نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

ادغام شدن IGTV با پست

5/5

ادغام شدن IGtv با پست یکی از قابلیت های ترکیبی در اینستاگرام است که باعث اشتراک ویدیو های IGTV در قالب پست می شود.

قبلا اینستاگرام امکان به اشتراک گذاری ویدیوهای ۱۵ ثانیه ای را به کاربران خود داده بود اما پس از به روزرسانی هایی که انجام شد امکان آپلود ویدیو از ۱۵ ثانیه به ۶۰ ثانیه تغییر یافت، اما باز هم این مقدار برای آپلود ویدیوهای طولانی قانع کننده نبود که اینستاگرام قابلیت IGTV را به پلتفرم خود اضافه کرده و این امکان را به کاربران خود داده است که فیلم های ۱۰ تا نهایتا ۶۰ دقیقه ای را آپلود کنند.

با این قابلیت ها امکان به اشتراک گذاری محتوای ویدیویی طولانی وجود دارد اما با ادغام آی جی تی وی با پست تجربه جدید و جالبتری برای کاربر فراهم می شود که در این مقاله راجب استفاده از قابلیت IGTV و همچنین ادغام آن با پست صحبت خواهیم کرد، همراه مقاله ما باشید.

IGTV چیست؟

IGTVحاصل ترکیب دو کلمه instagram وTelevision است که به صورت مخفف نوشته می شود و به علت استفاده از قابلیتی مانند تلویزیون در اینستاگرام از این نام استفاده شده است، این ویژگی به کاربر امکان می دهد که بتوانیم ویدیوهای طولانی حتی تا یک ساعت را آپلود کنیم.

بررسی مزایا و معایب پست در IGTV

همانطور که گفتیم این ویژگی قابلیت بارگذاری ویدیوهای طولانی و بیش از ۱۰ دقیقه ای و تا یک ساعت را به کاربر می دهد که یکی از مزیت های آن محسوب می شود، شاید بتوان گفت که برای قرار دادن پست های ویدیویی بیش از یک دقیقه می توان از روش اسلایدی استفاده کرد اما با اسلایدی کردن نیاز است که ویدیو به بخش های یک دقیقه ای برش داده شود.

IGTV  نوار زمان را برای ویدیوها قرار داده است تا کاربران بتوانند ویدیو را عقب و جلو کنند و چون این قابلیت برای ویدیوهای آپلود شده دربخش پست وجود ندارد این جز مزیت های IGTVمحسوب می شود.

مزیت های آی جی تی وی شامل موارد بیشتری می شود اما علاوه بر مزیت معایبی هم دارد، عیبی که این قابلیت دارد این است که محتوای آن برای افرادی که از نسخه قدیمی و به روز نشده اینستاگرام  و همچنین برنامه هایی که به طور جانبی برای مدیریت اکانت هستند استفاده می کنند قابل مشاهده نیست و به طور یکسان همه امکان بازدید محتوای آن را ندارند.

نحوه ادغام پست با IGTV

 پیشتر برای استفاده از قابلیت آی جی تی باید ابتدا کاربر باید اقدام به ایجاد کانال می نمود اما اکنون استفاده از این قابلیت بدون ایجاد کانال امکان پذیر است، ما در این بخش راجب نحوه به اشتراک گذاری پست در قالب IGTV را آموزش خواهیم داد.

  1. وارد اپلیکیشن اینستاگرام می شویم و مثل همیشه برای انتشار  پست عادی روی علامت +  در  پایین صفحه ضربه می زنیم‌.
نحوه ادغام پست با IGTV

      2. به بخش گالری مراجعه کنید و ویدیویی که برای IGTV در نظر گرفته اید را انتخاب کنید.( زمان ویدیویی که برای آی جی تی وی انتخاب می کنید باید بیش از یک دقیقه باشد)

      3. پس از انتخاب ویدیوی موردنظر، بر روی علامت فلش در بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید.

روش ادغام کردن پست اینستاگرام با IGTV

      4. زمانی که ویدیویی با زمان بیش از یک دقیقه را انتخاب کنید با انتخاب فلش در مرحله بعد با دو گزینه short video و long video مواجه خواهید شد، گزینه اول برای انتشار پست در حالت پست و گزینه دوم انتشار پست به صورت  IGTV  که باید گزینه دوم را انتخاب کنید. (اگر گزینه اول انتخاب شود ویدیو در حد یک دقیقه انتشار می یابد و برای انتشار بیش از یک دقیقه باید ویدیو را برش دهید تا امکان انتشار پست اسلایدی برایتان فراهم شود.)

مراحل ترکیب کردن پست با IGTV

      5. در مرحله بعد کاوری برای ویدیوی خود انتخاب کنید و سپس روی گزینه next ضربه بزنید.

طریقه ادغام کردن پست با IGTV

      6. در مراحل پایانی و قبل از انتشار پست IGTV می توانید مواردی مانند عنوان و توضیحاتی را برای ویدیوی خود وارد کنید.

      7. پس از انجام تنظیمات و طی مراحل بالا در نهایت روی دکمه ای به رنگ آبی با عنوان post to IGTV ضربه بزنید تا پستتان در قالب آی جی تی وی منتشر شود.

روش ادغام پست اینستاگرام با IGTV

جمع بندی

ادغام شدن IGTV با پست،   جز قابلیت های جذاب اینستاگرام است که امکان اشتراک گذاری پست های ویدیویی بیش از 1 دقیقه را به کاربران خود می دهد، آی جی تی وی ترکیبی از تلویزیون و اینستاگرام است و از آن جهت که در تلویزیون امکان مشاهده فیلم های طولانی وجود دارد استفاده از این قابلیت در اینستاگرام شرایط بهتری را برای آپلود ویدیوهای طولانی تر از یک دقیقه را فراهم کرده است، در این مقاله راجب IGTV و نحوه انتشار پست در قالب IGTV را بیان کرده ایم، در صورت هر گونه سوال یا پیشنهاد آن را از بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

مقالات مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *