نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

اضافه کردن دکمه زیر پست

5/5

اضافه کردن دکمه زیر پست یکی از قابلیت هایی است که برای افزایش بازدهی پیج های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد، اوایل راه اندازی اینستاگرام که تنها جنبه ارتباط و سرگرمی داشت این قابلیت هنوز به آن اضافه نشده بود ولی با تبدیل پیج های عمومی و شخصی به حالت تجاری  استفاده از دکمه رایج شده و امکان تماس و ارسال ایمیل، لوکیشن و… را برای مشتریان فراهم کرده است‌.

حتما در برخی از پیج های تجاری دیده باشید که از دکمه های ارتباط با کاربر در جهت رشد و توسعه بازاریابی، جدب و فروش استفاده کرده اند ولی شاید با نحوه افزودن این دکمه ها آشنایی نداشته باشید که در این مقاله ما به نحوه افزودن دکمه های تماس و مشابه آن را آموزش خواهیم داد.

روش اضافه کردن دکمه Call و ایمیل به پیج اینستاگرام

برای اینکه پیجتان بتواند از قابلیت دکمه گذاری استفاده کند لازم است که به یک حساب تجاری تبدیل شود اگر حساب شما معمولی است مراحل زیر را انجام دهید تا پیج با فیسبوک همگام شود و بتوانید به حالت تجاری تبدیل کنید.

  1. ابتدا اپلیکیشن و پیج اینستاگرام خود را آپدیت کنید.
  2. روی تصویر پروفایل ضربه بزنید تا وارد صفحه اصلی پیج شوید.
  3. روی سه خط افقی که  در بالای صفحه و سمت راست قرار دارد ضربه بزنید و در منویی که ظاهر می شود گزینه Log in with Facebook را انتخاب کنید تا بتوانید حساب خود را با حساب فیسبوک سوییچ یا همگام کنید.
  • لازم است که حتما پیج را ابتدا همگام کنید تا امکان تبدیل به پیج به حالت تجاری فراهم شود.

برای تبدیل پیج به حالت تجاری گزینه switch to Bussines  profile را روی حالت روشن قرار دهید.

پس از اینکه مراحل بالا را انجام دادید قابلیت افزودن دکمه فعال می شود که سه دکمه قابل فعال سازی است که به شرح زیر است:

دکمه call: با فعال شدن این دکمه، امکان تماس  مستقیم فالوور با شماره شما فراهم خواهد شد.

 دکمه email: با این دکمه امکان نوشتن و ارسال ایمیل برای فالوور ها در پیج فراعم می شود.

 دکمه Direction: با فعال شدن این دکمه فالوورها می توانند برای ادمین دایرکت ارسال کنند.

برای اینکه دکمه های ایمیل و تماس کار کنند  باید اطلاعات ایمیل و تماس را قبلا در ایجادحساب اینستاگرام ثبت کرده باشید اگر قبلا ثبت نکرده اید باید به بخش تنظیمات مراجعه کرده و اطلاعات را تکمیل کنید.

دکمه هایی که نیاز به اطلاعات دارند دکمه های ایمیل و تماس هستند اما مابقی دکمه هایی که لازم داریم شاید نیازی به اطلاعات نداشته باشند و تنها با جستجوی ساده امکان یافتن و استفاده از آنها وجود دارد.

نحوه حذف دکمه در اینستاگرام

دکمه تماس با وجود مزیت هایی که دارد استفاده بی رویه آن توسط کار می تواند برای ادمین پیج آزار دهنده باشد که این موضوع باعث می شود که پس از مدتی برخی تصمیم به حذف یا غیرفعال کردن دکمه می کنند، برای حذف شماره تماس از حساب تجاری و غیرفال کردن دکمه با ضربه بر روی Edite profile به صفحه ویرایش پروفایل  وارد شوید، سپس در بخش «Contact Options» شماره‌ ی همراه خود را که قبلا برای حساب خود ثبت کرده برای حساب تجاری خود ثبت بودید را حذف نمایید.

نکته: لازم به ذکر است که اگر شماره همراهتان را حذف کنید یک آدرس ایمیل در حساب خود ثبت کنید که ارتباطتان با اینستاگرام قطع نگردد و زمانی که ممکن است مشکلاتی از جمله هک حساب یا فراموشی رمز اتفاق بیفتد می توانید از طریق ایمیل به حل مشکل و پیگیری آن بپردازید‌.

جمع بندی

اضافه کردن دکمه زیر پست با توجه به نوع آن مانند دکمه تماس یا ایمیل و یا کانتکت متفاوت است اگر بخواهید که دکمه تماس به حساب خود اضافه کنید لازم است که یک پیج تجاری داشته باشید ولی برای افزودن دکمه ایمیل نیازی به پیج های تجاری نیست، در این مقاله ما به روش تبدیل پیج به حالت تجاری و همگام سازی آن با حساب فیسبوک و افزودن دکمه تماس و ایمیل را شرح داده ایم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام