نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

بازدید استوری انبوه

5/5

بازدید استوری انبوه،  اینستاگرام  یکی از مواردی است که از نظر تبلیغات و افزایش فروش و بازدیدها مورد توجه بوده و هست، از زمانی که قابلیت استوری به اینستاگرام اضافه شده است کاربرد و استفاده از امکانات اینستاگرام برای امور تبلیغاتی و تجاری افزایش یافته است و روزانه افراد زیادی که در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند تمایل به بازدید از استوری فالووینگ های خود دارند، زمانی که برای جذابیت استوری های خود و افزایش بازدید تلاش کنیم احتمال ذخیره کردن آدرس پیج ما توسط بازدیدکنندگان افزایش می یابد و برای همیشه به دنبال پیج ما خواهند بود و در زمان متوالی پیج و موارد منتشر شده ما را دنبال می کنند و در صدد استفاده از مطالب مفید هستند، زمانی که شما استوری پیج دیگران را مشاهده می کنید نام پیج شما در لیست بازدیدکنندگان آن پیج قرارمی گیرد و متقابلا آنها نیز ترغیب به بازدید ازپیج شما می شوند.

برای افزایش بازدید ها لازم است که از یک استراتژی خوبی بهره ببریم که منجر به بیشتر شدن بازدید از پیج خود شویم که در ادامه ما به بیان نکات مهم راجب افزایش بازدید استوری انبوه می پردازیم.

مزایای بازدید استوری انبوه

زمانی که استوری خود را منتشر می کنیم تنها بازدید مخاطبین به استوری ما ختم نمی شود بلکه با افزایش سین استوری مزیت های دیگری شامل پیج ما می شود که در این بخش به بیان برخی از این مزیت ها پرداخته ایم.

  • یکی از بهترین و سریعترین روش ها برای افزایش فالوور واقعی و هدفمند از پیج های مورد انتظار است.
  • باعث افزایش بازدید پروفایل یا همان Profile Visits پیج می شود.
  • افزایش میزان لایک ها، بازدید از پست، استوری، هایلایت و ویدیو های پیج
  • با بازدید از استوری های دیگران متقابلا بازدید از استوری و پیج های ما افزایش می یابد.

ترفند های جذب بیشتر از طریق بازدید استوری انبوه

استوری اینستاگرام فضایی مناسب برای تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات فروشگاه ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک است و این قابلیت برای پیشرفت پیج حائز اهمیت است بنابراین دانستن ترفندهایی که به ما کمک کند تا به  بهترین شکل از فضای استوری به نفع پیج استفاده کنیم ضروری است و ما در این بخش به بیان نکات طلایی آن می پردازیم:

  1. در اولین مورد باید بگوییم که استوری مکانی مناسب برای نشان دادن خلاقیت کاربر با استفاده از استیکرها و ایموجی های جذابی و انیمیشن است که امکانات آن در خود بخش استوری ها وجود دارد، هنگامی که از این موارد در استوری خود استفاده کنید مدت زمانی که کاربر  در بازدید از استوری وقت می گذارد افزایش می یابد، مثلا وقتی که از استیکرهای نظرسنجی استفاده کنید باعث می شود که تعداد بیشتری از کاربران به بازدید از استوری و حتی نظرسنجی شرکت کنند.
  2. محتوای جذاب به کار ببرید، محتوای مناسب و در عین حال جذاب در افزایش بازدید تاثیر دارد، محتواهای تصویری و ویدیویی جذابیت خود را دارد و برای جذب کردن می توانید از صدای خود و همچنین لوگوی کسب و کار در محتوای ویدیویی قرار دهیم.
  3.  ارسال استوری در زمان مناسب و منظم طبق شرایط در هر پیج متفاوت است مثلا با توجه به آنلاین بودن فالوورها بهتر است که محتوای خود را در قالب استوری منتشر کنیم که بازدید بهتری دریافت کنیم.
  4. از هشتگ های مناسب و مرتبط با حوزه کاری خود انتخاب کنید، استفاده از هشتگ ها در بین کاربران  رواج دارد و با جستجوی هشتگ هایی که به کار برده اید مورد جستجوی کاربران می شوید پس از استفاده هشتگ غافل نشوید.
  5. به کامنت هایی که در استوری ها برایتان ارسال می کنند پاسخ دهید تا ایمپرشن و زمان بازدید بیشتری از کاربران در حین بازدید از استوری افزایش یابد.
  6. ست کردن تصاویر جذاب برای پروفایل و مرتبط با حوزه فعالیت پیج
  7. تعیین نام مناسب برای پیج و استفاده از بیو مناسب جهت هدایت ادمین ها به پروفایل خود
  8. در صورت داشتن ربات بازدید استوری حتما استوری را در پیج خود تنظیم کنیم.
  9. با محتوای جذاب و مناسب در پیج خود ترغیب کننده فالوور های خود باشیم.

جمع بندی

استوری انبوه اینستاگرام مانند هر بخش دیگری از این رسانه اجتماعی نیازمند استراتژی های لازم  برای دریافت نتیجه مطلوب است، نکات مهمی را در این مقاله بیان کرده ایم تا بدانید حین استفاده از استوری ها چه نکات مهمی را باید رعایت کنید، همچنین به مزیت های استوری انبوه نیز اشاره ای کرده ایم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام