفاوت دارد. این تفاوت تنها به خاطر گزینه ی مربوط به غیرفعال سازی آن می باشد.  اگر می خواهید این ویژگی را در گوشی های آیفون غیرفعال کنید به روش زیر عمل کنید:

  1. به تلگرام وارد می شوید و سپس با لمس Setting به بخش تنظیمات تلگرام وارد خواهید شد.

      2. در بین گزینه های مربوط به تنظیمات، روی گزینه Notifications and Sounds ضربه بزنید.

      3. در بخش اعلانات، روی گزینه New contacts ضربه بزنید تا به حالت غیرفعال تبدیل شود. به این صورت دیگر پیام جوین شدن دیگران برایتان ارسال نمی شود.

جمع بندی

joined telegram  یا همان پیوستن مخاطب به تلگرام عنوان پیامی است که هنگام وارد شدن مخاطب به پیامرسان تلگرام برای ما ارسال می شود. این پیام به ما این امکان را می دهد که از ورود دوستان خود به تلگرام شویم. اما گاهی اوقات این پیام آزا دهنده است. در چنین حالتی می توانید آن را به راحتی غیرفعال کنید. در این مقاله بررسی کردیم که به تلگرام پیوست یعنی چه؟ و نحوه غیرفعال کردن آن را به شما آموزش دادیم.

مقالات مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام