نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

حذف اشتراک گذاری در اینستاگرام

5/5

حذف اشتراک گذاری در اینستاگرام،  راه حل جلوگیری از شیر شدن پست هایی است که دوست ندارید دیگران آن ها را با دوستان یا آشنایان خود به اشتراک بگذارند، تنظیماتی در اینستاگرام وجود دارد که بتوانید از این کار جلوگیری کنید، این امکان برای جلوگیری از به اشتراک گذاری پست ها و همچنین استوری ها می باشد، در این مقاله سعی داریم نحوه غیرفعال کردن گزینه های موردنیاز در اینستاگرام جهت ممانعت از اشتراک گذاری را شرح خواهیم داد.

نحوه حذف اشتراک گذاری در اینستاگرام؛ اشتراک پست در استوری

برای غیرفعال کردن به اشتراک گذاری های پست توسط دیگران در بخش استوری ها، به بخش تنظیمات اینستاگرام وارد شوید و سپس مراحل زیر را انجام دهید:
      1. برای ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام، روی سه خط افقی یا همان منوی همبرگری ضربه بزنید تا منوی اصلی اینستاگرام برایتان باز شود.

      2. در منوی باز شده روی گزینه setting ضربه بزنید.

    

      3. پس از وارد شدن به بخش تنظیمات، روی گزینه حریم خصوصی با عنوان privacy ضربه بزنید.

انتخاب گرینه privacyبرای امنیت دراینستاگرام

      4. پس از آنکه به قسمت حریم خصوصی وارد شدید به دنبال بخش story بگردید.

ضربه بر روی پست موردنظر برای حذف اشتراک گداری در اینستاگرام

        5. بخش دیگری به نام اشتراک با عنوان انگلیسیsharing وجود دارد که تنظیمات مربوط به اشتراک گذاری در آن بخش قرار دارد، به آن بخش مراجعه کنید ، خواهید دید که سه گزینه در آن قرار دارد.
ما برای اینکه از اشتراک گذاری پست های خود در استوری دیگران جلوگیری کنیم گزینه Allow Resharing to stories را باید روی حالت خاموش قرار دهیم که در حالت عادی روی حالت روشن است.

ضربه بر روی گزینه اجازه دادن برای حدف قابلیت اشتراک گذاری

نحوه حذف اشتراک گذاری پست های معمولی در اینستاگرام

برای غیرفعال کردن اشتراک گذری پست ها در اینستاگرام گزینه ی خاصی وجود ندارد یعنی هیچ گزینه ای برای این کار تعبیه نشده است اما به روشی که ما در این بخش بیان می کنیم می توانید از به اشتراک گذاشتن پست های خود توسط دیگران خودداری کنید.
برای مانع شدن در به اشتراک گذاری پست ها می توانید حساب خود را به حالت خصوصی تبدیل کنید که این حالت تا حد امکان از اشتراک گذاری پست های خود توسط افراد ممانعت می شود.
      1. بر روی منوی همبرگری اینستاگرام ضربه بزنید تا وارد منوی اصلی شوید.

 

      2. در منوی باز شده گزینه تنظیمات یا همان SETTING  را لمس کنید.

      3. با انتخاب گزینه privacyبه بخش حریم خصوصی وارد شوید.

      4. در بخش تنظیمات مربوط به حریم خصوصی به بخش و گزینه private را انتخاب کنید تا اکانت شما به حالت حریم خصوصی تبدیل شود. به Account Privacy مراجعه کنید.

      5. پس از تنظیمات روی گزینه OKضربه بزنید تا مراحل تکمیل شود.

نحوه فعال کردن اشتراک گذاری پست در اینستاگرام

اگر قابلیت به اشتراک گذاری پست را غیرفعال کردید اما از این کار منصرف شده اید امکان فعال سازی دوباره آن وجود دارد، برای این کار انجام مراحل زیر مفید است .

با غیرفعال کردن گزینه Private Account  می توانید قابلیت را فعال نمایید، فعال کردن به این معنی است که پیج خود را روی حالت پابلیک قرار دهید، برای انجام این مراحل، مطلب بالا را که راجب غیرفعال کردن اشتراک گذاری پست  می باشد را مطالعه کرده و انجام دهید و در مرحله ای که باید پیج را به حالت خصوصی یا private قرار می دادیم شما باید حالت پیج را روی پابلیک یا عمومی قرار دهید.

 فعال و غیر فعال سازی قابلیت اشتراک گذاری استوری ها

همانطور که گفتیم ممکن است کاربران پست هایمان را در استوری خود منتشر کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند و امکان دارد که تمایل داشته باشند استوری هایمان را نیز به اشتراک بگذارند، برای جلوگیری از این کار می توانید با انجام تنظیمات بالا نیز از به اشتراک گذاشتن استوری های خود جلوگیری کنیم به این صورت دیگر برای مخاطبین گزینه Copy Link  وجود نخواهد داشت و غیرفعال خواهد شد و امکان این را نخواهند داشت که به راحتی استوری ها را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

گزینه Copy Link  برای کاربران غیر فعال یا محو خواهد شد.

برای فعال کردن امکان اشتراک گذاری استوری توسط دیگران تنها کافی است که Allow sharingرا فعال نمایید.

  نحوه غیرفعال کردن اشتراک گذاری تنها برای یک استوری در اینستاگرام

خوشبختانه این قابلیت وجود دارد که تنها برای یک استوری خاص که راضی به اشتراک گذاری آن توسط دیگران نیستید هم قابلیت غیرفعال سازی آن وجود دارد، می توانید با مراجعه به همان استوری  منتشر شده و انتخاب سه نقطه در پایین آن،

و انتخاب گزینه Story Settings  از منو سپس انجام تنظیماتی که در بالا به آن اشاره کرده ایم میتوانید از اشتراک دادن همان استوری جلوگیری کنید.

جمع بندی

در این مقاله ما به آمورش نحوه به اشتراک گذاری در اینستاگرام را که جهت جلوگیری از انتشار و شیر کردن پست در استوری، پست ها، استوری ها می باشد پرداخته ایم، در صورتی که سوال یا پیشنهادی دارید می توانید از بخش دیدگاه آن را به متخصصان نوماوب ارسال فرمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام