نوما وب

نکته مهم: متاسفانه اکانت تلگرام قبلی نوماوب به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است. لطفاً برای دریافت اخبار و اطلاعات مهم، در کانال تلگرامی جدید ما (nomaweb_team) عضو شوید و جهت پشتیبانی با آیدی (nomaweb_support) در ارتباط باشید.

پاک کردن تاریخچه سرچ اینستاگرام

5/5

پاک کردن تاریخچه سرچ اینستاگرام،  موضوع امروز مقاله ما می باشد که اگر زیاد از بخش جستجو یا سرچ اینستاگرام برای یافتن پیج، هشتگ و موارد دیگر استفاده می کنید این روش برای شما کاربردی و پراستفاده خواهد بود.

ممکن است تمایلی نداشته باشید دیگران از جستجوی شما آگاه شوند و پس از هر جستجو لازم داشته باشید که لیست جستجوهای خود را پاک کنید، در این مقاله سعی داریم که  ساده ترین روش حذف و پاک کردن تاریخچه سرچ را به شما در قالب یک مقاله تصویری  آموزش دهیم در ادامه با ما همراهی کنید.

آموزش نحوه پاک کردن تاریخچه سرچ اینستاگرام

دو روش برای پاک کردن تاریخچه اینستاگرام وجود دارد که هر دو روش از یک راه امکان پذیر است، یا از طریق صفحه اصلی در اینستاگرام یا مراجعه به بخش تنظیمات می توانید این کار را انجام دهید که هر دو روش یکسان است،  برای اینکه با هر دو روش آشنا شوید این بخش را مطالعه کنید:

روش اول پاک کردن تاریخچه سرچ اینستاگرام

  1. برای این روش نیست به بخش یاتنظیمات خاصی مراجعه کنید، تنها کافی است وارد اینستاگرام شوید و در پایین صفحه انگشت خود را روی ایکن ذره بین نگه دارید تا وارد بخش جستجوها شوید.

      2. سپس در صفحه هر عبارتی را که جستجو کرده باشید می توانید مشاهده کنید، در کنار هر عبارتی که جستجو کرده اید یک علامت × مشاهده می شود که می توانید برای حذف تک تک موارد روی علامت ضربدر ضربه بزنید.

      3. اگر بخواهید که به طور یکجا همه موارد جستجو شده را حذف کنید در بالای صفحه روی گزینه See All ضربه بزنید تا وارد صفحه بعد شوید.

      4. در بالای صفحه بعد روی گزینه Clear All ضربه بزنید .

      5. در کادری که باز می شود روی گزینه Clear All نیز ضربه بزنید تا به طور کلی تاریخچه حذف شود.

روش دوم پاک تاریخچه سرچ اینستاگرام

      1. به تنظیمات اینستاگرام مراجعه کنید، برای این کار روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید.

      2. در بالای صفحه روی سه خط افقی یا همان منوی همبرگری ضربه بزنید.

      3. در منوی باز شده گزینه Setting را با لمس کردن انتخاب کنید.

      4. همچنین در صفحه دیگری که وارد شدید روی گزینه Security نیز ضربه بزنید.

     5. گزینه Search history را در صفحه امنیت انتخاب کنید تا وارد صفحه مربوط به تاریخچه جستجوهای پیج خود شوید.

      6. دوباره وارد همان صفحه ای خواهید شد که در روش اول وارد شدید، می توانید برای پاک کردن همه جستجو ها روی همان گزینه clear all ضربه بزنید.

      7. در کادر ظاهر شده نیز همان گزینه clear all را انتخاب نمایید تا تاریخچه جستجوهای شما پاک شود.

نکاتی راجب حذف تاریخچه جستجو در اینستاگرام

  • اگر پس از پاک کردن تاریخچه سرچ متوجه شدید که هنوز نام حساب ها یا هشتک ها و دیگر مواردی که قبلا جستجو کرده اید در لیست و یا کادر جستجو ظاهر می شود، لازم است که کش اینستاگرام خود را پاک کنید.
  • اگر تنها مواردی را بخواهید حذف کنید و همه جستجوهای خود را نمی خواهید پاک شود کنار هر مورد یک علامت × وجود دارد که با انتخاب آن می توانید تنها یک مورد را حذف کنید.
  • حذف کردن تاریخچه از طریق گزینه Access Data تفاوتی با وارد شدن به تنظیمات و استفاده از گزینه Security ندارد و هر دو گزینه امکان حذف تاریخچه را به شما می دهد.

جمع بندی

در این مقاله ما نحوه حذف تاریخچه را در اینستاگرام مطرح کرده ایم که به دو روش ساده و کاربردی امکان پذیر است، با مراجعه به بخش تنظیمات پیج خود و همچنین در خود صفحه اصلی اینستاگرام این دو روش امکان پذیر است؛ اگر تجربه، پیشنهاد یا نظری راجب این موضوع دارید آن را در بخش دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید.

مقالات مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *