نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

آموزش پین کردن کامنت در پست

5/5

آموزش پین کردن کامنت در پست، یکی از آموزش های کاربردی اینستاگرام است که به شما کمک می کند تا بتوانید کامنت های جذاب و با اهمیت را بالای همه کامنت ها قرار دهید. این قابلیت در آپدیت های جدید اینستاگرام به این اپلیکیشن اضافه شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد. شما می توانید از این قابلیت برای جلب توجه کاربران، برجسته کردن کامنت های مفید و همچنین افزایش تعامل کاربران استفاده کنید. در این مقاله نحوه پین کردن کامنت در پست را به طور کامل برای شما شرح خواهیم داد.

نکاتی راجب پین کردن کامنت در پست

پین کردن کامنت در پست از اهمیت بالایی برخوردار است و جزء تکنیک های موثر برای جذب افزایش تعامل میان کاربران است. برای این که در این زمینه موفق عمل کنید لازم است که به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. به طور کلی نکات مهم درباره پین کردن کامنت در پست عبارت اند از:

  1. تعداد کامنت هایی که در یک پست می توانید پین کنید حداکثر سه کامنت می باشد.

    2. زمانی که کامنتی را پین کنید برای فرد صاحب کامنت، پیامی مبنی بر اینکه فلان شخص کامنت شما را در پست خود پین کرده است، ارسال می شود.

    3. تفاوتی بین کامنت ها وجود ندارد و شما هر کامنتی را که بخواهید، می توانید پین کنید. از این نظر هیچ محدودیتی ندارید اما بهتر است که کامنت های با جنبه مثبت را پین کنید.

    4. تنها می توانید کامنت های دیگران را پین کنید و امکان پین کردن کامنت خودتان در پست مورد نظر وجود ندارد.

   5. حتما اینستاگرام خود را به روز نمایید چون این قابلیت در به روز رسانی های اخیر اینستاگرام اضافه شده است.

اهمیت و مزیت پین کردن کامنت در پست اینستاگرام

همیشه کامنت گذاری در پست های اینستاگرام شامل نظرات و بازخورد کاربرانی است که پست را سین کرده اند و این برای کاربران دیگری که قصد فالوو کردن پیج شما را دارند اهمیت دارد و حتما خوانده می شود.

زمانی که کاربران کامنت هایی قرار می دهند انواع پیام ها با جنبه های مختلف را شامل می شود. این که از این کامنت ها به چه صورت در پیج خود نمایش دهیم و استفاده کنیم اهمیت بسیار زیادی دارد.

مدیر پیج می تواند هوشمندانه عمل کند و کامنت هایی که جنبه مثبت و خاص تری دارند مانند رضایت مشتریان و مفید بودن پست  را در معرض دید کاربران جدید خود قرار دهد زیرا این کار باعث افزایش تعامل بهتر بین مخاطبین و کابران و در نهایت رشد پیج شما می شود.

به طور مثال، کامنت پین شده زمینه ای را برای بحث و گفتگو بین کاربران فراهم می کند.

زمانی که کامنتی را پین کنید مخاطبین به مشاهده دوباره پست تشویق می شوند و این برای پیج هایی با موضوع تجاری اهمیت زیادی دارد چون نتیجتا منجر به اعتماد کاربر و افزایش فروش شما می شود.

اینستاگرام به محتواهایی که مخاطب برای خواندن آنها وقت بیشتری صرف کند، اهمیت بیشتری می دهد. بنابراین سعی کنید که به پین کردن کامنتهایی اقدام کنید که کاربردی بوده و زمان بیشتری از مخاطب می گیرد.

آموزش پین کردن کامنت در پست

پین کردن کامنت در پست کاملا ساده است و شما می توانید در عرض چند ثانیه آن را انجام دهید. به طور کلی برای پین کردن کامنت در پست باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا باید اینستاگرام خود را آپدیت کنید، برای این کار وارد گوگل پلی شوید، نام اپلیکیشن اینستاگرام را سرچ کنید و در صفحه روی دکمه به روز رسانی ضربه بزنید.

  2. اینستاگرام را باز کنید و سپس وارد پیج خود شوید.

  3. سپس به بخش پست های پیج خود مراجعه کنید.

مراحل پین کردن کامنت درپست اینستاگرام
آموزش پین کردن کامنت در پست

    4. یکی از پست ها را انتخاب کنید.

    5. روی بخش کامنت ها ضربه بزنید.

مراحل پین کردن کامنت درپست اینستاگرام
آموزش پین کردن کامنت در پست

    6. روی کامنتی که قصد پین کردن آن را دارید ضربه بزنید تا انتخاب شود. دقت کنید برای انتخاب کامنت انگشت خود را دقیقا روی متن کامنت نگه دارید تا کامنت انتخاب شود .(دقت کنید که اگر روی نام و تصویر شخصی که کامنت گذاشته ضربه بزنید مستقیما وارد پیج او خواهید شد).

نحوه پین کردن کامنت درپست اینستاگرام
آموزش پین کردن کامنت در پست

     7. زمانی که کامنت را به حالت انتخاب درآوردید، کادری در بالای صفحه ظاهر می شود که در سمت راست آن سه آیکن دیده می شود.

       8. روی آیکن سومی که به شکل سنجاق است ضربه بزنید.

آموزش پین کردن کامنت درپست اینستاگرام
آموزش پین کردن کامنت در پست

      9. اگر برای اولین بار قصد پین کردن کامنتی را دارید، با انتخاب این گزینه کادری در پایین صفحه برایتان ظاهر می شود که شامل توضیحاتی راجب کامنت مانند تعداد کامنتهایی که مجاز به پین کردن آن هستید و همچنین اینکه با پین کردن کامنت، به مخاطب اطلاع رسانی خواهد شد و… هستند. در آخر این کادر، گزینه PIN Comment وجود دارد که با انتخاب آن شما اجازه پین شدن را به آن کامنت داده اید.

     10. با انجام این کار،علامت سنجاق به منظور پین شدن در زیر کامنتی که انتخاب کرده بودید نمایش داده می شود.

نحوه پین کردن کامنت درپست اینستاگرام
آموزش پین کردن کامنت در پست

خارج کردن کامنت از حالت پین

در قسمت قبل با آموزش پین کردن کامنت در پست آشنا شدیم. امکان دارد پس از گذشت یک مدت خاص از پین کردن کامنتمنصرف شوید و آن را از حالت پین دربیاورید. برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. روی کامنت انگشت خود را نگه دارید تا انتخاب شود.

    2. در بالای صفحه روی آیکن پین که سومین آیکن است ضربه بزنید.

خارج کردن کامنت از حالت پین درپست اینستاگرام
آموزش خارج کردن کامنت از حالت پین

     3. کادری ظاهر می شود که در آن از شما می پرسد آیا کامنت آن پین (؟Unpin comment) شود، برای اینکه کامنت از حالت پین بودن خارج شود روی دکمه Unpin ضربه بزنید.

خارج کردن کامنت از حالت پین درپست اینستاگرام
آموزش خارج کردن کامنت از حالت پین

جمع بندی

پین کردن کامنت در پست یکی از بهترین روش ها برای قرار دادن کامنت های مناسب و با کیفیت در دید مخاطبین است، در هر پست تنها 3 کامنت برتر را می توانید پین کنید. زمانی که کامنتی را پین کنید افراد را تشویق به بازدید از کامنت ها و پست های خود می کنید. اهمیت این کار برای پیج هایی است که فعالیت تجاری دارند و احتمال افزایش فروش و رشد پیج با تعامل کاربران افزایش پیدا می کند.

در این مقاله به آموزش پین کردن کامنت در  پست و نکات پیرامون آن پرداختیم. در صورتی که هر گونه سوال یا انتقادی در رابطه با پین کردن کامنت دارید کافی است که در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *