نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

ایتالیک کردن پیام در تلگرام

5/5

ایتالیک کردن پیام در تلگرام، یک روش ساده و کاربردی برای افزایش جذابیت پیام است. با ایتالیک کردن پیام می توانید علاوه بر زیبا کردن و تنوع بخشیدن به متن، توجه مخاطبان را به سمت پیام خود جلب کنید. در واقع زمانی که بخشی از متن با روشی متفاوت نوشته شده باشد حس کنجکاوی مخاطب را بر می انگیزد.

گاهی اوقات با همین ترفند ساده می توانید روی یک کلمه خاص یا مهم تاکید کنید و تاثیر گذاری آن روی مخاطب را افزایش دهید. دقت داشته باشید که این کار به افزایش خوانایی و حرفه ای شدن متن نیز کمک می کند. در این مقاله از نوماوب، نحوه ایتالیک کردن پیام در پیامرسان تلگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

متن ایتالیک یا کج چیست؟

ایتالیک نوشتن یعنی متن را طوری بنویسیم که حالت مورب یا مایل به خود بگیرد و از بقیه متن متمایز شود. از طریق استایل  ایتالیک میتوانیم کلمات کلیدی را کج نمایش دهیم یا متن نقل قول را از قسمت دیگر متن جدا کنیم.

ساده ترین روش ایتالیک کردن پیام در تلگرام

آسان ترین روش برای ایتالیک کردن متن در تلگرام این است که  بعد از  وارد شدن به  پنل چت دونفری یا گروهی، متنی را که می خواهیم استفاده کنیم بین دو آندرلاین در ابتدا و دو آندرلاین در انتها قرار دهیم.

مراحل تصویری Italicizing Text در تلگرام

  1. برای کج نوشتن متن در تلگرام، ابتدا برنامه را اجرا کنید.
مراحل ایتالیک کردن پیام درتلگرام
مراحل تصویری ایتالیک کردن پیام در تلگرام

      2. به قسمت چت با دوست، همکار یا چت گروهی بروید.

کج کردن متن درتلگرام
مراحل تصویری ایتالیک کردن پیام در تلگرام

      3. در ابتدا دو آندرلاین(_) تایپ کنید. سپس متن خود را بنویسید و در انتها دو آندرلاین دیگر تایپ کنید تا متن شما به صورت __text__ نوشته شود. حال باید نوشته خود را ارسال کنید.

مراحل تصویری Italicizing Text در تلگرام
مراحل تصویری ایتالیک کردن پیام در تلگرام

      4. بعد از زدن اینتر نوشته ی ما شکل ایتالیک یا مورب به خود می گیرد.

مراحل تصویری Italicizing Text در تلگرام
مراحل تصویری ایتالیک کردن پیام در تلگرام

ایتالیک کردن متن از پنل تلگرام

شما می توانید متن مورد نظر خود را با استفاده از پنل تلگرام نیز به صورت ایتالیک در بیاورید. در این روش به پنلی که میخواهید چت کنید بروید.

  1.  در مرحله اول متن خود را بنویسید و آن را انتخاب کنید.
  2. در مرحله دوم از بالای پنل آیکن سه نقطه را فشار دهید.
کج کردن پیام در تلگرام
ایتالیک کردن پیام از پنل تلگرام

      3. در مرحله ی سوم  پاپ آپی برای شما ظاهر می شود که باید از طریق آن گزینه ی italic را انتخاب کنید. مشاهده می کنید که متن به صورت مورب طاهر می شود.

کج کردن پیام در تلگرام
ایتالیک کردن پیام از پنل تلگرام

      4. سپس اینتر را بزنید تا متن مورب وارد پنل چت مخاطبتان شود.

نحوه مورب کردن پیام در تلگرام
ایتالیک کردن پیام از پنل تلگرام

کلید میانبر برای ایتالیک کردن پیام در تلگرام

 کلیدهای میانبر ctrl + i به صورت ساده  و فوری  به ما کمک می کنند تا متن خود را در  زمان کم و حرفه ای تر و زیباتر ارسال کنیم. این کلیدها فقط مربوط به برنامه تلگرام  نیستند و می توانید در سایر برنامه نیز از این دستور العمل استفاده کنید.

پس اگر میخواهید قسمت خاصی از متن خود را به شکل مورب جلوه دهید ابتدا آن را انتخاب کنید. سپس دو کلید کنترل و حرف انگلیسی i را با هم فشار دهید.

استایل ایتالیک در نسخه تحت وب تلگرام

اگر همه ی روش ها را امتحان کردید و نتوانستید عبارت خود را استایل دهید، از ربات Telegram Markdown استفاده کنید. این رباط متن های ساده همراه با تگ های html را به فرمتی زیبا تبدیل می کند.

جمع بندی

ایتالیک کردن متن یکی از روش های حرفه ای برای زیباتر کردن متن ها است. شما می توانید متن های مهم و جذاب خود را به حالت مورب یا ایتالیک دربیاورید و از طریق آن توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کنید. در این مقاله نحوه ایتالیک کردن پیام در تلگرام را به شما آموزش دادیم. در صورتی که سوال یا انتقادی در رابطه با ایتالیک کردن متن دارید خوشحال می شویم که در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. سلام . مقاله عالی بود اما ای کاش ایتالیک کردن به وسیله ی رباط را به صورت کامل توضیح میداد. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام