افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام

5/5

افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که بتوانید میزان بازدید مخاطبین از پیج خود را افزایش داده و از طریق آن فالورهای جدیدی به دست آورید. زمانی که مخاطبان از پروفایل شما بازدید کنند، شما این فرصت را می دهد که بتوانید آن ها را جذب پیج خودتان کنید. افزایش تعداد ویزیت از پیج نشان دهنده علاقه مخاطبان به پیج شماست و اگر شما بتوانید در این زمینه موفق عمل کنید شانس افزایش فالورهای پیج تان به شدت افزایش خواهد یافت. برای افزایش پروفایل ویزیت در اینستاگرام روش های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله مهم ترین آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

ویزیت اینستاگرام به چه معناست؟

ویزیت از پروفایل همان بازدید کردن از صفحه یا حساب کاربری شماست و مانند بازدید واقعی مشتریان از فروشگاه شما در دنیای واقعی عمل می کند. تنها فرق این دو در این است که شما در دنیای مجاری مشغول به فعالیت هستید و بازدیدکنندگان خود را نمی بینید. زمانی که شما یک حساب کاربری در اینستاگرام اقدام می کنید یعنی صاحب یک حساب کاربری یکتا و منحصر به فرد خودتان هستید.

هنگامی که شخصی وارد پروفایل شما شود این یک بازدید برای پیج شما محسوب می شود. اگر فردی بیشتر از یک بار از پروفایل شما دیدن کند، به تعداد دفعات ورود او به صفحه آمار بازدید پیج شما افزایش می یابد و  به همان تعداد ورود او ویزیت محسوب می شود. فرقی نمی کند که مخاطبان از کجا وارد  پیج تان شده اند. این بازدید از هر طریقی که انجام شود یک پروفایل ویزیت برای پیج شما ثبت خواهد شد.

بررسی میزان بازدید از پروفایل اینستاگرام

برای حساب های تجاری به راحتی می توانید تعداد بازدیدکنندگان پروفایل خود را مشاهده کنید اما اگر حساب شما شخصی باشد این امکان برای حساب شما وجود ندارد. شما می توانید حساب خود را از طریق گزینه switch to business account به حساب بیزینسی تبدیل کرده و سپس آمار بازید را طبق روشی که در زیر بیان کردیم مشاهده کنید.

  1. وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. روی تصویر پروفایل یا همان بخش نمایه حساب کاربری ضربه بزنید.
  3. در وسط صفحه باز شده 5 دکمه نمایان است که شما باید گزینه Insights را انتخاب کنید.
  4. در این بخش آمار بازدید از حساب شما طی یک هفته اخیر ظاهر می شود .
  5. طی به روزرسانی های اخیر قابلیت مشاهده آمار بازدیدهای صفحه به طور روزانه امکان پذیر نیست و فقط به طور هفتگی نمایش داده می شود.

نکته: برای اینکه از بازدید های روزانه مطلع شوید باید به شبکه اجتماعی فیس بوک مراجعه کنید و از بخش استودیوی سازندگان آمار روزانه را مشاهده کنید.

نکاتی راجب ویزیت پروفایل در اینستاگرام

در این بخش نکات مهمی راجع به پروفایل ویزیت اینستاگرام به شما گوشزذ می کنیم تا بتوانید دید بهتری نسبت به آن داشته باشید. این نکات عبارت اند از:

  • هر شخصی که وارد حساب شما شود و بازدید صورت بگیرد یک بازدید برای پشج شما حساب می شود و مدت زمان ماندگاری او در پیج شما مهم نیست.
  • فقط کاربران دارای حساب های تجاری می توانند میزان پروفایل ویزیت را از بخش Insights مشاهده کنند.
  • بازدید های طی یک هفته اخیر در بخش ردیابی اینستاگرام قابل مشاهده است.
  • تعداد دفعاتی که شخصی وارد حساب شما شود فقط بار اول ورود او به پیج شما محسوب میشود نه به هر تعدادی که وارد شود و این یک آمار منحصر به فرد است.
  • الگوریتم های اینستاگرام بازدید هایی که توسط چند پروفایل  متصل به یک حساب را جز امار به حساب نمی آورد.

روش افزایش ویزیت از پروفایل اینستاگرام

  • سرگرم کردن و تشویق مخاطب

سعی کنید محتوای معنادار در صفحه خود منتشر کنید و اگر در این کار مهارت ندارید در دوره هایی شرکت کنید که مهارت خود را برای جذب مخاطب و سرگرم کردن او با محتوای جذاب بالا ببرید، به بررسی هشتک های متناسب با حوزه کاری خود بپردازید و از صفحات آن بازدید کنید.

در صفحه هشتک دو تب به نام TOP و RECENT وجود دارد، در هشتک ها نظرات خود را ارسال کنید و در نظر خود ارزش آفرینی کنیدتا هنگامی که مخاطبین نظر شمارا می خوانند به بازدید از اکانت شما تشویق شوند.

هنگامی که نظر شما در نظر مخاطب بارزش جلوه کند و با آن درگیر شود جایگاه نظر شما در بالای صفحه خواهد بود و اینکه در بالای صفحه نمایان شود مخاطبان بهتر پیج شما را هدف بازدید قرار خواهند داد و اینگونه به طرز جالب وارد سایت شما میشوند و تمایل به بازدید خواهند داشت.

  • انتشارمحتوای باارزش و پرمعنا

محتوا بعنوان کلید اصلی نقش مهمی در زنده نشان دادن پروفایل شما داردو با ارزشمندی خود مخاطب را ناخوداگاه به سمت صفحه شما برای دفعات بعد هدایت میکند.

اگر نمی دانید ویژگی های یک محتوای بارزش چیست بگوییم که یک محتوای باارزش شامل باید این گونه باشد :

  1. پر از محتوای کامل و مفید
  2. همراه توضیحات در کپشن
  3. به درد کاربر بخورد و نیاز اورا برطرف کند.
  4. انواع محتوا با دسترسی آسان

از انواع محتوا در پیج خود منتشر کنید که به راحتی در دسترس کاربر باشد و از آن استفاده کند، ویدیو ها و پست های خود را در انواع فرمت ها مانند IGTV، RELS، یا تصاویر زنجیره ای و یا تکی برای کاربران خود منتشر کنید.

  • استفاده از ویدیوهای ریلز

میزان مصرف محتواهای ویدیویی در سال 2020 افزایش یافته است همچنین با محتوایی شبیه ویدیوی ریلز آمار بازدیدها افزایش یافته است، که باعث شناخته شدن برند شما میشود از این نوع محتوا بیشتر استفاده کنید.

 

  • استفاده از هشتک ها

از هشتک های مرتبط با زمینه کاری خود در پیج خود استفاده کنید به طور غیر مستقیم مخاطب را به شما وصل می کند، هشتک به شما افراد اطلاعات خاصی می دهد هنگامی که شما در حال تولید محتوای مناسب هستید با هشتک ها می توانید محتوای خود را به افراد خود را بشناسانید و باعث می شود که  سری به پیج شما بزنند.

از هشتک های نامربوط به موضوع صفحه خود استفاده نکنید چون باعث افزایش ترافیک میشود اما سود خاصی برای شما ندارد و  در نهایت نتیجه خاصی از افزایش بازدید دریافت نخواهید کرد.

  • تگ کردن افراد

هنگامی که کسی را تگ کنید با اعلان به او اطلاع داده میشود که شخصی او را تگ کرده است، حین تولید محتوا کاربران و حساب هایی که به نظر می رسد به محتواهای شما تمایل نشان دهند و علاقه مند باشند را تگ کنید این تگ کردن منجر به بازدید کاربران از سایت شما میشود.

  • افزایش تعداد استوری

محتواهای جذابی را تهیه کنید و برای استوری کردن استفاده کنید، با استوری کردن بیشتر در نظر مخاطب جلوه کنید این یکی از روش  افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام می شود.

  • جذابیت به خرج دادن در بیو و عکس پروفایل

بیو و تصویر پروفایل برای مخاطب اهمیت دارد و یک از روش های جذب مخاطب است که اثر مثبت  آن برای شما هم به عنوان یک فالوور محرز می  باشد.

  • انتشار منظم پست

با توجه به فعالیت هایی که یک پیج دارد نتایج متفاوتی حاصل می شود، هر پیجی با توجه به تعداد فالوورهایش یک تعداد خاصی پست ارسال می کند،  این کم یا زیاد بودن آن بستگی به طرفداران پیج دارد.تعداد زیاد یا خیلی کم از ارسال پست ها در پیج جالب نیست سعی شود که در حد تعادل را حفظ کنید.

در ساعات منظم حتما پست خود را منتشر کنید زیرا در بین فالوور هایی که موظب هستند و دقیقا ساعات مشخصی به پیج شما سر میزنند این نکته اهمیت دارد.

  • یک نکته مهم

افزایش نرخ تعامل به شما کمک خواهد کرد که مخاطبین به پیج شما تمایل نشان دهند یعنی کارهایی مانند جواب دادن به نظرات آنها،لایک کردن افرادی که پست شما را در استوری خود قرار داده اند و…. به شما در این زمینه کمک می کند.

تحلیل اثرگذاری محتوا در افزایش ویزیت اینستاگرام

اکنون به بررسی محتوایی که باعث افزایش بازدید از پروفایل شده است می پردازیم و میتوانیم بسته به ارزشی که آن محتوا برایی مخاطب داشته است پست های خود را با برنامه ریزی بهتری جهت ارزشمندتر شدن تولید و منتشر کنیم.

  1. به بخش Instagram Insights مراجعه کنید و در پایین صفحه عبارتی به نام content you shared  به معنی محتوای با اشتراگ گذاشته شما وجود دارد که در کنار آن در سمت راست یک دکمه با عنوان see all وجود دارد که با لمس آن می توانید همه محتواهایی خود را مشاهده کنید.
  2. اکنون محتواهایی که انتشار داده اید در این بخش قابل مشاهده است.
  3. در بالای پست ها سه تب وجود دارد که گزینه سوم آن با نام sort & filter وجود دارد که با لمس آن می توانید براساس فیلتر به مشاهده آمار بپردازید.
  4. در صفحه ای که وارد شدید گزینه Metric را انتخاب کنید تا صفحه ی متریک باز شود سپس در صفحه بعد گزینه Profile Visits را انتخاب کنید.

با وارد شدن به این بخش می توانید محتواهایی را مشاهده کنید که بیشترین بازدید را به خود اختصاص داده اند، با این درصد بازدید از محتوا متوجه علاقه مندی کاربر به این نوع محتوا می شوید که می توانید برای درج محتواها در پست های بعدی با این نوع محتواها  پیش بروید.

پروفایل ویزیت چیست ؟

پروفایل ویزیت اینستاگرام یکی از موارد مهمی است که همه به دنبال افزایش آن هستند زیرا در اینگیجمنت اینستاگرام آماری به کاربران نمایش داده می شود که می توان میزان زیاد یا کم بودن آن را سنجید، اگر بخواهیم به توضیح بیشتری راجب این بخش بپردازیم می توان گفت که گاهی کاربران بدون اینکه پیجی را دنبال کنند  و در صورتی که تمایل و علاقه به پست های آن دارند هر از گاهی به آن پیج سر زده و پست های آن را مشاهده می کنند اما تا زمانی که جز فالوور های شما نشوند نمی توانند در افزایش آمار پروفایل ویزیتتان تاثیری داشته باشند؛ راه حل این مشکل تلاش برای افزایش فالوورهای پیج است که نیاز به استراتژی خوبی دارد.

نکات و روش های مهم در افزایش پروفایل ویزیت

  • لایک کردن استوری دیگران

زمانی که از پست های یک پیج علاقه مند شوید و تمایل داشته باشید آن را لایک کنید انتظار میرود که صاحب آن پیج هم برای لایک و حتی فالوور کردن پیج شما هم تشویق شود که نهایتا منجر به افزایش پروفایل می شود.

  • تگ کردن آیدی در استوری و کپشن

تگ کردن آیدی پیج خود در استوریو کپشن باعث میشود که افرادی که استوری شما را مشاهده می کنند  یا از طریق هشتگ یا اکسپلور  پست را مشاهده کنند روی آیدی شما ضربه زده، وارد پیج شده و این یکی از راه های افزایش پروفایل ویزیت محسوب می شود.

  • پاسخ به استوری

ریپلای کردن استوری افرادی که شما آن را دنبال کرده اید تاثیر خوبی ورود افراد به پیج و تبدیل آنها به دنبال کنندگان پیج و افزایش ویزیت پروفایل می شود.

 

  • استفاده از هشتگ ها

از استفاده از هشتگ ها غافل نشوید، هشتگ ها در سه دسته قرار می گیرند که شامل ترند، اختصاصی و عمومی می باشد، سعی کنید برای نتیجه مناسب سعی کنید از سه دسته هشتگ به طور اصولی به کار ببرید زیرا اثر آن در افزایش مشاهده پروفایل اینستاگرام اثر دارد.

 

  • آپلود ریلز

ریلز بخشی از جذابیت های اینستاگرام است که نقش مهمی در افزایش ویزیت دارد، ریلز ها این قابلیت را دارند که در اکسپلور نمایش داده شود و همین نکته در افزایش ویزیت پروفایل اثر دارد.

 

  • انتشار محتوای قابل اشتراک گذاری

محتواهایی که منتشر می کنید اگر جذاب و چالش برانگیز باشند حتما توسط فالوورها برای دیگران به اشتراک گذاشته می شوند، پس از انتشار در بخش کپشن ها از فالوور ها درخواست کنید تا محتوا را شیر کنند.

  • تعامل با پیج دیگران

با پیج هایی که مشابه پیج خودتان در حال فعالیت هستند را یافته و فالوو کنید، زمانی که پست های جذاب منتشر می کنند اقدام به تعامل با ارسال کامنت های جذاب کنید این باعث می شود که فالوورهای پیجی که به دنبال کردن آن پرداخته اید به سمت پیج شما جذب شوند.

 

  • استفاده از بخش IGTV برای تولید محتوا

قابلیت IGTV یکی از روش های تولید محتواست که جذابیت زیادی دارد، این قسمت شبیه یک برنامه تلویزیونی محتوا را نمایش می دهد، بخشی از آی جی تی وی را می توانید در قالب یک تبلیغ استوری کنید و در آن سعی کنید که افراد را به دیدن بخش کامل و منتشر شده آن به پیج هدایت کنید تا در نهایت به پروفایل ویزیت منجر شود.

  • سئو یا بهینه سازی پیج

نیاز وسلیقه کاربر برای اینستاگرام اهمیت دارد سعی کنید که پیج خود را سئو کنید به این صورت که از کلمه کلیدی که هدف مخاطب است استفاده کرده، در بخش بیو هم نام کاربری خود را درج کنید.

آیا خرید پروفایل ویزیت اینستاگرام درست است؟

این روش برای افزایش ویزیت در کوتاه ترین زمان ممکن است، روش های افزایش پروفایل ویزیت به شرطی  مفید است که به روش های طبیعی انجام بگیرد  و از سرویس ها و سایت هایی خریداری انجام گیرد که اکانت های واقعی داشته باشند، به این طریق نیز احتمال وارد شدن به اکسپلور افزایش می یابد.

در غیر این صورت و زیاده روی در انجتم آن معایب بیشتری از مزیتش خواهد داشت.

برای اینکه  افزایش ویزیت دائمی باشد بودجه کافی باید برای این کار در نظر بگیرید و در ماه باید این کار صورت بگیرد تا ویزیت ها به طور روزانه برای پیجتان از طرف سرویس انجام گیرد.

به چه علت افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام اهمیت دارد؟

برای بسیاری از افراد این سوال است که به چه علت باید پروفایل ویزیت افزایش یابد؟ پاسخ این سوال این است که بسیاری از افراد از اینستاگرام به عنوان محیطی برای فروش محصولات و انجام کسب و کار استفاده می کنند بنابراین  حتما برای افراد صاحب این گونه پیج ها تعامل و ویزیت اهمیت زیادی دارد، برای افزایش تعامل و فروش محصولات لازم است که تعداد مخاطبینتان افزایش یابد پس برای این کار لازم است ویزیت پروفایل پیج بالا باشد و با بالا بودن تعداد مخاطبین و فالوورها به تبع موارد ذکر شده هم افزایش خواهد یافت.

 

توسط پروفایل ویزیت به الگوریتم می توان فهماند که تعداد کاربرانی که جز فالوورهای پیج نمی باشند هم پست ها و فعالیت های پیج را کنترل و مشاهده می کنند که این یکی از موارد ویزیت اینستاگرام است و زمانی ممکن است که برای یکی از پست هایتان تشویق به تعامل با پیجتان شوند که در نهایت تبدیل به فالوورها می شوند، اما همیشه این قطعی نیست که آنها به جمع فالوورهایتان اضافه شوند ولی با این حال از وضعیت پیج خود اطلاع می یابید که در چه حالی است و با چه استراتژی هاییی تولید محتوا کنید و پیج خود را به سمت تعامل با مخاطب پیش ببرید به شما در رسیدن به هدفتان که افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام است هدایت می کند.

در این مقاله ما به روش هایی که به شما در افزایش بهتر پروفایل ویزیت کمک بزرگی می کند را به رایگان معرفی کرده ایم، برخی از روش های دیگری که رایگان نیستند و تاثیر به سزایی هم در این مورد دارد را می توان نام برد که شامل کمپین تبلیغاتی و همکاری با محبوب های اینستاگرام و اینفلوئنسرها می باشد که باتوجه به بودجه خود می توانید این روش ها را نیز انتخاب کنید.

الگوریتم برای پروفایل ویزیت اینستاگرام چیست؟

الگوریتمی جهت افزایش پروفایل ویزیت در اینستاگرام طراحی شده است که باعث تغییر در نتایج شده است، به طور مثال در گذشته پست هایی که در یک بازه زمانی و به ترتیب منتشر می شدند از نظر اینستاگرام ارزش داشت اما اکنون با توجه به وجود الگوریتم عرضه شده برای اینستاگرام هر پستی را که از نظر الگوریتم رتبه بگیرد انتخاب می شود و به بخش فید وارد می شود و این باعث می شود که مخاطب بیشتری پست را مشاهده نماید،

در ابتدا کسی از عملکرد اینستاگرام اطلاعی نداشت و این یکی از موارد ایجاد ابهامات در فعالیت کاربران بودزیرا توضیح دقیقی راجب عملکرد این الگوریتم منتشر نشده بود اما اکنون ما توضیحاتی در این زمینه خواهیم داد که اطلاعات بیشتری راجب الگوریتم بدانید:

  1. الگوریتم اینستاگرام بر اساس فعالیت کاربر تصمیم گیری می کند و دائما هم در حال به روز رسانی است.
  2. اینستاگرام اهمیت بیشتری به پست های ویدیویی می دهد و به همین خاطر اگر کاربری تعامل بیشتری از طرف مخاطبان دریافت می کند به خاطر پست هایی است که منتشر می کند.
  3. اینکه نوع حساب کاربری در اینستاگرام از نوع شخصی، تجاری یا تولید کننده محتوا باشد فرقی در افزایش پروفایل ویزیت ندارد.
  4. خرید لایک یا فالوورهای اینستاگرام کمکی به افزایش مشاهده پروفایل اینستاگرام ندارد.
  5. در زمان اولیه انتشار پست یعنی نیم ساعت اول اگر کاربران تعامل بالایی با پیج داشته باشند تاثیری در اینگیجمنت حساب نخواهد داشت.

چه مواردی برای الگوریتم اینستاگرام اهمیت دارد؟

برخی از کارهای ساده از نظر  الگوریتم اینستاگرام برای رتبه گرفتن پست های پیج اهمیت دارد. این تکنیک ها درنتیجه باعث افزایش ویزیت پروفایل حسابتان می شود و محبوبیت پیج شما را افزایش می دهند. به طور کلی مواردی که برای الگوریتم اینستاگرام اهمیت دارند شامل موارد زیر هستند:

ارتباط و تعامل با فالوورهای پیج

اینستاگرام با توجه به ارتباطی که صاحب پیج با فالوورهای خود دارد ارتباطات و تعاملات پیج را می سنجد. زمانی که پست منتشر شده بیشتر لایک شود یا کامنت بیشتری دریافت کند از دید الگوریتم پنهان نخواهد ماند و این حرکت ها ارزشمند خواهد بود چون باعث می شود پیج به فید فالوورها ورود کند. تعامل آنها با پیج شما و همچنین ارتباط شما با آنها باعث شناسایی پیج توسط ربات های اینستاگرام می شود که افزایش پروفایل ویزیت را به همراه دارد.

منظم بودن در زمان انتشار پست

اینستاگرام به منظم بودن و زمانبندی فعالیت کاربران اهمیت زیادی می دهد. اگر چه نمایش پست ها بر اساس ترتیب زمانی نیست اما توجه به نیاز فالوورها و زمان آنلاین بودن آنها اهمیت دارد. با این تکنیک ساده می توانید پروفایل ویزیت پیج خودتان را به صورت طبیعی افزایش دهید.

تولید محتوای متناسب با علاقه مخاطب

محتوایی که فالوورها و مخاطبین به آنها علاقه مند باشند ویزیت بیشتری کسب خواهد کرد. اگر محتوای شما بر اساس علاقه کاربر و به طور جذاب تولید شود ارتباط بیشتری از طرف آنها کسب خواهید کرد. پس سعی کنید محتواهایی تولید کنید که با علاقه مخاطبان همسو بوده و آن ها را به تعامل ترغیب کنید. برای این کار می توانید از کپشن های جذاب و کال تو اکشن نیز استفاده کنید.

جمع بندی

زمانی که یک پیج به محبوبیت برسد یا فعالیت منظمی داشته باشد، میزان پروفایل ویزیت آن افزایش خواهد یافت. افزایش پروفایل ویزیت در اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که بتوانید توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کرده و در نهایت آن ها را به فالورهای فعال پیج تبدیل کنید. در این مقاله راه های افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام و نکات مربوط به آن را برای شما شرح دادیم. در صورتی که سوالی در این زمینه دارید کافی است که در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

مقالات مرتبط

3 پاسخ

  1. سلام . میخواستم بدونم چه مدت طول میکشه که فعالیت پیجم باعث افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام بشه برام ؟

    1. حداقل تا 6 ماه باید در اینستاگرام فعال باشید اما علاوه بر زمان افرایش پروفایل ویزیت به کاربرپسند بودن محتوا ونوع فعالیت شما بستگی دارد و باید محتوایی که به درد کاربر بخورد ارائه دهید چه فروش و چه محتواهای دیگرباید جذاب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *