نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

اضافه کردن ماسک به عکس در تلگرام

5/5

اضافه کردن ماسک به عکس در تلگرام،  از دیگر روش ها و قابلیت های تلگرام برای جذاب کردن تصاویر ارسالی به دیگران است، حتما در دیگر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام با ماسک گذاری روی تصاویر برخورد کرده اید که به جذابیت تصاویر می افزاید، تلگرام هم از این قابلیت بی نصیب نیست که لیستی از ماسک هایی مانند اجزای صورت و بدن حیوانات، همچنین موی مصنوعی، عینک، ریش مردانه، زیورآلات و … را به پرتره و صورت افراد حاضر در تصویر اضافه کرد.

از آنجا که ماسک یه تکه اضافه ای بر روی تصویر است می توانیم آن را به هر قسمتی که تمایل داریم و تصویر را جالب تر می کند قرار دهیم، با تنوع طرح هایی که در بین ماسک ها وجود دارد دست کاربران برای استفاده از آنها باز است، برای اینکه عکس جذاب و فان تر شود با استفاده از روش هایی که در این مقاله بیان خواهیم کرد می توانید از ماسک ها استفاده کنید، با آموزش افزودن ماسک به عکس در تلگرام همراه ما باشید.

آشنایی با نحوه اضافه کردن ماسک به عکس در تلگرام

زمانی که وارد صفحۀ چت در تلگرام شوید و تصویری از بخش گالری انتخاب کنید، می توانید عملیات درج ماسک روی تصویر را انجام دهید. این کار را می توانید طبق مراحل زیر انجام دهید:

  1. تلگرام را باز کنید و سپس صفحۀ چت دوستی را انتخاب کنید که قرار است تصویر را برای او بفرستید.
  2. در پایین صفحه، روی علامت سنجاق که در سمت راست کادر تایپ پیام وجود دارد و دومین علامت از سمت راست محسوب می شود، ضربه بزنید.
  3. بخش گالری را لمس کنید تا وارد تصاویر گالری شوید و تصویر دل خواهی را که قرار است برای دوستتان بفرستید، انتخاب کنید.(زمانی که وارد گالری شوید، علامت دایره ای شکل روی همۀ تصاویر و در سمت راست و بالای آن ها قرار دارد که اگر روی آن ضربه بزنید، تصویر انتخاب می شود و به مرحلۀ تنظیمات وارد نمی شوید؛ بنابراین روی علامت دایره ضربه نزنید و دقیقاً روی تصویر ضربه بزنید کافی است.
  4. پس از انتخاب تصویر، روی علامت قلمو که در پایین صفحه و از سمت چپ دومین علامت است، ضربه بزنید.
  5. اکنون به صفحۀ دیگری وارد می شوید که در پایین آن سه گزینه به نام های Text- – Sticker-Drow  وجود دارد، روی گزینۀ «ضربه بزنید تا وارد بخش استیکرها شوید.»
  6. به صفحه ای وارد می شویم که مربوط به استیکرهاست، در پایین صفحه شکلک وجود دارد که علامتی که در سمت راست وجود دارد، مربوط به استیکرهای شبیه ماسک است، روی آن علامت ضربه بزنید.
  7. اکنون وارد فهرستی از استیکر ها می شوید که با لمس هریک از آن ها، به طور خودکار استیکر به تصویر اضافه می شود.
  8. در کنار ماسک، رو دستگیرۀ آبی رنگی وجود دارد که می توانیم با آن دو علامت ماسک را کوچک یا بزرگ کنیم.
  9. برای پاک کردن ماسک و تغییراتی که روی آن انجام داده اید می توانید روی گزینه clear All در بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید.
  10. برای اعمال تغییرات و درج ماسک روی تصویر، روی علامت تیک پایین صفحۀ راست ضربه بزنید.
  11. برای اعمال تغییرات و درج ماسک روی تصویر، روی علامت تیک پایین صفحۀ راست ضربه بزنید.
  12. سپس در مرحلۀ بعد، روی علامت موشک در پایین و سمت راست صفحه ضربه بزنید تا تصویر ماسک دار برای مخاطب فرستاده شود.

جمع بندی

قابلیتی برای اضافه کردن ماسک به عکس در تلگرام به این شبکه اجتماعی اضافه شده است که می توانیم برای جذاب تر کردن تصویر می توانیم از آن روش که در این مقاله به تفصیل بیان کرده ایم استفاده کنید، اگر سوال، پیشنهاد یا انتقادی در این زمینه دارید آن را از بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

مقالات مرتبط

12 پاسخ

  1. می تونم از ماسک برای افزودن برچسب موقعیت مکانی به عکس در تلگرام استفاده کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام