نوما وب

09051858695

با نوماوب در تماس باشید.

ارسال فایل صوتی در تلگرام

5/5

ارسال فایل صوتی در تلگرام،  که می تواند هم در قالب یک آهنگ یا دیگر موارد مانند صدای ضبط شده از خودتان یا … باشد که همانند دیگر فایل ها امکان ارسال آن به دیگران چه در پی وی یا همان چت شخصی و یا در گروه و کانال ها وجود دارد، آهنگ یا فایل های صوتی به ارتباط تلگرامی جذابیت می بخشد، حتما بعنوان یک دوست صمیمی یا آشنایی بوده اید و برایتان اتفاق افتاده است که بخواهید آهنگی را به مناسبت خاصی برای مخاطب خود ارسال کنید و تمایل دارید آن را از طریق تلگرام برای طرف مقابلتان ارسال کنید، ما در این مقاله نحوه ارسال آهنگ در تلگرام را به روش تصویری آموزش خواهیم داد.

آموزش نحوه ارسال فایل صوتی در تلگرام

اگر بخواهیم به روش ارسال هر نوع فایلی حتی فایل صوتی در تلگرام بپردازیم لازم است که یادآوری کنیم که دو روش برای ارسال وجود دارد، روشی که به صورت عامیانه تر مطرح است فوروارد کردن پیام و فایل های تلگرامی است، روش دوم وارد شدن به فایل ها و پوشه ها از طریق تلگرام است که به دو روش اشاره خواهیم کرد.

ارسال فایل صوتی در تلگرام به روش فوروارد

برای اینکه بتوانید فایل صوتی یا آهنگ را برای دیگران فوروارد کنید باید فایل توسط خودتان یا دیگران در کانال، گروه یا چت شخصی ارسال شده باشد، برای این کار:

  1. وارد پنجره گفتگو، گروه یا کانالی شوید که فایل صوتی آنجا به چشمتان خورده است و قصد دارید آن را برای شخص یا گروه دیگری ارسال کنید.

      2. فایل صوتی را با انگشت لمس کرده تا انتخاب شود.

      3. سپس از بالای صفحه روی علامت فلش که به سمت راست اشاره دارد ضربه بزنید.

      4. اکنون وارد لیستی به نام FORWARD TO می شوید که بتوانید گیرنده را انتخاب کنید، فرد مورد نظر را انتخاب کنید.

      5. در این مرحله می توانید کپشنی برای فایل بنویسید و سپس در آخر روی علامت موشکی رو به سمت راست ضربه بزنید تا برای فرد ارسال شود.

برای اینکه بتوانید فایل را برای دیگران فوروارد کنید می توانید روی تصویر پروفایل شخص مورد نظر یا علامت گروه یا کانال ضربه بزنید و در پایین صفحه روی گزینه …. ضربه بزنید و فایل صوتی را یافته و انتخاب کنید تا علامت فوروارد ظاهر شود و بتوانید طبق همان مراحل بالا آن را برای دیگران ارسال کنید.

ارسال فایل صوتی در تلگرام از فایل های شخصی

اگر مانند روش بالا هیچ فایلی مدنظرتان نیست که برای دیگران فووراد کنید اما درون فایل های شخصی تلفن همراهتان فایلی جذاب برای ارسال دارید می توانید از آن طریق نسبت به ارسال اقدام کنید که در این بخش ما به شرح روش انجام آن می پردازیم:

  1. به صفحه چت شخصی تلگرام یا گروهی که عضو آن هستید وارد شوید.
  2. در پایین صفحه و در سمت راست کادر تایپ پیام روی دومین علامت که به شکل سنجاق یا همان گیره است ضربه بزنید.
  3. اکنون کادری از پایین صفحه ظاهر می شود که شامل چندین گزینه است، گزینه ای به نام Music وجود دارد که با انتخاب آن وارد فایل های شخصی خود می شوید و می توانید فایل صوتی را از آنجا انتخاب کنید.

فایل را انتخاب کرده و در انتها روی علامت موشک ضربه بزنید تا ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ویژه 10 درصدی عیدانه نوماوب برای ارسال پیام انبوه در تلگرام